Citat:
Ursprungligen postat av
oskii
Bullrun över för detta år?
Nejdå, det kommer alltid 10-20% dippar längst vägen, inte alltför ofta dock. När black week är över så kommer vi nosa på 100k igen. Kanske tar det längre.
Jag sålde av lite gamla bags från stenåldern (ETH/ADA) i Fredags som jag tänkte växla in till nått roligare, fet divergence på BTC dailyn antydde att denna vecka antagligen kommer vara rätt röd. Tror vi ska ner lite till så jag väntar på att se senare i veckan om det är köpläge eller ej.
Bra tillfälle att fylla på med mer BTC/MSTR.