Citat:
Ursprungligen postat av
Crabbofix
bara bögar som har problem med hur kvinnor luktar.
vi heterosexuella män är skapta för att uppskatta deras dofter.
snacka om att TS avslöjar sig som bög med detta inlägg! lol
Naeh. Är jävligt straight och har helt klart sett en del dubbelmoral här precis som allt annat som rör kvinnor och män.
Själv luktar jag bra då jag duschar, har rena kläder, använder bra deo och inte käkar curry hela tiden (ni vet vilka ni är).
Men nog har man hört kvinnor beklaga sig över mäns dofter även när det inte är något att anmärka på.
Samma damer luktar illa på ett mer kvinnligt sätt. Det är liksom svårt att förklara, men det är liksom mer estrogenigt unket. Inte kvinnligt fräscht. Vissa luktar bara helt enkelt svett ungefär som att de kört spinning tre dagar i rad och struntat i att duscha. Jag är inte så jävla fin i kanten och anmärker inte på sånt. Det hade även varit socialt retarderat och riktigt white trash att kritisera, men det är störande med dubbelmoralen.
Kvinnor kritiserar ofta män, men aldrig åt andra hållet när det gäller sånt här. Det är som att det är mer normaliserat att kritisera åt ena hållet. Detta är ingen hjärtefråga då det inte berör mig, men såg tråden och tyckte att dubbelmoralen skulle påpekas. De som sett mina inlägg vet att jag även kritiserar feminister ibland.

En kvinna som klagar på andra, men själv kommmer till korta rörande samma är det få män som gillar.