2024-11-26, 18:06
  #19741
Medlem
EgoistNs avatar
Känner att jag vill tipsa min idol på kryptofora, herr Stopp.Belägg om att köpa MSTR.
Inte minst för den goda sakens skull, att hjälpa till att trycka till hedgefonder som går kort.

Tänk särskilt på Saylors bidrag till kursutvecklingen...
Citera
2024-11-26, 18:29
  #19742
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargman
Därför missbrukare säger "Man mår som en börskurva".
Du borde reagera på varningsflaggorna när det påverkar ditt liv såhär pass mycket.

Det är ju nu man ska vara extra mycket på tårna.. Varningsflaggor är för tillfället lågt prioriterat, normie..
Citera
2024-11-26, 20:27
  #19743
Medlem
EgoistNs avatar
Köpte MSTR för drygt $45k ikväll.
No guts, no glory.
Citera
2024-11-26, 20:31
  #19744
Medlem
Bullrun över för detta år?
Citera
2024-11-26, 20:51
  #19745
Medlem
Leastons avatar
Plussade på med MSTR på 342.
Citera
2024-11-26, 20:57
  #19746
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskii
Bullrun över för detta år?

Nejdå, det kommer alltid 10-20% dippar längst vägen, inte alltför ofta dock. När black week är över så kommer vi nosa på 100k igen. Kanske tar det längre.

Jag sålde av lite gamla bags från stenåldern (ETH/ADA) i Fredags som jag tänkte växla in till nått roligare, fet divergence på BTC dailyn antydde att denna vecka antagligen kommer vara rätt röd. Tror vi ska ner lite till så jag väntar på att se senare i veckan om det är köpläge eller ej.

Bra tillfälle att fylla på med mer BTC/MSTR.
__________________
Senast redigerad av korvstofft 2024-11-26 kl. 21:08.
Citera
2024-11-26, 21:09
  #19747
Medlem
EgoistNs avatar
Nåja.. Jag har åtminstone gjort vad jag har förmått för att bekämpa Citron Reasearch;s kort.
Stopp.Belägg har väl polerat sina glimrande stenar under tiden...
https://www.youtube.com/watch?v=kbpqZT_56Ns
Citera
2024-11-26, 21:22
  #19748
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Plussade på med MSTR på 342.

Klokt. Det är delvis shorts som har fått MSTR till oanade höjder.
Nu har vi fått en till på kroken..
Det skulle kunna vara Citron Resörch som ger bränsle till nya höjder.
Jag bettar på det.
Citera
2024-11-26, 21:33
  #19749
Medlem
Colosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskii
Återhämtat sig en del. Över 94 i skrivande stund. Tror ni vi klättrar över 100 innan året är slut?
Ja
Citera
2024-11-26, 21:39
  #19750
Medlem
Ojojoj, nu kommer det krascha till NOLL! Sälj allt ni har!!!
Citera
2024-11-26, 21:47
  #19751
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastukramare
Ojojoj, nu kommer det krascha till NOLL! Sälj allt ni har!!!

90k håller. De som väntar på <84k kommer att bli dragna vid näsan.
Citera
2024-11-26, 21:48
  #19752
Medlem
hazenectars avatar
Blev tvungen att köpa spot här: Wicken var nere på första stödet på 1D.
Hade egentligen siktet inställt på 90,1k men fomon tog över.

Köpte på 90,99k usd.

Graf 1D: https://ibb.co/9g9PYWD

Svarta strecket visar vart jag gjorde entry.
__________________
Senast redigerad av hazenectar 2024-11-26 kl. 21:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in