2024-11-27, 00:19
Medlem
LenaLars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sadbitch
Någon som vet vilken låt det är i bakgrunden i slutet av videon?
Låter som solot på slutet av Alphavilles Forever Young.
Citera
2024-11-27, 01:11
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
VAD i hela helvete! Herregud vad hon tjatar på honom! "Är du min kille?" "Är du min kille?" "Är du min kille?"
"Jag har en kille. Jag har en kille. Jag har en kille"

Vadå inte skickat tillbaka 200kr? Hon swishade ju honom de pengarna för att "det var hennes sätt att bidra/tacka för sängplatsen" hos tjejen i 2 nätter. Och nu vill hon ha tillbaks det?

Ja det är riktigt fult och snålt av henne att nu låtsas som om de 200 bara var ett lån. Hon sa ju själv så vi alla hörde att det var en betalning för sovplatser. 200 är riktigt billigt för 2 nätter och säkert mat med. Plus kläderna hon fick!! Usch så dålig stil...

Och Hassan den gamen vill ju bara åt Pias pengar..men lär bli vräkt istället.
Citera
2024-11-27, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Mycket fylla och högt ljud hos Hassan!
https://youtu.be/fsGNSeIwuiM

Hon ser riktigt riktigt OND ut. Ren ondska i de ögonen. Sadist.
Citera
2024-11-27, 04:31
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
VAD i hela helvete! Herregud vad hon tjatar på honom! "Är du min kille?" "Är du min kille?" "Är du min kille?"
"Jag har en kille. Jag har en kille. Jag har en kille"

Vadå inte skickat tillbaka 200kr? Hon swishade ju honom de pengarna för att "det var hennes sätt att bidra/tacka för sängplatsen" hos tjejen i 2 nätter. Och nu vill hon ha tillbaks det?
Hassan måste bekräfta att han är hennes kille, annars skriker hon som en manisk fjortis. När hon är i det tillståndet krävs bara en gnista innan hon fyras av till Djävuls-Pia.

Reagerade också på hennes inkassokrav på 200kr som hon betalade som tack för boendet. Lite kul att hon även gör det med träningstjejen Addidas-krigarbyxor på.
Citera
2024-11-27, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Hassan måste bekräfta att han är hennes kille, annars skriker hon som en manisk fjortis. När hon är i det tillståndet krävs bara en gnista innan hon fyras av till Djävuls-Pia.

Reagerade också på hennes inkassokrav på 200kr som hon betalade som tack för boendet. Lite kul att hon även gör det med träningstjejen Addidas-krigarbyxor på.

Skulle inte kalla det för manisk fjortis. Snarare en manisk sociopat som bara utstrålar ONDSKA. Hon ser helt jävla galen ut och Hassan bör sova med ett öga öppet. Minst.
Citera
2024-11-27, 05:24
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Snarare en manisk sociopat som bara utstrålar ONDSKA.
Är nog en bättre beskrivning.
Undrar om Hassan inte är lite döv med tanke på åldern och alkoholintag. Är han medveten om hur extremt högljudd hon är?
Citera
2024-11-27, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Är nog en bättre beskrivning.
Undrar om Hassan inte är lite döv med tanke på åldern och alkoholintag. Är han medveten om hur extremt högljudd hon är?

Ha ha ha ja det har jag inte ens tänkt på. Han kan både höra dåligt och ha andra defekter på grund av ålderdom och även språksvårigheter. Det var ett känsligt ögonblick där han plötsligt gick med på att "vi kan säga det" angående att hon är hos sin kille. Hennes förnöjsamhet då hon hade knäckt ner honom var riktigt vidrigt. Han jobbar och är 73 år gammal så han orkar inte ta vara på sig själv. Att folk nu säger att han borde få bli hemlös för att han är så dum känns gränslöst. Det är en gammal människa vi pratar om, han kan ha en begynnande demens och försöker överleva. Vem vet hur hotad han känner sig av den galna kärringen.
Citera
2024-11-27, 06:31
Medlem
-Innan hanen gal kommer Olyckan vara utkastad och sitta på Centan. 🐓
Citera
2024-11-27, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
-Innan hanen gal kommer Olyckan vara utkastad och sitta på Centan. 🐓

Och var sitter Hasse då? Han är ju gammal så han kan ju få flytta till något äldreboende. För att ta hand om sig verkar han inte riktigt kunna.
Citera
2024-11-27, 09:02
Medlem
biljardballes avatar
Jag har hela tiden sagt att kärringen är ren ondska.
Dom som käftat emot kan fan suga min kuk, horungar.

Jag hoppas både Hasse och kärringen blir utslängda nu så dom kan fira julafton på tippen.
Citera
2024-11-27, 10:37
Medlem
Stackars Hassan, har han ingen i sin närhet som kan ingripa och kasta ut skräcködlan?

Äckligt hur hon sitter där, självgod och tror att hon är guds gåva till männen när hon i själva verket ser helt fruktansvärt vedervärdig ut. Den senaste fittbilden som delades här är bland det värsta jag sett, doppar verkligen Hassan i det där?

Är ju rätt tydligt i hennes senaste story att Hassan inte är så sugen på att vara hennes ”kille”… Också komiskt hur hon under alla år benämnt sig själv som ”tjej” och män som är 70+ som ”killar”. Det är ju tanter och farbröder vi talar om.

Hon har verkligen inte många goda egenskaper den här människan, jag tror inte att jag någonsin tyckt så illa om någon jag inte känner. Hemsk är hon. Som någon annan skrev, ond.
Citera
2024-11-27, 10:42
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Och var sitter Hasse då? Han är ju gammal så han kan ju få flytta till något äldreboende. För att ta hand om sig verkar han inte riktigt kunna.

Så gammal är han väl inte.... 73 år är väl ingen ålder idag! Han verkar i bra form, jobbar med flytthjälp....och vilken i den åldern klättrar upp på en stege på lastbilsflaket för att ta ner gräddis byxor som han kastade ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in