2024-11-27, 09:34
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Stör mig sjukt mycket på att alla journalister envisas att skriva nykomlingarna om Brynäs hela tiden. Det finns typ ingen klubb som varit i högsta serien längre, men ett litet avbrott. Då får man heta nykomlingarna, jag hur länge? Jaja skitsak! Fantastiskt roligt att det går så bra, även om vi inte ska segla iväg. Mycket kan hända, men ett fjortonde guld hade ju inte varit så dumt! Efter en 7 år lång kräftgång...hoppet lever!

Brynäs har varit välmående sen augusti... motgångar kommer i alla lag...låt oss vänta o se hur de tacklar det...
2024-11-27, 09:54
Medlem
Svensk hockey (läs domarna) borde skämmas för hur Brendan Shinnimin behandlas.
Ren ock skär mobbning ta mig f-n!
Efter matchen mot orcherna och domarna igår:
"Synd att mina föräldrar ska behöva se mig bli behandlad så här"
2024-11-27, 10:03
Medlem
jarhoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamboni11

Ja det är faktiskt helt jäkla sjukt. Värsta är ju att den där muppen på Hockeykväll sitter vecka ut o vecka in och hetsar mot honom. Inte det minsta förvånande att idioter som Pär Lindholm går ut för att skada när det så uppenbart att domarna och hela ligan försöker driva iväg honom. Nästan så jag, för Shinnimins egen skull, hoppas att de lyckas för annars riskerar han att till slut skadas för livet
2024-11-27, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamboni11
Den fittan förtjänar allt annat än respekt!
Hoppas innerligt att någon avslutar kvinnans karriär.
2024-11-27, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
"– Rögle hyr dessa hallar (Hela anläggningen med 3 ishallar Padel Restaranger mm)365 dagar om året av Arenabolaget AB i Ängelholm till en marknadsmässig hyra samt finansierar driften. Hyra samt drift är en kostnad för föreningen om cirka 16,5 miljoner kronor, i särklass högst i Sverige, berättar Marcus. Det skall jämföras med det driftbidrag som för närvarande utgår från Ängelholms kommun på ca 4,1 Mkr.
Kör i rätt tråd.
Så slipper någon bli sur 😉
2024-11-27, 10:16
Medlem
Världens bästa Läjkers klarade inte av att vinna mot bönderna, trots Linde och Sjöqvist på sin sida i 60 min.
2024-11-27, 10:36
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Kör i rätt tråd.
Så slipper någon bli sur 😉

Jag svarade på ett inlägg om du ser det…..
2024-11-27, 11:10
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Den fittan förtjänar allt annat än respekt!
Hoppas innerligt att någon avslutar kvinnans karriär.
Nu gällde det mer hur spelaren behandlas av inkompetenta domare än vilken grad av respekt som förtjänas. Att supportrar till motståndarlaget tycker som dig är förståeligt men att domare inte klarar sitt jobb är inte det. Domarna från gårdagens match bör ej döma i SHL.
2024-11-27, 11:24
Medlem
Tycker det här går ut över ekonomi, så postar i huvudtråden:

Amerikanen Justin Kloos är minst sagt besviken på klubben, och förklarar spelarnas känsla

Citat:
– Som du säkert förstår är vi extremt besvikna. Någon där uppe (på kontoret) är antingen dum eller har noll integritet. Just här och nu har jag blivit tillsagd att det inte finns något att oroa sig för, men jag sätter också min tilltro till de som varit ansvariga för det här de sista tre åren, säger han upprört.

– Det hade varit bra om vi hade fått reda på att den här storyn skulle komma ut. Det är verkligen skräp att man får reda på det när man textar med sina vänner eller läser det från er journalister. Vi har inte haft en enda diskussion med de där uppe.

– Jag tror att alla med en hjärna förstår situationen. Vi är inga volontärer, vi jobbar arslet av oss, flyttar våra familjer världen över och bryter våra ben för att täcka skott. Jag vill tro att jag kan blockera det. Jag menar, sanningen har kommit fram, men hur skulle det kännas för någon att dyka upp på sitt arbete och inte kunna vara säkra på att de får sina pengar, frågar han sig.

Ord och inga visor, haha https://hockeynews.se/nyheter/kloos-besviken-pa-leksand-det-ar-skrap
2024-11-27, 11:46
Medlem
Bartman777s avatar
Angående Shinnimin...
Jag vet inte vad som har hänt eller vad ni syftar på riktigt. Men filmar man och fittar sig så mycket som han så har man förpassat sin rätt att bli behandlad med respekt. Då är tärningen redan kastad. Avsluta karriären för honom bara, jag bryr mig inte. Skadan sådana som han orsakar för sporten i längden är långt mycket värre.

Bort med skräpet.
2024-11-27, 12:26
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackQuartz
Spännande att kalla Loob värmlänning… Måste va en stockholmare som skrivit den artikeln.

Brynäs har överraskat men kommer sjunka i tabellen. I grund och botten har de samma problem som HV och Djurgården. Hemvändarna från NHL är bara silfvertejp runt en röten förening.

Hur långt tror du att de ska Brynäs sjunker? De är ju serieledare nu så stiga är ju möjligt. Om de hamnar på en 5:e plats har de ju sjunkit men hamnar ändå på en bra plats i tabellen. 13 poäng skillnad för att missa slutspelet i dagsläget.
2024-11-27, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Nu gällde det mer hur spelaren behandlas av inkompetenta domare än vilken grad av respekt som förtjänas. Att supportrar till motståndarlaget tycker som dig är förståeligt men att domare inte klarar sitt jobb är inte det. Domarna från gårdagens match bör ej döma i SHL.
Att domarna hållet ojämn/låg nivå vet man redan om.
Men att blanda in fittan Shinnimin i detta blir bara pinsamt.
Att ni kommunister ens vill ha något sådant skräp är förundrade.
Trotts att ni själva är skräp kommunister.
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Angående Shinnimin...
Jag vet inte vad som har hänt eller vad ni syftar på riktigt. Men filmar man och fittar sig så mycket som han så har man förpassat sin rätt att bli behandlad med respekt. Då är tärningen redan kastad. Avsluta karriären för honom bara, jag bryr mig inte. Skadan sådana som han orsakar för sporten i längden är långt mycket värre.

Bort med skräpet.
Jag skulle inte sörja om Shinnimins karriär skulle avslutas i förtid av regelrätt eller av regelvidrig åtgärd.
Sådant smuts hör inte hemma i idrotten.
Fuskare och filmare borde bli dömda exakt lika hårt som idrottare som tar doping.
Fusk som fusk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in