2024-11-22, 21:54
  #85393
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Fast då hade bara familjen vetat om det, nu räds slem i hela Sverige att bli avslöjade.
"Bara familjen"... För de flesta normala människor är familjen det enda som spelar någon roll.
Citera
2024-11-22, 21:58
  #85394
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
"Bara familjen"... För de flesta normala människor är familjen det enda som spelar någon roll.

Fast nu är ju inte gäddorna normala.
De skriver ju t.o.m att de är rädda för att det är dumpen.

Men de struntar i det och i sin familj och dyker upp iaf
Citera
2024-11-22, 21:59
  #85395
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
"Bara familjen"... För de flesta normala människor är familjen det enda som spelar någon roll.
Men den avskräckande effekten på alla snuskisar som skriver skit till ungar och skickar snoppen på alla möjliga sajter hade uteblivit.
Citera
2024-11-22, 22:02
  #85396
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Det är AI-bilder.

Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Och inte pornografiska.

Bra svar och bra om det är så. Men varför maskeras eller raderas isf dessa bilder i loggarna?
Citera
2024-11-22, 22:10
  #85397
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Bra svar och bra om det är så. Men varför maskeras eller raderas isf dessa bilder i loggarna?

så de kan användas igen.
Citera
2024-11-22, 22:11
  #85398
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Bra svar och bra om det är så. Men varför maskeras eller raderas isf dessa bilder i loggarna?
De återanvänder dem, AIn talar kanske med flera samtidigt och outar då sig själv. De har visat bilder på AI de har "pensionerat". Jag vet att en gång när en gädda krävde en viss slags bild för att ses skickade de en extrem närbild på Saras armveck.
Citera
2024-11-22, 22:15
  #85399
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Fast nu är ju inte gäddorna normala.
De skriver ju t.o.m att de är rädda för att det är dumpen.

Men de struntar i det och i sin familj och dyker upp iaf
Så vi kan konstatera att det inte finns någon avskräckande effekt? De är medvetna om Dumpen men ignorerar det.
Snyggt självmål, Karlsson.
Citera
2024-11-22, 22:15
  #85400
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Vet inte vad du har läst eller var. Du får gärna sluta spamma mig med förolämpningar dock. Hade varit hyvens av dig.

C/O adress ja haha
Nu briljerar du verkligen här haha. Helt klart rekord i att skämma ut sig själv.

Ni sitter och är sjukt otrevliga och kallar folk för både det ena och andra och hoppas att Sara ska dö osv.
Och sedan så snyftar ni när man på sin höjd är hälften så otrevlig som ni själva är.
Det är inte lite patetiskt
Citera
2024-11-22, 22:18
  #85401
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Så vi kan konstatera att det inte finns någon avskräckande effekt? De är medvetna om Dumpen men ignorerar det.
Snyggt självmål, Karlsson.

Självmål?
Det visar att de inte bryr sig om något annat än sig själva och att de är beredda att göra vad som helst för sex med en minderårig
Så verkligheten viktigt att allmänheten får veta vilka de är
Och även för tex arbetsgivare, ingen vill ha dem i sin närhet
Citera
2024-11-22, 22:21
  #85402
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlitchQueen
Ja, korrekt.

Men skillnaden är att rättsväsendet inte på nåt sätt vill orsaka mer lidande än nödvändigt för anhöriga.
Sara däremot jobbar aktivt för att skapa så mycket drama som möjligt och få så stor spridning som möjligt.
Det finns pengar i det. Sara skiter fullständigt i barn. Hon ömmar bara för sina fiktiva och helt osannolika barn.

Det är alltså en enorm skillnad mellan Tjack-Saras blogg och att bli dömd i domstol när det gäller anhöriga.

Bara för att en pedofil sabbar för sin familj ska ju inte samhället göra samma sak mot barnen.

Alltså när ni sitter och fabulerar att Patrik och Sara fullkomligt skiter i barn, tror ni verkligen själva på det ni skriver? Vad är felkopplat bakom skallbenet?
Citera
2024-11-22, 22:30
  #85403
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
så de kan användas igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
De återanvänder dem, AIn talar kanske med flera samtidigt och outar då sig själv. De har visat bilder på AI de har "pensionerat". Jag vet att en gång när en gädda krävde en viss slags bild för att ses skickade de en extrem närbild på Saras armveck.

Tack för svar. Det låter logisk, mao inget skumt eller klandervärt där. Det där med armvecket var kvicktänkt!
Citera
2024-11-22, 22:53
  #85404
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Vi med lite större hjärna sitter inte och snyftar om allt, vi vill lösa saker rationellt.
Och när man vet att vissa i tråden har den läggningen att de tänder på barn, så är det inte mycket att diskutera.
Utan man behandlar dem som de våldtäksmän de är
Hur går det då tycker du? När Dumpen hänger JÄVLIGT löst.
Rationell är nog inget man tänker när man läser dina inlägg eller när man ser vad Dumpen sysslar med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in