2024-11-22, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Nej så fort du har skrivet på så gäller avtalet
Samt att bilfirman är ålagda att ha bilförsäkring i 14 dagar
Offrats Trygg Hansa eller Folksam

Och varför just 14 dagar är väll för att täcka ånger tiden på ett kontrakt vilka alla har rätt till.-
När började distansköplagen gälla för bilköp och du har fel det finns ingen 14 dagars försäkring från firman.
Om du står som ägare på bilen så har du ansvar för allt
Citera
2024-11-23, 21:52
Medlem
Dopys avatar
Jocke skrev ju detta på instagram i våras.
När kommer den dokumentära ut?
Citat:
I många år har Flashback fått härja fritt med grova förtal, personangrepp och att pressa människor emot psykisk ohälsa och självmord och annat. Men vilka döljer sig bakom dessa anonyma konton? Är det din tandläkare? Din hyresvärd? Eller är det bara människor som helt tappat hoppet och tron om sitt eget liv och fastnat på andra? I många år har dom gömt sig bakom anonymitet och skyddat sig emot lagen och alla regler i brottsbalken. Men nu kommer vi i en dokumentär att granska dessa personer och avslöja deras identitet och låta dom stå till svars för alla 1000 tals inlägg dom skrivit. Först ut är användaren "*********" där vi tagit ut över 300 inlägg från med diverse galet innehåll. Detta kommer på streaming i höst för er...
Eller ville han återigen bara försöka skrämma folk till tystnad?
Senast redigerad av Dopy 2024-11-23 kl. 21:58.
Citera
2024-11-23, 22:18
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Han ska spela in en dokumuntär med SVT i vår. Du får väl se om de kommer och knackar på dig då eller se vad det blir i höst.

Anser du att det är rätt att hänga ut människor från Flashback?

Är du okej med att det letas identiteter?

Är du okej med att användare här på Flashback kartlägger andra användares identiteter för uthängningar?

Är det rätt av Jocke att leta identiteter på användare?
Citera
2024-11-23, 22:21
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Han ska spela in en dokumuntär med SVT i vår. Du får väl se om de kommer och knackar på dig då eller se vad det blir i höst.
Men enligt Jocke skulle den ju släppas nu i höst?
Har det ändrats till hösten 2025 nu?

Eller pratar du om dokumentären där Jocke får berätta sin sida av barndomen?
Citera
2024-11-23, 22:58
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det vet jag inte.

Jag har dock vagt minne att det blev strul och tv bolag bytes. Så kanske uppskjutet.
Jag tror bara det är Jocke som inte tål kritik, och vill försöka skrämma folk till tystnad, men vi får väl se hösten 2025 om SVT släpper något sånt
Citera
2024-11-23, 23:01
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag säger inte det med SVT är Flashback.
I detta svar menade du dock att dokumentären med SVT i vår är att jaga flashbackare
Citat:
Citera
2024-11-23, 23:07
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
De gjorde/köpte in en dokumentär med mytomanen Olof.

Jag säger inte det med SVT är Flashback.

Jocke har flera tv projekt på gång. Ett är riktigt stort som deltagare. Kom ihåg var ni hörde det först.

Det bästa Jocke kan göra är att släppa gamla oförrätter och lägga sin energi på det han är bra på.

Då kan han gå långt men att drivas av sjuklig fixering och kontrollbehov riskerar han sin karriär istället - det vore synd.
Citera
2024-11-23, 23:09
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Nej det gjorde jag inte. Det kan vara det eller annat.

Du får väl se om de kommer och knackar på dig då (Flashback) eller se vad det blir i höst (annat).
Jag har väntat på att Jocke ska knacka på här sen i december.
Kaffet börjar bli kallt nu.

Både du och jag vet att det är annat.
SVT kommer inte hjälpa Jocke att jaga och söka upp folk som kritiserar Jocke på nätet.
Citera
2024-11-23, 23:12
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Det bästa Jocke kan göra är att släppa gamla oförrätter och lägga sin energi på det han är bra på.

Då kan han gå långt men att drivas av sjuklig fixering och kontrollbehov riskerar han sin karriär istället - det vore synd.
Jocke kanske behöver en psykologs hjälp för att kunna släpps det som varit och fokusera framåt?
Citera
2024-11-23, 23:14
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag har väntat på att Jocke ska knacka på här sen i december.
Kaffet börjar bli kallt nu.

Både du och jag vet att det är annat.
SVT kommer inte hjälpa Jocke att jaga och söka upp folk som kritiserar Jocke på nätet.

Försök till att skrämmas är något som den här Pinto87 sysslar med emellanåt.

Konstigt att det alltid har med Jocke och hans lista att göra.
Citera
2024-11-23, 23:15
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jocke kanske behöver en psykologs hjälp för att kunna släpps det som varit och fokusera framåt?

Det skulle han må bra av.
Citera
2024-11-24, 06:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Så sjukt att du sitter här och förminskar tjejer som varit utsatta av Joz. Du ska bara vara tyst ang detta för du vet ingenting om hur tjejerna mått i efterhand.
Så bara för att man inte anmäler så är det inte sant?
Att du ens försvarar den mannen är så lågt man bara kan komma.
Vilka tjejer? Dom 100 som inte anmälde?

Du vill inte att tjejer anmäler, alla som läst tråden vet det. Du tycker tjejer ska hålla käften ifall Jocke tycker det.

Använder Anjo fejkade AI samtal igen?
Vad hände med tjejernas röst och tonlägen?

Chrippa hotade ta död på Anjos barn och Anjo råka radera ljudinspelningen vattentäta bevis

Det är lite lustigt att du inte hatar på Jocke. Ifall Jocke fick samtalet är han vidrig i dina ögon för han inte har anmält Chrippa för kvinnomisshandel efter.

Han gör lika som det du hatar på Cluee för när Linnea var i Spanien med Chrippa och Cluee fick samtal från Linnea.

Vad har du att säga till ditt försvar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in