Citat:
Ursprungligen postat av
Ovetade
Vet inte vad du har läst eller var. Du får gärna sluta spamma mig med förolämpningar dock. Hade varit hyvens av dig.
C/O adress ja haha
Nu briljerar du verkligen här haha. Helt klart rekord i att skämma ut sig själv.
Ni sitter och är sjukt otrevliga och kallar folk för både det ena och andra och hoppas att Sara ska dö osv.
Och sedan så snyftar ni när man på sin höjd är hälften så otrevlig som ni själva är.
Det är inte lite patetiskt