Jag vill också ställa mig till den nätta skaran (av sexarbetare i just denna tråden) av ”den lyckliga horan”. Jag är dock övertygad om att vi är många många sexarbetare som gör detta helt frivilligt men vi uppmärksammas för sällan och därför ville jag göra även min röst hörd och hoppas det är fler som tar efter även om tråden har ngt år på nacken

Jag har ca 1 år av deltidsarbete som sexarbetare (gillar inte uttrycket hora) bakom mig och jag gillar det verkligen! Jag känner, precis som TS skrivit, att sex inte är något som är tabu, ngt som ska sparas till de jag älskar eller ngt som är så privat som många människor verkar tycka. 
Jag är 40+ och har alltid känt en dragning till sex med olika män och har alltid haft det. Så var det redan från start då jag förlorade oskulden med en lite äldre pojke på en fest som frågade mig om jag var oskuld. Han följde upp med att fråga om jag sparade mig till den rätta? Efter att jag sagt att inte så var fallet så kom vi överens om att vi gick in och lånade ett sovrum i huset och hade sex! 
Flera av mina vänner var förfasade att jag bara ”släppt till” medan jag gick därifrån med ett leende på läpparna och såg det inte som ngt annat än att jag hade tagit kontrollen över mitt eget liv och gjort det jag velat

Jag har aldrig blivit utsatt för övergrepp, aldrig ens provat illegala droger och har inget självskadebeteende.. 
Jag har haft många ONS i mitt liv för att jag själv velat det. Har gillat spänningen med någon ny! 
Jag har hängt på diverse sidor och bestämt sexträffar med män och njutit av det

Att sen ta steget att börja sälja sex kom av en slump.. typ
för att dryga ut min kassa lite ( jag tjänar så jag klarar mig på mitt vanliga jobb men inte  mer än så) så började jag sälja använda underkläder… 
Jag fick ofta frågan om jag utförde träffar och jag insåg då inte hur mkt fördomar jag hade fått inpräntat i huvudet av diverse media och gemene man för HORA kan man ju inte vara.. det är väl bara äckliga gamla lökiga gubbar som köper sex. Folk som inte KAN få en endaste människa till att vilja ha sex med dom! Nej tvi de vill jag inte ha sex med! Och horor.. de är väl så långt ner i skiten de kan vara, styrda av hallick, hemlösa, nerdrogade och.. allmänt slödder!?!? 🙈😂
Men sen var det en troskund som frågade om jag kunde tänka mig en träff mot betalning. vi hade pratat ganska mkt och även om jag inte kände en direkt fysisk attraktion till honom så var där ngn annan dragning… 
Jag sa ja till en träff! Den blev toppen! Och där satt jag efteråt med ett leende på läpparna, pengar i handen och inte ett dugg smutsig som alla spelfilmer lärt mig att jag borde känna! Bara upprymd! 
Så jag blrjade kolla upp på nätet vad det innebär att arbeta som eskort.. jag läste kvinnors upplevelser, säkerhetstänk, insåg att det är säljarens marknad och att jag har möjlighet att faktiskt välja vem jag träffar och även att sexköpare är helt vanliga människor, the man next door! 
Innan jag väl började annonsera var jag mest orolig för att jag skulle träffa män som var galet oattraktiva, hur skulle jag hantera det? 
Mitt svar på det idag? Jag gillar fasiken alla män 😂 
Jag går igång på när mannen visar sin åtrå för mig. När vi möts i dörren och han blir positivt överraskad över att jag är vacker. Jag går igång på att få honom att njuta, att skratta, att glömma sin vardag en stund och bara gå upp i lust! Och jag går igång på att en man betalar mig för mina tjänster.. den biten kan vi inte glömma

Jag trivs väldigt bra med mitt extraknäck och anser mig vara bra på samspelet och kommer fortsätta sålänge det passar mitt liv, sålänge jag trivs och mår bra av det och så länge det fortfarande ger mig så mkt positiva känslor som det ger mig idag 

Jag hoppas inlägget inte blev allt för rörigt. Jag är galet trött när jag skriver detta 😂