2024-11-22, 20:13
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Skapat en sida, jag rippar Baronens videor och lägger upp dem på en annan sida så att idioten missgynnas. Det tar mig inte ens 1 minut att göra det. Du får det att låta som att det är ett hästjobb bakom det.

Är du inte lite oförskämd nu?

Bara för du, jag och dom flesta klarar av sånt utan att anstränga sig. Så får du fan tänka dig för hur du snackar.
Det är faktiskt anhängare till rask du för en konversation med. Dom ser rask som sin stora ledare, och givetvis ÄR det ett hästjobb för dom!

Edit: Fy fan va roligt att höra en rättegång med rask och chrippa. Höra rask förklara detta. Rätten spelar upp när rask förklarar det med icloud och säger att det är hans pappa som gjort det. Sen spelar Rätten upp när rask anklagar Chrippa för hackat deras dator, stulit filmerna och lagt upp dom.
Givetvis visar dom rask konversation med Chrippa, och att rask delat en annan film än den nämnda.
Senast redigerad av Crabby88 2024-11-22 kl. 20:18.
Citera
2024-11-22, 20:14
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Den videon som Chrippa påstås ha spridit kan man inte se views count på. Däremot kan man det på den andra, den som idioten själv alltså laddat upp på internet och som han själv skickade över till Chrippa efter han fått reda på att han sett hans porrfilm. För att hävda sig då han tycker hans penis är så makalöst stor. Han döpte den förövrigt till "Thick cock doggy pov" vilket avslöjar honom. Det är inte det framträdande i den videon, utan det är Thereses väldigt feta arsle.

Men det är sant, folk luskade ut vilket klipp det var i samband med att Chrippa visade skärmdumpen från konversationen där Rask skickade över klippet. Därefter hamnade länken i en tråd på Flashback avsedd för filmerna, där båda länkarna låg uppe. Detta vet Baronen, för han fick nämligen den tråden borttagen, sedan gick han ut i videor och beskyllde Chrippa för spridningen, helt utan att nämna trådarna som han själv lyckats få bort. Han gjorde dessa videor på dagen när han lyckats få ned tråden. Det visar vilken ohederlig bajshög han är.
Jag hade helt missat den där tråden på flashback.
Rask kan inte få chrippa dömd för spridning om rask själv laddat upp videosarna. Så om rask försöker få chrippa dömd är det väldigt viktigt att utredarna tar reda på vem som publicerade videon offentligt från första början
Citera
2024-11-22, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag hade helt missat den där tråden på flashback.
Rask kan inte få chrippa dömd för spridning om rask själv laddat upp videosarna. Så om rask försöker få chrippa dömd är det väldigt viktigt att utredarna tar reda på vem som publicerade videon offentligt från första början

Utredarna klarar nog av sitt jobb, ska du se.
Citera
2024-11-22, 20:18
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Utredarna klarar nog av sitt jobb, ska du se.
Tror du dem kommer få fram vem som laddade upp porrvideo offentligt?
Jag tror den typen av porrsidor är väldigt anonyma, så kan bli svårt för polisen att få fram det.
Men jag hoppas dem får fram det, annars kan det bli svårt för rask att döma chrippa till spridning om man inte kan bevisa att inte rask och Therese laddade upp videorna.
Citera
2024-11-22, 20:20
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Som vanligt när det gäller dig, men jag hoppas att du kan stå för vad du säger om Anjo och att han spred filmen.
Ni avslöjar ju inte heller era källor
Citera
2024-11-22, 20:24
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Rask säger ju själv i en video att det är hans pappa som laddat upp dom i utpressningsyfte.
Jaha, hans pappa skulle döpa sonen sexvideo till "thick cock"?
Och sa inte rask också att det var någon vän som laddar upp dem?
Oavsett vad kommer det krävas bevis på att inte Rask och Therese laddade upp videon, och bevis på att chrippa spred den, annars blir det svårt att få chrippa dömd för spridning.
Har dem anmält luggen också, eller bara chrippa?
Citera
2024-11-22, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Är du inte lite oförskämd nu?

Bara för du, jag och dom flesta klarar av sånt utan att anstränga sig. Så får du fan tänka dig för hur du snackar.
Det är faktiskt anhängare till rask du för en konversation med. Dom ser rask som sin stora ledare, och givetvis ÄR det ett hästjobb för dom!

Edit: Fy fan va roligt att höra en rättegång med rask och chrippa. Höra rask förklara detta. Rätten spelar upp när rask förklarar det med icloud och säger att det är hans pappa som gjort det. Sen spelar Rätten upp när rask anklagar Chrippa för hackat deras dator, stulit filmerna och lagt upp dom.
Givetvis visar dom rask konversation med Chrippa, och att rask delat en annan film än den nämnda.

Tror ingen här är något större fan av Rask, du ser inte skogen för alla träd. Ett brott är ett brott även om man ogillar målsäganden.
Citera
2024-11-22, 20:34
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Oavsett vad kommer det krävas bevis på att inte Rask och Therese laddade upp videon, och bevis på att chrippa spred den, annars blir det svårt att få chrippa dömd för spridning.

https://youtu.be/8ZAsfU52e7g?si=LK3JrBS0qEX2q6nV
Citera
2024-11-22, 20:35
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Tror ingen här är något större fan av Rask, du ser inte skogen för alla träd. Ett brott är ett brott även om man ogillar målsäganden.

Självklart är ett brott, alltid ett brott oavsett vem och vad.
Citera
2024-11-22, 20:42
Medlem
Citat:

Bevis på att Chrippa spred den eller inte kommer vara enkelt. Dom har telefonen osv.
Citera
2024-11-22, 20:46
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Bevis på att Chrippa spred den eller inte kommer vara enkelt. Dom har telefonen osv.
Då kommer dem även se vilka som skickade videorna till chrippa
Citera
2024-11-22, 21:26
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det finns förmodligen väldigt mycket av värde i datorn samt alla telefoner som är inlämnade. Kanske till och med brottslighet som inte är känt än.

Det är väl Chrippas, Tomas och Julias telefoner som utredarna har? Linnéas också kanske.

Men det jag främst tänker på som kan skapa ytterligare misstankar är väl Chrippa och Thomas mobiler. Allt kanske inte handlar om penningbrott.

Linneas mobil också ja. Thomas fick köpa ny mobil åt båda. Så 3 st.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in