• 3
  • 4
2024-11-20, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
En kompis som bor p studentkorridor berttade att han delar en tjej dr med en annan kille. De bor alla tre dr fast i olika rum. Ibland ligger hon med den ena av dem, ibland med den andra. Skulle ngot snt vara ok fr dig (tjej eller kille)?
Det r i praktiken samma sak som att plocka upp ngon p krogen, frutom att du vet vem som varit dr innan.
Citera
2024-11-23, 16:31
Medlem
Jag hade liknande erfarenhet nr jag var i 20-rsldern och hade en tjejkompis/KK som jag umgicks mycket med. Tmde psen i henne minst 3-4 dagar i veckan, varav nstan varje helg och det var mycket morgonsex p helgen innan jag skulle till jobbet. Jag fick senare reda p att hon ibland kte hem till en annan av sina killkompisar direkt frn mig och blev slickad och sprutad i dr ocks, knappt innan min sd hade torkat. Jag slickade henne aldrig mer efter det, men vi fortsatte knulla ett bra tag till fram tills att hon trffade kille som hon lngt senare gifte sig med.

Hade jag varit i situationen som TS beskriver s hade jag absolut kunnat dela p en tjej med en annan kille, men jag hade inte slickat henne.
Citera
2024-11-23, 21:06
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VikingWikingsson
Jag hade liknande erfarenhet nr jag var i 20-rsldern och hade en tjejkompis/KK som jag umgicks mycket med. Tmde psen i henne minst 3-4 dagar i veckan, varav nstan varje helg och det var mycket morgonsex p helgen innan jag skulle till jobbet. Jag fick senare reda p att hon ibland kte hem till en annan av sina killkompisar direkt frn mig och blev slickad och sprutad i dr ocks, knappt innan min sd hade torkat. Jag slickade henne aldrig mer efter det, men vi fortsatte knulla ett bra tag till fram tills att hon trffade kille som hon lngt senare gifte sig med.
Kldde hon sig vid brllopet i vitt, oskuldens frg?
Citera
2024-11-24, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Kldde hon sig vid brllopet i vitt, oskuldens frg?

Det gjorde hon absolut. Och jag var med p brllopet ocks och tnkte d ven en eller annan gng p hur mycket jag hade pumpat henne genom ren.
Citera
2025-01-16, 14:04
Bannlyst
Do what you want bro `. Ingen annan ska vl lgga sig i dina val i livet.

Behver andra verkligen knna till det ocks?
Citera
2025-01-16, 14:30
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calvinclown
Skaffa tv kvinnor som delar p dig istllet.

Det dr r nog inget bra frslag d jag tror alltfr mnga snubbar skulle ha svrt att se till att tv kvinnor var tillfredsstllda i bingen.

Nej, ska det vara ett hushll fr tre s r det nog tv snubbar och en krring som gller i alla fall.
Citera
2025-01-16, 14:32
Avstngd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemFanOrkar
Sex r bara sex. Roligt och sknt fr alla inblandade. Hon duschar vl, antar jag?

Du fattar att nr hon blir med barn s ska du betala fr ungen i 18 r?
Citera
2025-01-16, 18:34
Medlem
calvinclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Det dr r nog inget bra frslag d jag tror alltfr mnga snubbar skulle ha svrt att se till att tv kvinnor var tillfredsstllda i bingen.

Nej, ska det vara ett hushll fr tre s r det nog tv snubbar och en krring som gller i alla fall.

De r mycket intresserade av varandra frstss ocks, kvinnorna d.
Citera
2025-01-16, 18:44
Medlem
Lter som rena drmmen att ha tv unga killar s nra inp och kunna beska dom nr jag knner mig sugen.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in