2024-11-24, 20:46
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
antar att du menar november eller kanske december?

Då skulle väl mutemute123 skriva det och inte oktober? Förfan. Det var i oktober. Men alla åtal kommer samtidigt.
Citera
2024-11-24, 20:47
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Hahahaha nej. Sjukaste jag hört 😆 Men inget förvånar längre. Kanske osams med Linnea så polis skjutsade till hotellet?

Troligtvis osams eftersom dom inte följer varann på insta nu igen 😅
Citera
2024-11-24, 20:49
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Hahaha ja november, allt går fel idag😂

Nej. Slutbetalning dokumentären var i November. Anjo hade slutförhör med skadeståndsanspråk i Oktober.
Citera
2024-11-24, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Troligtvis osams eftersom dom inte följer varann på insta nu igen 😅

Så gjorde jag när jag var kanske 13-14år också. Men vissa motnar visst aldrig 🤣 Patetiska jävla människor
Citera
2024-11-24, 20:51
Medlem
Citat:
Vilka lögner menar du att jag har blundat för?

Med tanke på att det är lögner och skitsnack som kommer ur C&Ls munnar och du inte direkt har gnällt över dem ens till en bråkdel av hur du beter dig nu så är det ju mycket.
Men det känns just nu som att du har skapat en personlig grej mot Pinto.
Du behöver inte tro på det den användaren säger, du är (förhoppningsvis) vuxen och kan använda sunt förnuft kring vad du tror på och vad du inte tror på.
Det är ju inte som att utfallet i rättsfall skulle ändras för att du fått beviset här. Inte heller tror jag det är något som är av värde för exempelvis Pinto att du ska tro på h*n utan användaren skriver och bidrar med information varje läsare får göra vad de vill av. Allt kanske inte går att bevisa heller utan då är det upp till var och en att tro på eller ignorera.

Sitter du och gnäller i trådar om aktuella brottsfall också? När tex Aftonbladet går ut med "stor polisinsats på xxx", hur mycket spekuleras det inte i dessa trådar då med både lögner och sanna påståenden. Och då är det dessutom många gånger oskyldiga/okända personer som berörs. I denna tråd är det en problematisk youtuber/karaktär som både valt offentligheten själv men även själv satt sig i den sits han sitter.
Citera
2024-11-24, 20:52
Medlem
Citat:
Hahahaha nej. Sjukaste jag hört 😆 Men inget förvånar längre. Kanske osams med Linnea så polis skjutsade till hotellet?

Verkar skumt och oplanerat iaf, men har ingen aning om varför.
Citera
2024-11-24, 20:53
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Nej. Slutbetalning dokumentären var i November. Anjo hade slutförhör med skadeståndsanspråk i Oktober.

Just ja. Helg! Hur missade vi den? Alltid bråk då! Helt sjukt.

Edit: Citerade fel inlägg. Skulle citera Eg0x3.
Senast redigerad av Pinto87 2024-11-24 kl. 20:59.
Citera
2024-11-24, 20:54
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Så gjorde jag när jag var kanske 13-14år också. Men vissa motnar visst aldrig 🤣 Patetiska jävla människor

Precis 😂
Dom har bevisat så många ggr att deras mentala ålder är på samma nivå som ett barns…
Citera
2024-11-24, 20:54
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Lugna ner dig lite

Det var i oktober.
Citera
2024-11-24, 20:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Med tanke på att det är lögner och skitsnack som kommer ur C&Ls munnar och du inte direkt har gnällt över dem ens till en bråkdel av hur du beter dig nu så är det ju mycket.
Men det känns just nu som att du har skapat en personlig grej mot Pinto.
Du behöver inte tro på det den användaren säger, du är (förhoppningsvis) vuxen och kan använda sunt förnuft kring vad du tror på och vad du inte tror på.
Det är ju inte som att utfallet i rättsfall skulle ändras för att du fått beviset här. Inte heller tror jag det är något som är av värde för exempelvis Pinto att du ska tro på h*n utan användaren skriver och bidrar med information varje läsare får göra vad de vill av. Allt kanske inte går att bevisa heller utan då är det upp till var och en att tro på eller ignorera.

Sitter du och gnäller i trådar om aktuella brottsfall också? När tex Aftonbladet går ut med "stor polisinsats på xxx", hur mycket spekuleras det inte i dessa trådar då med både lögner och sanna påståenden. Och då är det dessutom många gånger oskyldiga/okända personer som berörs. I denna tråd är det en problematisk youtuber/karaktär som både valt offentligheten själv men även själv satt sig i den sits han sitter.
Du kanske har missat hur jag flera gånger har sagt att Chrippa först har sagt en sak, och sen sagt en helt annan sak, vilket gör det svårt att veta när han talar sanning och när han ljuger.

Jag har aldrig sagt att Pinto inte får skriva vad han vill, men ska han skriva saker som om det vore sant får han också acceptera att jag kommer ifrågasätta det och fråga efter bevis. Precis som han har rätt att skriva vad han vill, så har jag rätt att be honom bevisa sitt påstående.
Och när folk skriver "pinto har alltid rätt" har jag också rätt att ifrågasätt vad pinto har haft rätt om.
Jag ifrågasätter inte pinto som människa, jag ifrågasätter det han säger om chrippa.
Citera
2024-11-24, 21:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Slutbetalning för dokumuntären. Sista betalning. Fattar väl vem som helst.
Vi diskuterade åtal/dom/slutförhör. Varför svarar du på det med information om slutbetalning för en dokumuntär?
Vilken dokumentär har chrippa varit med i som han ska får slutbetalning för?
Citera
2024-11-24, 21:12
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Nu ska du inte dra i för höga växlar.
Vi diskuterade åtal/dom/slutförhör, och Pinto svarade med slutbetalning för dokumuntären.
Vad har slutbetalning för dokumuntären att göra med åtal/dom/slutförhör? Om du nu tycker hans svar var så logiskt till våran diskussion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in