I mina ögon säger det faktum att man valt att i kontakt med andra kalla sig för ”infection.injection” rätt så mycket om en person. Men det var å andra sidan inget catfishande; 518 såg ut som han faktiskt skulle kunna heta så i självaste folkbokföringen.
Äckelpeddot har säkert AIDS och många andra sjukdomar efter alla injektioner.
Haha, fallhöjden är ganska hög för denna gädda.
Det kan mycket möjligt bli ett självmord - om inte så kommer han att bli ordentligt misshandlad på daglig basis, från och med ganska snart.
Är det bara jag som tycker det, eller verkar gäddorna bli mindre och mindre sympatiska ju längre söderut man kommer. Kolla bara på denne och på Surfplattegäddan Cashanddrugz.
Är det bara jag som tycker det, eller verkar gäddorna bli mindre och mindre sympatiska ju längre söderut man kommer. Kolla bara på denne och på Surfplattegäddan Cashanddrugz.
Så du ser gäddor som sympatiska? Bara mer eller mindre. Åååkej...i din värld då.
Gottar mig åt sekunden av förvirring han upplever när han ser Sara närmar sig, men sedan ändå tar några steg för att följa efter lockbetet, innan han slutligen inser läget och tar till flykten. Så mycket som uttrycks i den scenen helt utan ord.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!