2024-11-23, 23:18
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Allvarligt, P poserade i en glitterklänning. Hon kröp inte på golvet i spyor.
Hon har knappast lagt ut något som skvallrar om att hon ör pissfull.
Gräddis är pissfull i sin glittriga klänning, är du helt blind eller? Dessutom blir hon aggro mot husevärden när Pia påpekar att det är hennes klänning för hon minsann valt den. Vilken häxa.
Citera
2024-11-23, 23:33
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Gräddis är pissfull i sin glittriga klänning, är du helt blind eller? Dessutom blir hon aggro mot husevärden när Pia påpekar att det är hennes klänning för hon minsann valt den. Vilken häxa.

Hon är nog utslängd ur bostaden innan klockan slagit tolv.
Citera
2024-11-23, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Hon är nog utslängd ur bostaden innan klockan slagit tolv.
Polisen får släpa ut henne, ingen fajt man tar själv med tanke hur aggro fanskapet är. Med tur så somnar hon med sin glittriga klänning på. Några fler unga naiva tjejor som vill smaka på livets hårda skola irl - hör av er till Pia ❤️💕🫶
Citera
2024-11-23, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalisma
Fast jo, socialtjänsten kollar visst på hur mycket av din inkomst du skulle kunnat spara osv. Dvs hur länge det skulle ha räckt. Det är därför så många som akut hamnat i problem nekas - för 3 månader bakåt har de inkomst över normen och borde sparat.. och nekas därför. Helt horribelt men otroligt vanligt åtminstone i den kommun jag bor i och kringkommuner

Ja okej, men jag menade mer att i nuläget lägger sig inte soc i hur hon använder sina pengar eller planerar för hur länge de ska räcka. Men det stämmer säkert att de tittar bakåt och ger avslag pga det. Oavsett så lär Pia aldrig göra det som krävs för att få ekonomiskt bistånd beviljat. Hon vill ha gratis pengar och boende utan motprestation.
Citera
2024-11-23, 23:54
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Polisen får släpa ut henne, ingen fajt man tar själv med tanke hur aggro fanskapet är. Med tur så somnar hon med sin glittriga klänning på. Några fler unga naiva tjejor som vill smaka på livets hårda skola irl - hör av er till Pia ❤️💕🫶

Jag håller med.
Om dessa tjejer är så jävla dumma att dom tar hem kärringen så får dom fan skylla sig själva om det spårar ur.
Många har förvarnat dom - så det är ingen idè att stå som ett fån sen och undra varför det blev som det blev.
Citera
2024-11-24, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tiztell
Men asså gå och lägg dig människa. Har du växt upp med en alkoholiserad förälder och blivit traumatiserad eller vad är ditt problem? Vill man dricka så får man dricka, på vilket sätt rör det dig och din tillvaro?
Håller med dig. Så fort någon dricker är dom alkolist. Är det porslingenrationen som uttalar sig?
Citera
2024-11-24, 01:28
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Är det nån som hjälper henne i natt?

Det hoppas jag verkligen inte. Det vore väl ett cuck-beteende utan dess like att på helt frivillig basis tjata sig till möjligheten att ”hjälpa” någon som absolut inte vill. Jag hoppas innerligt att ingen kastar bort sin sista självrespekt och sjunker så lågt
Senast redigerad av xmz 2024-11-24 kl. 01:35.
Citera
2024-11-24, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Jag håller med.
Om dessa tjejer är så jävla dumma att dom tar hem kärringen så får dom fan skylla sig själva om det spårar ur.
Många har förvarnat dom - så det är ingen idè att stå som ett fån sen och undra varför det blev som det blev.

Ha ha du är mycket för att alla får skylla sig själv. Det vet jag inte om jag håller med om även om de här goda människorna är lite väl uppfyllda av sin godhet till den gränsen att de tror att de kommer att få detsamma tillbaka. Och så är det ju - ibland - ibland inte och särskilt om de lämnar en vilt främmande person i sin lägenhet medan de gör ärenden. Mormors guld kan vara borta och lite till. I bästa fall. I värsta fall får de ett raserianfall när man inte får ryggbiff för de har man minsann får hos andra. Det kan slå hur slint som helst. Man tar inte in främmande stollar hemma om livet är en kärt.
Citera
2024-11-24, 06:17
Medlem
Citat:

Har hon stulit en klänning?
Citera
2024-11-24, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Har hon stulit en klänning?
Avgör själv (länk nedan).
Hon har bara bestämt att det är hennes klänning. Väluppfostrad dam det där.

Tycker mig höra, ca 0:28 ”jag vill inte betala kläder” (väldigt sluddrigt) 🥳
Säger hon verkligen så?

ca 0:33 "Denna klänning torr jag nu" "Fö-för den är för mig"'

ca 0:43 "asså det är min klänning" "det är inte hennes klänning" (hennes ögonbryn åker ihop).

Kul att hon blir så bestämd när det gäller "ETT klädesplagg" och pekfingret åker upp mot slutet

https://m.youtube.com/watch?v=KfYeDL6VC0o
Senast redigerad av Isterbandsdoktorn 2024-11-24 kl. 07:46.
Citera
2024-11-24, 07:45
Medlem
biljardballes avatar
Citat:

Säger hon verkligen så?

God morgon,
Undrar hur kärringens kväll slutade?
Citera
2024-11-24, 07:53
Medlem
Citat:

Säger hon verkligen så?

ca 0:33 "Denna klänning torr jag nu" "Fö-för den är för mig"'

ca 0:43 "asså det är min klänning" "det är inte hennes klänning" (hennes ögonbryn åker ihop).

Kul att hon blir så bestämd när det gäller "ETT klädesplagg" och pekfingret åker upp mot slutet

Ja hon säger att tjejen som hon sovit hos har åkt på en resa så då tog hon den här klänningen, den är hennes nu, den är min, hon är ju helt jävlig tragiskt, vem fan tar någon annans kläder ..

jag blir arg nu ....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in