2024-11-24, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vi diskuterade åtal/dom/slutförhör, och Pinto svarade med slutbetalning för dokumuntären.
Vad har slutbetalning för dokumuntären att göra med åtal/dom/slutförhör? Om du nu tycker hans svar var så logiskt till våran diskussion.

Du kan ju svara på frågan som jag har skrivit två gånger, istället för att dra in mig i ert. Tilltalade inte dig.
Citera
2024-11-24, 21:37
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Tänker inte förklara, men du tolkade det helt fel.

Tänker inte leta efter något som inte existerar. Har läst allt skrivet idag och det finns inte där.
Jaså, på vilket sätt ska det tolkas då när han svarar en diskussion med något som inte är relevant för diskussionen?

Du har tydligen inte läst så noga, vilket jag vet att du aldrig gör
Citat:
Du sa att jag var styrd, jag svarade att det var du som är styrd. Så det är okej när du säger det, men när jag säger det så ska du börja gråta?
Poängen är att jag sa tillbaka det ni sagt till mig i månader, men när jag säger det till er börjar ni gnälla och gråta. Kanske inte säga saker till andra om du inte tål att få det sagt tillbaka?
Och känner du att du tillhör en grupp, att du tillhör "ni" eftersom du tar åt sig så himla mycket?
Citera
2024-11-24, 21:45
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Vi diskuterade åtal/dom/slutförhör. Varför svarar du på det med information om slutbetalning för en dokumuntär?
Vilken dokumentär har chrippa varit med i som han ska får slutbetalning för?

Mutemute123 skrev slutförhör i november.

Jsg rättade:
Slutförhör i oktober
Slutbetalning i November

Bara en ihopblandning nog.

Du får inget mer svar på det nu.
Citera
2024-11-24, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
När hon slutade bråka med Banal blev det med Mutemute123, sedan med mej, nu med dej. Helt sjukt!

Kan vi diskutera Christofer respekterat? Iofs är det just nu 1 som inte klarar det.

Man önskar ju att det gick, men man tröttnar ju..

Så.. Var kom ”sitter han på ett hotell” ifrån? Inte sett något som påvisar det..
Citera
2024-11-24, 22:41
Medlem
Citat:
Var kom ”sitter han på ett hotell” ifrån? Inte sett något som påvisar det..

Har inte kollat, men nog ser det ut som ett trångt hotellrum:
https://ibb.co/cyshwtT

Mirror:
https://pixeldrain.com/u/hgjYLPw2
Citera
2024-11-24, 22:42
Medlem
Citat:
Man önskar ju att det gick, men man tröttnar ju..

Så.. Var kom ”sitter han på ett hotell” ifrån? Inte sett något som påvisar det..

Kolla på hans senaste stream.

Han sitter på ett hotellrum och live sänder, men ingen verkar veta varför.

Verkade bara lite skumt och oplanerat tyckte jag. Men han kanske är planerat på resande fot.
Citera
2024-11-24, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Har inte kollat, men nog ser det ut som ett trångt hotellrum:
https://ibb.co/cyshwtT

Mirror:
https://pixeldrain.com/u/hgjYLPw2

Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Kolla på hans senaste stream.

Han sitter på ett hotellrum och live sänder, men ingen verkar veta varför.

Verkade bara lite skumt och oplanerat tyckte jag. Men han kanske är planerat på resande fot.

Ah, det hade jag missat. Det ser det ju onekligen ut som. Eller är det en del av kontoret? 😏
Citera
2024-11-24, 23:01
Medlem
MP-44s avatar
Citat:
Så M.S kommer bli dömd för att ha spridit rask sexfilmer?
Och A.Y kommer bli dömd för pengatvätt?
Eftersom det är bevisat?
Ska också bli intressant att se Chrippas FUP där J.H nämn.
Kommer även Socialhandläggaren från norrland och tjejen från dumpen finnas med i Chrippas fup?

jag kan verkligen gå i god för att sanna fiskare aka jackie är en extremt sjuk person. folk ville ha bort henne snabbt. men eftersom hon var en bra fiskare fick hon stanna. men folk varnade hela tiden för att ha med henne att göra. ja jag har varit volontär på insidan.
Citera
2024-11-24, 23:02
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MP-44
jag kan verkligen gå i god för att sanna fiskare aka jackie är en extremt sjuk person. folk ville ha bort henne snabbt. men eftersom hon var en bra fiskare fick hon stanna. men folk varnade hela tiden för att ha med henne att göra. ja jag har varit volontär på insidan.
Absolut att det som sägs om henne gällande dumpen kan stämma. Dock tror jag inte hon har kontakt och hjälper chrippa på något sätt.
Citera
2024-11-24, 23:12
Medlem
Pinto87s avatar
Alla vidios på YT tillbaka.
Citera
2024-11-24, 23:15
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MP-44

Tror inte det är Jackie ändå. Eller kan hon haft kontakt med Sara i oktober?
Citera
2024-11-24, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Alla vidios på YT tillbaka.

Även de Chrippa valt att radera tydligen. Är det då verkligen han själv som tog bort allihop nyligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in