Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
Tack för den, för jag har ju blivit utpekad att vara denna Hederstedt av flera här på Flashback och även av Jocke och Rask. Anjo är jag osäker på då jag aldrig tittar på hans kanal. Men tack igen, då går jag fri denna gång?
Allvar? Stör det dig så mycket att Christofer har kontakt med en pedofil så att när du ska försvara att det stör dig så mycket så hittar du på att det stör dig så mycket då folk anklagat dig för att vara honom?
Nu får du skärpa dig. Han begår ett brott, du skapade denna tråden såg jag nu. Så du vet ju om Hederstedts existens. Nu försöker du spela bort korten att Christofer umgås med denna peddokramare. Vill du ha mer information? Christofer har även kontaktat med en kvinna som jobbade på Dumpen och fick sparken. Hon trakasserar Sara och Patrik dagligen. Ska du spela bort korten på den kontakten också? Lägg ner.
Kan bjuda på en sak till. Christofer har kontakt med en som jobbar/jobbade som socialhandläggare i "Norrland". Hon kommer få sparken när hennes chef kommer få höra om hennes samröra med Skabbe och hennes beteende.
Ska vi också prata om hur Marika Sjelin som skickade Rask sexfilm till Christofer senaste dagarna trakasserat Joakim Lundell på DM på IG?
Christofer du läser här. Paniken är stor. Gå på mig via användare här som är dina springflickor och jag avslöjar ännu mer. Du vet ju att jag vet. Finns en anledning ditt självoutade konto JohanWesterlund är aktiv på Flashback dagligen. Behövs för att hålla kontakt via PM.