2024-11-23, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Det er flere muligheter å sjekke datoen. Hvis du går via Google og "Verktøy" og sjekker dato under "Egendefinert datoområde" under "Når som helst", og søker på overskriften i artikkelen, så vil du se at det er ingen artikkel frem til 28. august 2024, men den dukker først opp 29. august.

Ja, jeg ser at det stemmer nå. Men det ser ut til at den ble tatt bort dagen etter, og publisert igjen senere?
Citera
2024-11-23, 18:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bergsland
Ja, det går en rød tråd gjennom alt som har kommet fram fra venner, kollegaer, slektninger, og det som HH kaller løse tråder her inne. TH er nok ikke noen snill ektemann. Når søsken vitner om at han sparket til henne osv, så er det mer enn bare konspirasjon. AE skal ha blitt truet med pistol til å signere en kontrakt, en historie fra AE som ble bekreftet av hennes lege lang tid etter at det ble sluppet her i tråden. Dette er journalførte opplysninger som ligger hos legen, så det er ikke noe han har funnet på for å kaste bensin på bålet.
Dette er ikke blitt bekreftet i media. Media har ikke publisert at AEH har blitt truet med pistol. Det har aldri blitt skrevet at legen har påstått at AEH har nevnt trusler med våpen.
Citera
2024-11-23, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Ja, jeg ser at det stemmer nå. Men det ser ut til at den ble tatt bort dagen etter, og publisert igjen senere?

Det er ikke noe å dvele ved, det som står der er uriktig uansett.
Citera
2024-11-23, 18:40
Medlem
Bergslands avatar
Citat:
Det er akkurat det som er litt pussig. I likhet med andre i Lørenskog den dagen, så ser det ikke ut til at hettemannen heller gikk med noen mobiltelefon på seg. Hverken TH, hettemannen eller futurummenn hadde med seg mobilen da de forflyttet seg. Det er ganske uvanlig.

Ja, for de har jo de nøyaktige posisjonene, og da er det jo bare å se hvilket nummer som gjentar seg til stadighet i de forskjellige basestasjonene. Tidspunktene har de også. Hettemannen er jo fanget på en rekke kameraer. TH glemte også liksom telefonen på jobb i forbauselsen. Forbauset, men ikke mer enn at han kunne sette seg i massasjestolen litt. Futurummennene er heller ikke funnet, selv etter lang tid.
Citera
2024-11-23, 18:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bergsland
Nei, men jeg anser alikevel opplysningene som troverdige tatt i betraktning hvem som har publisert dem. Det er kilder som tidligere har kommet med opplysninger som ved seinere anledninger har blitt bekreftet. Det har stått i media tidligere at det ble funnet psykofarma hos TH.
Jeg kan ikke se hvilken fordel det vil gi for TH at familien skal ha innsyn i saken?
Jeg har ikke skrevet at TH får noen fordeler ved at familien får innsyn, jeg skriver at familien har nå innsyn i saken. Og TH er en del av familien. Fra mitt ståsted så tenker jeg at familien ønsker at saken blir løst.
Citera
2024-11-23, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sukhoi34
Det er ikke noe å dvele ved, det som står der er uriktig uansett.

Det er noen som av en eller annen grunn har laget denne profilen, og det blir ikke mindre interessant at det som står der er feil.
Citera
2024-11-23, 18:46
Medlem
Bergslands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Dette er ikke blitt bekreftet i media. Media har ikke publisert at AEH har blitt truet med pistol. Det har aldri blitt skrevet at legen har påstått at AEH har nevnt trusler med våpen.

Men legen sa at hun hadde sagt at hun hadde blitt truet til å signere, og da velger jeg å tro at den historien som dukket opp her i begynnelsen om at hun hadde blitt truet med pistol til å signere, er sann.
Andre innlegg fra samme bruker var bl.a. at TH hadde løpt etter sin egen bror med en kniv.
TH skal også ha ringt denne broren og sagt at "nå har hun fått sin straff".
Broren det dreier seg om er altså yngstemann, men det vet du vel sikkert om.
Citera
2024-11-23, 18:50
Medlem
Citat:
Det er akkurat det som er litt pussig. I likhet med andre i Lørenskog den dagen, så ser det ikke ut til at hettemannen heller gikk med noen mobiltelefon på seg. Hverken TH, hettemannen eller futurummenn hadde med seg mobilen da de forflyttet seg. Det er ganske uvanlig.

Det er nesten så man skulle tro de har til felles et ikke ønske om å bli sporet i forbindelse med et drap de har planlagt.
Citera
2024-11-23, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Det er nesten så man skulle tro de har til felles et ikke ønske om å bli sporet i forbindelse med et drap de har planlagt.

Så spørs det hva slags "elektroniske spor" som kan trumfe mobiltelefonen. Får håpe det ikke bare er en kvittering fra parkeringsautomaten o.l.
Citera
2024-11-23, 18:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sukhoi34
Siden du sitter her og spyr ut ensidig propaganda dag ut og dag inn så mener jeg det er et poeng å belyse hvor lite logikk det er mellom det du påstår og hvordan virkeligheten er.
Bare det å skrive samme innlegg 10 ganger daglig om at TH er sjekket ut viser det samme.

Legger man sammen 1+1 så vil jeg tro at du er en nær bekjent av TH siden du har den agendaen du har her.
Hvorfor skulle jeg være enig med majoriteten, når all logikk tilsier at majoriteten tar feil. Men nå, etter 6 års etterforskning og resultatene har blitt fremlagt, har jeg fått rett, enten du liker det eller ei, og har desto mindre grunn til å skifte mening. Det er selvsagt de skyldige som skal avsløres, ikke offrene.
Citera
2024-11-23, 19:00
Medlem
Citat:
Så spørs det hva slags "elektroniske spor" som kan trumfe mobiltelefonen. Får håpe det ikke bare er en kvittering fra parkeringsautomaten o.l.

Ingen hettemann meldte seg.
Citera
2024-11-23, 19:01
Medlem
Bergslands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg har ikke skrevet at TH får noen fordeler ved at familien får innsyn, jeg skriver at familien har nå innsyn i saken. Og TH er en del av familien. Fra mitt ståsted så tenker jeg at familien ønsker at saken blir løst.

Slutt nå med denne tullpraten din.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in