2024-11-24, 19:36
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Jag hade uppenbarligen rätt då hon har spårat som fan - kolla hennes senaste live, hon har bla. försökt våldta en kvinna.
Hon har själv erkänt det.

Lyssna man på klänning klippet kan man klart och tydligt höra henne när hon lägger till den "sexiga" rösten. Den kommer oftast på fyllan och är riktad mot vad som helst. Kvinna eller man spelar ingen roll. Minns för något år sedan då ett par killar fick gå emellan henne och en yngre tjej då gräddis fått för sig att tjejen var tänd på henne för att hon bjöd henne på vin. Killarna fick ta bort tjejen ur situationen då hon ropa på hjälp. Gräddis version var att killarna var sugna på henne och tog henne från gräddis.
Citera
2024-11-24, 19:42
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmysdiktator
jag bara tycker att det ska vara högt i tak i diskussionen om i vilken omfattning det är Pias fel att hon är som hon är.
.
Bara för att förtydliga: Pia är vad jag förstått ca 50 år gammal. Du vill alltså ha högt i tak för att diskutera i vilken omfattning det är Pias fel att hon är som hon är?
Jag repeterar: i vilken omfattning det är Pias fel?
Klassas Pia som vuxen? Har en vuxen person eget ansvar? Eller när anser du att en vuxen person skall friskrivas ifrån eget ansvar?

Du får ursäkta, men jag förstår nada vad du egentligen pratar om.

Allt skit hon utsatt sina barn för, skall det även diskuteras i vilken omfattning det egentligen är Pias fel för det hon utsatt dem för - eller om det kan skyllas på någon annan?

Du får gärna förtydliga vad du menar.
Citera
2024-11-24, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Lyssna man på klänning klippet kan man klart och tydligt höra henne när hon lägger till den "sexiga" rösten. Den kommer oftast på fyllan och är riktad mot vad som helst. Kvinna eller man spelar ingen roll. Minns för något år sedan då ett par killar fick gå emellan henne och en yngre tjej då gräddis fått för sig att tjejen var tänd på henne för att hon bjöd henne på vin. Killarna fick ta bort tjejen ur situationen då hon ropa på hjälp. Gräddis version var att killarna var sugna på henne och tog henne från gräddis.

Detta måste du berätta mer om!
Citera
2024-11-24, 19:45
Avslutad
Citat:
Jag hade uppenbarligen rätt då hon har spårat som fan - kolla hennes senaste live, hon har bla. försökt våldta en kvinna.
Hon har själv erkänt det.

Varifrån har du fått att hon försökt våldta en kvinna? Menar du de sexuella närmandena hon gjorde inatt var de absolut olämpliga men att kalla det för våldtäktsförsök är väl ändå att vrida på sanningen?

Den här tråden är så jävla urspårad med så sjuka individer närvarande. Om man inte uttryckligen hatar P, överdriver vad som händer i hennes liv och medvetet snedtolkar allt hon säger och gör blir man kallad både vänster och batikhäxa. (Första gången i mitt vuxna liv det hänt.)
Citera
2024-11-24, 19:47
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rulladbulle
Vet inte om jag har klippet på min main kanal eller om det ligger på Arkiv Gräddrumpan.
Är tämligen säker på att det existerar på någon av mina kanaler. men ligger minst 2 år tillbaka.
Ska se om jag kan hitta det. Kollar redan för mycket gräddis men jag har en att fråga som kanske vet vilket klipp jag menar.
Citera
2024-11-24, 19:51
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Kunde verkligen inte bry mig mindre om ifall någon på Flashback gillar mig eller inte men det är verkligen sorgligt att tråden utvecklats i den här riktningen.

Vad tror du kärringen gör på julafton?
Härbärge eller hemma hos någon idiot från TT?
Citera
2024-11-24, 19:51
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Ja, men hon säger ju, i alla fall antyder, att det väl kanske blev lite fel, då det inte blev uppskattat...

Säger man så, så har man väl i alla fall lite självdistans...

Då säger du så, till alla människor som blivit våldtagna?

” Det kanske blev lite fel, inte uppskattat”
Citera
2024-11-24, 19:54
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rulladbulle
Hittat klippet! Det kommer upp imorgon som en klassiker!
Citera
2024-11-24, 19:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Bara för att förtydliga: Pia är vad jag förstått ca 50 år gammal. Du vill alltså ha högt i tak för att diskutera i vilken omfattning det är Pias fel att hon är som hon är?
Jag repeterar: i vilken omfattning det är Pias fel?
Klassas Pia som vuxen? Har en vuxen person eget ansvar? Eller när anser du att en vuxen person skall friskrivas ifrån eget ansvar?

Du får ursäkta, men jag förstår nada vad du egentligen pratar om.

Allt skit hon utsatt sina barn för, skall det även diskuteras i vilken omfattning det egentligen är Pias fel för det hon utsatt dem för - eller om det kan skyllas på någon annan?

Du får gärna förtydliga vad du menar.

Ja, man får tycka saker som du tycker är helt uppåt väggarna.

Pia är 50 år, och det är inte relevant för i frågan om nedsatt självinsikt och omdöme, i vilken ålder tror du själv att man får superkrafter som gör att man kan övervinna allvarlig psykisk sjukdom med förnuftet?

Folk har tagit upp Lennart Bladh i tråden, han betedde sig också osympatiskt emellanåt, och det är fullt i sin ordning att tycka det, men han satt absolut inte förarsätet och styrde. Ändå fanns det idioter i den tråden som på fullt allvar påstod att allt var hans eget fel.

Tror du på fri vilja i såna här fall så är det bara att beklaga.
Senast redigerad av Magmysdiktator 2024-11-24 kl. 20:26.
Citera
2024-11-24, 20:00
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Då säger du så, till alla människor som blivit våldtagna?

” Det kanske blev lite fel, inte uppskattat”

Barnsligt inlägg, igen, som flera tidigare här...
Bara dra en slutsats, så där...

Skrev jag att jag tycker så, att det alltid gäller så, i alla sammanhang...?

Jag skrev om vad Pia sa idag, om den situationen som uppstod igår...

Men, som jag nyss skrev, ni har rätt till era åsikter, men håna då inte heller mina...
Citera
2024-11-24, 20:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Hittat klippet! Det kommer upp imorgon som en klassiker!

Den blicken och rösten hade man gärna stött på ute på lokal ute i någon Stockholmsförort!
Citera
2024-11-24, 20:05
Avslutad
Citat:
Vad tror du kärringen gör på julafton?
Härbärge eller hemma hos någon idiot från TT?

Jag hoppas att hon tvångsvårdas inom LVM en månad från nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in