2024-11-25, 16:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Det enda eller bästa man kan göra är fortfarande att ha bitcoin i cold storage och bevittna fiatapokalypsen från första parkett.

Med tanke på att jag mer än 2X-at mitt bitcoin-innehav detta år (fiatvärderingsmässigt sett) med MSTR, så är det absolut inte det bästa man kan göra.
Citera
2024-11-25, 16:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Cool story bro. Du fick den från Alex Jones eller? Fast han är också en del av systemet som styrs av the lizard people? Eller var det David Icke? Det är alltid kul att spekulera men har du några källor till någonting?

Kopplade du på din tramsiga vänster-persona nu? Lägg av med fåntratteriet, Vad menar du inte stämmer? Det är helt uppenbart så som jag skrev.

Vad vill du ha källor på? Vilka som äger Microstrategy? Det är offentliga uppgifter. Att Larry Fink pratar om Tokenization of everything? Googla om du missat det. Hur svårt ska det vara att lägga ihop pusslet?

Det absolut mest idiotiska man kan göra är att tro att man kan överlista aktörer som BlackRock, etc, som att de är där de är pga någon slump.

Du skrev själv att det förefaller vara planerat.
Citera
2024-11-25, 17:09
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Köpte spot här på 94,704 usd. (svarta korta strecket) Säljer vid förlust av svart diagonal med en definitiv stängning på 4H.

Graf 1H Binance: https://ibb.co/g3C47ZD

Har lagt in en säljorder vid BE för säkerhets skull.
Citera
2024-11-25, 17:14
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Cool story bro. Du fick den från Alex Jones eller? Fast han är också en del av systemet som styrs av the lizard people? Eller var det David Icke? Det är alltid kul att spekulera men har du några källor till någonting?

Helt makalös upplevelse att läsa dina inlägg. Du kan liksom skriva vettiga inlägg, sen blir du efterbliven igen.

Citat:
Ursprungligen postat av MrEarlGrey
Med tanke på att jag mer än 2X-at mitt bitcoin-innehav detta år (fiatvärderingsmässigt sett) med MSTR, så är det absolut inte det bästa man kan göra.

Jag köpt precis innan senaste rusningen, jag övervägde sälja dagen det slog över 500 men jag tänker att jag försökt hålla det rätt länge. Det har så klart blivit en nästan lite löjligt stor position, men skit samma - jag står inte och faller med den oavsett.
Citera
2024-11-25, 17:18
Medlem
Apropå Microstrategy:

https://finance.yahoo.com/news/microstrategy-spends-54-billion-buying-another-55000-bitcoins-155421528.html

Citat:
MicroStrategy (MSTR) said Monday it purchased another 55,000 bitcoins (BTC-USD) last week for $5.4 billion as the world's largest cryptocurrency was trading at all-time highs.

Man får nog skynda sig att skaffa sig en bitcoinposition medan det finns några bitcoin kvar. Om man inte redan har så att man klarar sig.
Citera
2024-11-25, 17:25
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Apropå Microstrategy:

https://finance.yahoo.com/news/microstrategy-spends-54-billion-buying-another-55000-bitcoins-155421528.html

Man får nog skynda sig att skaffa sig en bitcoinposition medan det finns några bitcoin kvar. Om man inte redan har så att man klarar sig.
Analysts at Bernstein raised their price target on the stock to $600 from $290, while Benchmark raised its target to a Street high of $640, up from $450.

In an interview on Yahoo Finance's Opening Bid podcast, Benchmark's Mark Palmer said, "We assume in our analysis of MicroStrategy, that the price of bitcoin will reach $225,000 by the end of 2026."
Jag tycker till och med deras estimate känns försiktiga. $225 slutet av 2026 måste ju vara rätt konservativt om man nu är bullish BTC?
Citera
2024-11-25, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Inga nya pengar skall användas för det, utan förslaget är att man skall dumpa den sämre tillgången man redan sitter på, guldet, för att köpa den så mycket bättre tillgången, Bitcoin.

Den korrelationen förekommer redan skulle jag vilja säga. Jag sitter på båda delar, guld och bitcoin. De pumpar harmoniskt med varandra. Utan att ha belägg för det så ser jag en tråd i hur olika de rör sig. När guldet har pumpat hårt ett tag kyler det av och då rör sig bitcoin. Min tagning är att de flyttar likviditet mellan tillgångarna. Så du har nog inte helt fel och eftersom jag har båda delar så följer jag det slaviskt
Citera
2024-11-25, 18:15
Medlem
bithaxs avatar
Vad tror ni är det inte en bubbla i BTC nu? Det känns som tulpaner. Coinsen har ju inte mycket ”utillity” att erbjuda lixom.
Citera
2024-11-25, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Vad tror ni är det inte en bubbla i BTC nu? Det känns som tulpaner. Coinsen har ju inte mycket ”utillity” att erbjuda lixom.

Vem är du? Var kom du ifrån? Vad vet du?? Berätta för oss
Citera
2024-11-25, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wasabikrypto
Den korrelationen förekommer redan skulle jag vilja säga. Jag sitter på båda delar, guld och bitcoin. De pumpar harmoniskt med varandra. Utan att ha belägg för det så ser jag en tråd i hur olika de rör sig. När guldet har pumpat hårt ett tag kyler det av och då rör sig bitcoin. Min tagning är att de flyttar likviditet mellan tillgångarna. Så du har nog inte helt fel och eftersom jag har båda delar så följer jag det slaviskt

När bitcoin blir tillräckligt stor borde den få en omvänd korrelation mot varje annan tillgång som inte är direkt eller indirekt beroende av bitcoins pris.
Citera
2024-11-25, 18:20
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wasabikrypto
Vem är du? Var kom du ifrån? Vad vet du?? Berätta för oss
Jag undrar vad ni vet.
Det känns som att det kanske är dålig att ta en position bara för att se värdet falla tillbaka till november förra året lixom.
Citera
2024-11-25, 18:21
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Har en 500 lapp "utillity"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in