• 3
  • 4
2024-11-20, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
En kompis som bor på studentkorridor berättade att han delar en tjej där med en annan kille. De bor alla tre där fast i olika rum. Ibland ligger hon med den ena av dem, ibland med den andra. Skulle något sånt vara ok för dig (tjej eller kille)?
Det är i praktiken samma sak som att plocka upp någon på krogen, förutom att du vet vem som varit där innan.
Citera
2024-11-23, 16:31
Medlem
Jag hade liknande erfarenhet när jag var i 20-årsåldern och hade en tjejkompis/KK som jag umgicks mycket med. Tömde påsen i henne minst 3-4 dagar i veckan, varav nästan varje helg och det var mycket morgonsex på helgen innan jag skulle till jobbet. Jag fick senare reda på att hon ibland åkte hem till en annan av sina killkompisar direkt från mig och blev slickad och sprutad i där också, knappt innan min säd hade torkat. Jag slickade henne aldrig mer efter det, men vi fortsatte knulla ett bra tag till fram tills att hon träffade kille som hon långt senare gifte sig med.

Hade jag varit i situationen som TS beskriver så hade jag absolut kunnat dela på en tjej med en annan kille, men jag hade inte slickat henne.
Citera
2024-11-23, 21:06
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VikingWikingsson
Jag hade liknande erfarenhet när jag var i 20-årsåldern och hade en tjejkompis/KK som jag umgicks mycket med. Tömde påsen i henne minst 3-4 dagar i veckan, varav nästan varje helg och det var mycket morgonsex på helgen innan jag skulle till jobbet. Jag fick senare reda på att hon ibland åkte hem till en annan av sina killkompisar direkt från mig och blev slickad och sprutad i där också, knappt innan min säd hade torkat. Jag slickade henne aldrig mer efter det, men vi fortsatte knulla ett bra tag till fram tills att hon träffade kille som hon långt senare gifte sig med.
Klädde hon sig vid bröllopet i vitt, oskuldens färg?
Citera
2024-11-24, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Klädde hon sig vid bröllopet i vitt, oskuldens färg?

Det gjorde hon absolut. Och jag var med på bröllopet också och tänkte då även en eller annan gång på hur mycket jag hade pumpat henne genom åren.
Citera
2025-01-16, 14:04
Bannlyst
Do what you want bro `. Ingen annan ska väl lägga sig i dina val i livet.

Behöver andra verkligen känna till det också?
Citera
2025-01-16, 14:30
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calvinclown
Skaffa två kvinnor som delar på dig istället.

Det där är nog inget bra förslag då jag tror alltför många snubbar skulle ha svårt att se till att två kvinnor var tillfredsställda i bingen.

Nej, ska det vara ett hushåll för tre så är det nog två snubbar och en kärring som gäller i alla fall.
Citera
2025-01-16, 14:32
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemFanOrkar
Sex är bara sex. Roligt och skönt för alla inblandade. Hon duschar väl, antar jag?

Du fattar att när hon blir med barn så ska du betala för ungen i 18 år?
Citera
2025-01-16, 18:34
Medlem
calvinclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Det där är nog inget bra förslag då jag tror alltför många snubbar skulle ha svårt att se till att två kvinnor var tillfredsställda i bingen.

Nej, ska det vara ett hushåll för tre så är det nog två snubbar och en kärring som gäller i alla fall.

De är mycket intresserade av varandra förståss också, kvinnorna då.
Citera
2025-01-16, 18:44
Medlem
Låter som rena drömmen att ha två unga killar så nära inpå och kunna besöka dom när jag känner mig sugen.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in