2024-11-26, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmekLar
Ja det går över mitt förstånd också. Man undrar ju hur klipsk han är? Jag menar, det är ju inte svårt att förstå att det beteendet som uppvisas på J’s relativt stora plattform för med sig problem.
Vad hade P sagt om det var tvärtom? Om hans ex la ut exakt likadant content för 20k personer att se?
Men självinsikt verkar inte vara en stark gren hos någon av dem..
Ja,man kan ju bara tänka sig reaktionerna hos både P och J om hans ex visat upp sitt sexliv med sin nya partner…
Citera
2024-11-26, 15:19
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ja det går över mitt förstånd också. Man undrar ju hur klipsk han är? Jag menar, det är ju inte svårt att förstå att det beteendet som uppvisas på J’s relativt stora plattform för med sig problem.
Vad hade P sagt om det var tvärtom? Om hans ex la ut exakt likadant content för 20k personer att se?
Men självinsikt verkar inte vara en stark gren hos någon av dem..

Inte så konstigt Han är traumabunden sv henne. Lever för de myysiga stunderna, men har nog ett helvete när inte mobilen filmar
Citera
2024-11-26, 16:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Inte så konstigt Han är traumabunden sv henne. Lever för de myysiga stunderna, men har nog ett helvete när inte mobilen filmar

Ja så kan det säkert vara. Det är nog inte helt lätt. Men när det blir ännu mer problem med vårdnadstvist och en sambo som eldar på konflikten på ett sinnessjukt sätt, så börjar man ju undra när dimman skingras och han kan se det från något annat perspektiv.
Citera
2024-11-26, 16:46
Medlem
Mummuts avatar
Varför pratar hon med undertänderna? Ser ut som en hund som fastnat med läpparna i dammsugaren när hon rör munnen.
Citera
2024-11-26, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mummut
Varför pratar hon med undertänderna? Ser ut som en hund som fastnat med läpparna i dammsugaren när hon rör munnen.

För hon har knarkat och supit sönder sina tänder. Hon ser inte klok ut i käften därav hon håller för munnen när hon skrattar. Hon ler aldrig med munnen öppen som andra människor gör.
Citera
2024-11-26, 17:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Okiiiii
För hon har knarkat och supit sönder sina tänder. Hon ser inte klok ut i käften därav hon håller för munnen när hon skrattar. Hon ler aldrig med munnen öppen som andra människor gör.

Nej det är fan sant! Det ser ut som små pliggar, nedslipande innan kronor sätts på.
Citera
2024-11-26, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okiiiii
Jag har också tänkt på det!
Citera
2024-11-26, 17:29
Medlem
P55s avatar
Citat:
Nej det är fan sant! Det ser ut som små pliggar, nedslipande innan kronor sätts på.

Oj! Såg ett klipp nu där tänderna hastigt syntes, och de är som du säger. Troligen ruttnande och måste lukta illa om dem.
Härligt vid deras kärleksstunder, bedövas bäst med sprit! 🫣
Citera
2024-11-26, 17:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Oj! Såg ett klipp nu där tänderna hastigt syntes, och de är som du säger. Troligen ruttnande och måste lukta illa om dem.

Ja det ser inte skitbra ut 🫠 Det värsta är när man ser tänderna när hon druckit rödvin, mörklila i kanterna.
Citera
2024-11-26, 17:49
Medlem
Mummuts avatar
Citat:
Och bli straffknullad bakifrån. Gulligt.
Citera
2024-11-26, 18:24
Medlem
Citat:

Jag har följt Jackie ett par månader och är helt paff över hur hon beter sig på sociala medier. Hon verkar ha seriösa sociala och mentala problem och hennes pojkvän verkar grovt förenklat inte riktigt klok han heller givet beteende och prioriteringar. Jag trodde aldrig jag skulle ta dessa människor i försvar, men att sitta och vältra sig i vilda spekulationer om en främmande människas tänder bara för att ytterligare framhålla hur äcklig man tycker att hon är säger lika mycket om ert mentala välbefinnande som Jackie's instastories gör om hennes. Riktigt vidriga kommentarer som inte har någonting med Jackie's beteende att göra, utan bara är skrivna för att vara så jävla låga och utstuderat elaka som möjligt. Sök hjälp.
Citera
2024-11-26, 18:26
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mummut
Och bli straffknullad bakifrån. Gulligt.

Jo men bakifrån är ju bra för då känner han ju inte förrutnelsen. Ruttnande tänder är ju inte bra varken i deras kärleksliv eller överhuvudtaget. Antar att det inte finns pengar för att reparera skräpet.

Lite synd faktiskt för de flesta kvinnor i hennes ålder har ju fina tänder, doftar gått osv, men nu är ju hon avlad av en ruttnad åsna så kanske inte så underligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in