Citat:
Ursprungligen postat av
Saviland
Det är inte varken uträkningen eller antalet jag syftar på, jag kan räkna. Som jag skrev ovan, det är skillnad på morden och om man inte kan se att det finns ett betydligt större problem med mäns våld mot kvinnor än kvinnors våld mot män, då lever man antingen i förnekelse av verkligheten, eller har svårigheter med att dra slutsatser utifrån relevant information. Detta oavsett vilka matematiska förmågor och kunskaper du besitter.
Vet inte att jag ska skratta eller gråta... Hur kan någon vara så efterbliven?
Varför skulle någon man över huvud taget känna sympati för misshandlade kvinnor, så som du önskar, när du bokstavligen skriver att du ser ner på män och att män är mindre värda?
Att kvinnor misshandlar män är ett lika stort problem som att män misshandlar kvinnor, om inte större.
Större säger jag? JA. Du lästd rätt!
Vad fan menar jag med det?!
En man som misshandlar en kvinna har en ca 150% chans att åka dit på det. Dvs utöver män som misshandlar, så torskar även män som är oskyldig men som är offer för psykopatkvinnor.
En kvinna som misshandlar en man har ca 5% chans att åka dit på det.
Att en man misshandlar en kvinna är därför inte samma problem eftersom att han kommer att bli straffad för det.
En kvinna som misshandlar en man är per definition värre eftersom att hon kommer att kunna göra det ostraffat.
Någon som kan begå brott utan straff är därför ett MYCKET större problem för samhället än någon som straffas för det, eller till och med straffas oskyldig pga att kvinnor är psykopater.
Du måste vara riktigt efterbliven som resonerar som du gör. Slår vad om att du är lika efterbliven i resonemang som "kvinnor kan inte våldta män" eller "man kan inte vara rasist mot vita".
Nej, ditt hat mot män är större än ditt logiska resonemang och därför betyder din åsikt egentligen ingenting. Du resonerar som smuts och givetvis ska du behandlas därefter.
En man ska inte lägga en hand på sin kvinna, men kvinnor ska inte lägga sin hand på sina män heller.
Förstår du?
Det spelar liksom ingen roll hur lite du bryr dig om män, det är fortfarande lika fel.
Man kan inte resonera som du gör.
Det enda jämställda är att slå sönder en kvinna som attackerar mig på samma sätt som en man.
Allt annat är bara kvinnohat.