Psykopater kan..empatilösa. Allt är andras fel och han ser sig säkert helt oskyldig. Enl. honom har ju kvinnorna själv velat bli sålda och våldtagna av sexualsadisten.
En vän hade hört med tingsrätten och frågat om sekretessprövning.
Om någon vill betala 2 kr per sida för material som är på runt 3000 sidor är de villiga att ta fram en maskad version.
Varför skulle detta vara intressant? Det finns ju redan redogörelser vad han gjorde mot de 2 kvinnorna han dömdes angående 2005 och samma sak har han gjort nu. Kopia rakt av
Jag blir så ledsen, jag tror faktiskt inte alls på att de har hittat på. Att han påstår att någon blivit sur över att ha blivit dumpad säjer ju mer om hans självuppfattning.
Psykopater är lögnare och killen ljög ju rätt friskt om det mesta.
Visst finns det folk som gillar att bli förnedrade, men de går väl inte till polisen och anmäler våldtäkt?! Den förnedringen tror jag inte att någon frivilligt går igenom.
Jag håller med. Jag tror att han har gjort precis allt som han är anklaga för och förmodligen ännu mer. De som vill få det till något annat är antingen otroligt naiva eller så sypatiserar de med GM.