2024-11-24, 17:19
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Fräscht att typ dricka 5+ burkar celsius om dagen. Är inte båda nörmare 40 nu?

Utseendemässigt 40 och 55 iaf.
Citera
2024-11-24, 17:22
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Enda som sitter på någorlunda info är Pinto87, resten spekulerar och vissa är helt kassa i skallen som skyddar dvärgen med näbbar och klor trots att han beter sig som en idiot. Skrämmande är milt sagt!
Kan du ge exempel på vad Pinto har haft rätt om gällande chrippa och linnea?
Citera
2024-11-24, 17:26
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Flera säger jag har rätt i allt/mycket.

Alla säger Dopy har fel.

Tycker verkligen synd om moderatorerna i denna tråden men de ger ju inte varningar till de som förstör tråden eller håller på. När nåt känsligt nämns så vill de fylla tråden med så mycket skit som möjligt så det kommer långt bak och färre ser det. Varje gång. Och så uppenbart. Tråkigt verkligen.
Fast du hade ju fel information när du berättade om Chrippas flytt.
Du hade ju fel när du sa att Chrippa var gripen.
Du hade ju fel när du sa att en stor mängd droger hittades hos Chrippa.
Citera
2024-11-24, 17:40
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Allvar? Stör det dig så mycket att Christofer har kontakt med en pedofil så att när du ska försvara att det stör dig så mycket så hittar du på att det stör dig så mycket då folk anklagat dig för att vara honom?

Nu får du skärpa dig. Han begår ett brott, du skapade denna tråden såg jag nu. Så du vet ju om Hederstedts existens. Nu försöker du spela bort korten att Christofer umgås med denna peddokramare. Vill du ha mer information? Christofer har även kontaktat med en kvinna som jobbade på Dumpen och fick sparken. Hon trakasserar Sara och Patrik dagligen. Ska du spela bort korten på den kontakten också? Lägg ner.

Kan bjuda på en sak till. Christofer har kontakt med en som jobbar/jobbade som socialhandläggare i "Norrland". Hon kommer få sparken när hennes chef kommer få höra om hennes samröra med Skabbe och hennes beteende.

Ska vi också prata om hur Marika Sjelin som skickade Rask sexfilm till Christofer senaste dagarna trakasserat Joakim Lundell på DM på IG?

Christofer du läser här. Paniken är stor. Gå på mig via användare här som är dina springflickor och jag avslöjar ännu mer. Du vet ju att jag vet. Finns en anledning ditt självoutade konto JohanWesterlund är aktiv på Flashback dagligen. Behövs för att hålla kontakt via PM.

Tänker du bevisa hur dessa människor är kopplade till Chrippa och Linnea?
Annars blir det ju jävligt konstigt att sitta och prata skit om random människor som inte har koppling till Chrippa i Chrippas tråd.
Citera
2024-11-24, 18:04
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Inga bevis är inte automatiskt osanning.

Det är upp till var och en att tro mig eller ej.

Tänk en tråd om Ebba Bush. Såg henne på en dejt igår. Nej bevisa det! Annars ljuger du!

Du har missuppfattat Flashback.
Fast att man i Ebba bush tråd säger "jag tror att Adam Adamsson dejtar Ebba eftersom jag såg dem ihop på en restaurang på stan" är ju en helt annan sak.

Du tar upp namn, brott, grova anklagelser emot dessa människor, och berättar ingenting om hur dessa människor är kopplade till chrippa.
Citera
2024-11-24, 18:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nej vet du vad du anklagade mig rätt ut och det är inte första gången det händer.

Jag försöker få folk att förstå vad som händer bakom kulisserna, jag är ärlig till skillnad från många andra här inne, visst jag har ändrat mig ang Julia men jag har inte ljugit om något.

Vem tror du jag har kontakt med här inne?

Har du någon gång tänkt på att folk ljuger för dig?

Och återigen jag vet inte vad det är för lista ni pratar om nu.
Kan det vara en falsk lista som någon konstruerat för att vissa ska få skit, det vore ju inte första gången någon förfalskar intyg av olika slag
.

En lista som är skapad av mästermyglaren själv är det nog det pratas om. Vanan inne med dimridåer och rena lögner är anmärkningsvärd.
Citera
2024-11-24, 18:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Vad är skillnaden med Linn Delfin, hon på Dumpen eller Socialsekreteraren? Inga brott eller grova anklagelser där. Samma med Marika Sjelin skulle jag vilja påstå.
Men hur är dessa människor kopplade till Chrippa?
Vad är deras koppling till Chrippa?
Vad har dem gjort som är kopplat till Chrippa så att det är relevant att prata om dem i Chrippas tråd?
Citera
2024-11-24, 18:15
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
En lista som är skapad av mästermyglaren själv är det nog det pratas om. Vanan inne med dimridåer och rena lögner är anmärkningsvärd.

Börjar tro Christofer gjort listan och skickat runt som ett slags försvar vid kritik och kunna gå på Jocke. Eller är han så smart? Nää. Så Linnea nog hjärnan bakom.
Citera
2024-11-24, 18:17
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Citat:
Börjar tro Christofer gjort listan och skickat runt som ett slags försvar vid kritik och kunna gå på Jocke. Eller är han så smart? Nää. Så Linnea nog hjärnan bakom.

Nej det är Jocke som ligger bakom den.

Anjo och Rask har den också.
Citera
2024-11-24, 18:19
Avslutad
Citat:
jag kopplar ingen av dessa till några konton. Tvärtom säger jag att Goldentie INTE är den kriminella med pistolhotet.

Fast det vet du ju inte, eller?
Citera
2024-11-24, 18:20
Avstängd
Citat:

Jag tror också det och om det är den listan som Rask läste upp stämmer den nog inte om Chrippa och Linnéa är författaren.

Det är ju uppenbart en lista som vissa har och jag har bara hört Rask prata om en lista och jag tror inte Rask har skickat runt den till random personer utan det torde vara upphovsmänniskan i så fall eller i vart fall i dess närhet.
Citera
2024-11-24, 18:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Nej det är Jocke som ligger bakom den.

Anjo och Rask har den också.

Och hur vet du att det är Jocke som ligger bakom den.

Så mycket som vissa här påstår att Jocke ligger bakom och med tanke på hur upptagen han är tycker jag att det är förbannat orättvist att han har fler timmar på ett dygn än vad jag har *upprörd*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in