Citat:
Det finns fakta såväl innan men framförallt efter. Vänner och poliser/psykolog vittnar om ett märkbart traumatiserat brottsoffer. RMV bekräftar BOs berättelse om det kraftiga våldet vid bordet, medans vikingen jiddrar om judo och berättar att det varit soft sex. TR finner helt enkelt BOs vittnesmål mer trovärdigt
Hur vet du att det var sovande pensionärer med på rättegången, som är erfarna/vana/kunniga i att bedöma trovärdighet i olika vittnesmål? Var du där?
Du verkar ha ett genommurat hat mot BO med dina många invektiv som tyder på att du har ungefär samma kvinnosyn som en viking hade här i Sverige för ca 1200 år sedan.....
Nyreggat konto och denna besatthet av att sprida dynga/anklagelser/fake vilket väcker frågor.....

Hur vet du att det var sovande pensionärer med på rättegången, som är erfarna/vana/kunniga i att bedöma trovärdighet i olika vittnesmål? Var du där?
Du verkar ha ett genommurat hat mot BO med dina många invektiv som tyder på att du har ungefär samma kvinnosyn som en viking hade här i Sverige för ca 1200 år sedan.....
Nyreggat konto och denna besatthet av att sprida dynga/anklagelser/fake vilket väcker frågor.....

Inget fel på min kvinnosyn däremot gillar jag inte luder som falskanmäler våldtäkt vilket är precis det som hänt här.
Inga skador mer än ett par blåmärken som kan komma av vanligt sex och viking förnekade inte heller att de kan ha uppkommit under deras sex
Inga skador i underlivet med andra ord hon var våt och kåt inga grannar som hört något inget hot inget våld inget tvång målsägande bjöd själv in viking till sin säng, välkomna honom i trosor och nattlinne, spela lite svår i början sen gav hon samtycke red och sög i timmar. Det jag räknade upp är fakta.
Att hon även sprider lögner till sina vänner är inget bevis för någonting det är hörsägen och får inte användas i riktiga rättsstater men i bananrepubliken Sverige är det okej.
Nämndemän är i regel odugliga, har läst så många domar som varit uppåt väggarna.
Så din dumma feministkossa nu har jag krossat dig igen genom att åberopa fakta så försök komma med något bättre argument för våldtäkt än hörsägen för varje gång ni drar upp hörsägen och ett par obetydliga blåmärken som kan komma av vanligt som de smoking gun så blir jag mer och mer säker på att det inte skett någon våldtäkt