2024-11-24, 15:22
Medlem
ja blir intressant att se om hon får någonstans att sova inatt. för vem vill bjuda in henne efter vad hon precis berättade. herregud.
"om ingen bjuder in mig får jag sova på centralen".
ja gör det då, ditt liv är inte vårt ansvar.
Citera
2024-11-24, 15:25
Medlem
Max3xs avatar
Här har vi det, någon lyckades fånga liven: https://www.youtube.com/watch?v=8drGsbp8xa4
Citera
2024-11-24, 15:26
Medlem
Har nog aldrig blivit så äcklad som denna liven, ber folk swisha för boende, ställer krav på hur det ska vara om man ska ta in henne samtidigt som hon lever loppan själv. Ska tydligen gå och ta ett glas vin i väntan på att kvällens boendelösning serveras. Att folk vill hjälpa henne vid det här laget förbluffar mig, hon har gjort sig själv hemlös och nu ska andra betala och curla.. Ingen skam i kroppen på denna kvinnan, vidrigt.
Citera
2024-11-24, 15:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Ja, alltså är inte liven från idag underlag för LVM så vet jag inte vad som är det…………..
Ja jag funderade också på det Nu går det för långt
Citera
2024-11-24, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Ja, alltså är inte liven från idag underlag för LVM så vet jag inte vad som är det…………..
Så hemsk är hon väl inte?
Vi minns väl alla när dom tvångsomhändertog Lennart Bladh och tvångsmedicinerade honom till döds.
Dom mördade Lennart Bladh 🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Citera
2024-11-24, 15:32
Medlem
LenaLars avatar
Ca 16 min av liven från tidigare. Tyvärr går ljud och bild något ur synk av någon anledning.

https://gofile.io/d/wQ0mgQ
Citera
2024-11-24, 15:35
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Hon super varje dag, ikväll är inget undantag, ikväll kommer inte spåra ut.

Har du sett liven?
Jag hade alltså rätt, dumjävel!
Citera
2024-11-24, 15:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Vi minns väl alla när dom tvångsomhändertog Lennart Bladh och tvångsmedicinerade honom till döds.

Det handlar ju inte om att hon skulle vara hemsk utan om att hon helt saknar sjukdomsinsikt kring sitt missbruk och därtill inte har något som helst socialt skyddsnät utöver sina TikTok-följare som daltar med henne och förlänger hennes lidande.
Citera
2024-11-24, 15:38
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaLar
Ca 16 min av liven från tidigare. Tyvärr går ljud och bild något ur synk av någon anledning.

https://gofile.io/d/wQ0mgQ

Tackar, det var tydligen betydligt mer live än vad jag hittade på YT! Nu skall det lyssnas.

Haha, kan bara hålla med den muslimska tjejen, Gräddis är verkligen "haram"!
Senast redigerad av Max3x 2024-11-24 kl. 15:57.
Citera
2024-11-24, 15:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan

Tror det är dags för Trilafon för Pia med
Citera
2024-11-24, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Herregud!!!! Det var det sjukaste jag har hört på länge. Hon säger att hon blir hobby leb på fyllan och gjorde närmanden på den 24 åriga tjejen hon sov hos. Tjejen blev rädd och sov i soffan istället. Vad fn sysslar hon med!!

Dryg som satan i liven nyss och säger att man kan Swisha henne så hon kan bo på något hotell För hvete människa sluta!!!! Du skulle betala för boendet själv när du fick dina pengar sa soc till dig.
Nu räcker det!!!!!

Klänningen ville hon väldigt gärna ha. Men det fick hon inte för den tjejen. Hon fick ett par träningsbyxor istället

Fyfan alltså, vem vill låta henne sova över om hon antastar en i sömnen? Inte okej!
”Jag är miljonär snart ja, men inte idag” säger hon i liven och vill att man ska swisha henne så hon slipper lägga ut en krona själv.

Alla nya följare som tycker det är sååå synd om henne som är ”fattig och hemlös” och ”varit med om tuffa saker” kan ju sätta sig in i situationen lite mer och sluta erbjuda boenden och pengar till henne. Det finns de som behöver den hjälpen PÅ RIKTIGT, ge det till dom istället. Gräddrumpan är inte en bra människa och hon har råd att betala för sig, hon bara VILL inte det eftersom dumma följare erbjuder henne allt så hon slipper ta något ansvar själv. Hon säger ju själv att det är idioter som betalar för sina boenden själv - de som erbjuder sängplats åt henne är idioterna.
Citera
2024-11-24, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Håller med dig. Så fort någon dricker är dom alkolist. Är det porslingenrationen som uttalar sig?

Hon ÄR ju alkoholist sedan x antal år tillbaka, det är ingen hemlighet. Hon söp bort familj, hem och relationer. Det är liksom ingen engångsgrej, vi andra som tar ett glas ibland vaknar inte varje morgon och dricker en vinflaska till frukost.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in