2024-11-22, 12:51
Medlem
Huntsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Något jag reagerade över när det kom till gädda 517 är när han skriver att han ska göra henne gravid och om dom får en dotter så skulle denne se ut som fiskaren han skriver med. Gäddan fortsätter sedemera att skriva att tänk när dotter är 13 år och fiskaren frågar vad han menar med det så fortsätter han inte.

Fick en känsla av att gäddan hade en incest fantasi som den försökte se om fiskaren skulle nappa på.

Oavsett så var det en äcklig chattlogg rakt igenom.

Håller med, sällsynt vidrig även med Dumpenmått mätt.
Citera
2024-11-22, 12:56
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rökhosta
#517 I chattloggen önskar man varandra glad midsommar. Det betyder att konfrontationen är ca 5 månader gammal , varför en sådan fördröjning?
Dumpen har själva erkänt att det tar flera månader av grooming innan man får till ett möte.
Citera
2024-11-22, 13:10
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
#517 I chattloggen önskar man varandra glad midsommar. Det betyder att konfrontationen är ca 5 månader gammal , varför en sådan fördröjning?
Snart helg. S*ra och P*trik har krognotor som skall betalas. Då behövs det lite swish.

Som redan har bekräftats av oberoende källor här i tråden så har Impulskollen garanterat vridit ur honom varande krona han och hans mamma haft på bankkontot.

Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Dumpen har själva erkänt att det tar flera månader av grooming innan man får till ett möte.
Inte alltid. Många böggäddor behöver Dumpen bara lägga några minuters grooming på innan de får till en träff.

Så här ser ett typiskt fiskarsamtal ut:
Citat:
SexyChild_p14: Hej! Jag gillar suga och smecka.
BigDaddy: Ok
Sexychild_p14: Lust att ses?
BigDaddy: Du är lite för ung för mig.
Sexychild_p14: Vill du nt ses? Ses vid badet vid Stadion om 15 min? Tuben från Lidingö tar bara 2min.
BigDaddy: ok
Senast redigerad av vByL2CLi 2024-11-22 kl. 13:20.
Citera
2024-11-22, 13:43
Medlem
Psykpatient33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Vad har hänt sen?

För på det låter det som han 494 kommer undan karriärmässigt...

Som någon skrev är han ett praktexempel på allt som är fel med JBTQ.

Hans ursäkt är dessutom komiskt lik herrn från Torsk på Tallinn.

#494 har Ögat på sig. Det kommer gå åt helvete för honom.

Ögat är en lågintensiv kampanj som innebär att alla som har varit eller är i kontakt med pedofilen informeras om att han är pedofil. Kampanjen tar aldrig slut.
Senast redigerad av Psykpatient33 2024-11-22 kl. 14:15.
Citera
2024-11-22, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykpatient33
#494 har Ögat på sig. Det kommer gå åt helvete för honom.

Man kan ju verkligen hoppas på det. Han är farlig på riktigt eftersom han har viss formel makt. Det är pga personer som honom som är orsaken till att lagstiftningen är så lam på området.
Citera
2024-11-22, 14:29
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Den chatten kan varit äldre, de chattar ibland med gäddor i månader, år. Det kan vara för de inte lyckats identifiera eller konfrontera honom eller för att han hotat med självmord.
Citera
2024-11-22, 14:32
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Det är en sammanfattning av den inledande konversationen. "Tjejen" inbjuder vederbörande att
ta hennes oskuld och han är dessutom "snygg". Trigga störda personer på så vis kanske inte är en helt
sund metod. Det väcker ju bestar snarare.
Intressant hur olika man kan tolka chattloggar. Du läser dem som om de hetsar upp dig och ser det du vill se utifrån det. Vi andra läser dem och ser en man som vill utnyttja ett barn.
Citera
2024-11-22, 14:37
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Jag väntade mig det svaret, varför jag skrev inom parentes ”det var vad jag menade”. Jag menar alltså att oberoende av att det var gäddan som började, som tog initiativ vid det första tillfället, var det fiskaren som självmant tog initiativet till video respektive bild vid de två tillfällen jag citerade.
Jag tror det finns många trasiga ungar som i desperation fiskar efter en "sugardaddy" om de i sin ungdoms naivitet inte ser andra alternativ (för de vet redan att de finns där, gäddjävlarna, villiga och omoraliska) i ett läge, för att komma från ett hem de far illa i, ett hvb de hatar, få tag på tak över huvudet när de är på rymmen, få pengar till droger, hitta någon att råna av ovanstående anledningar eller andra. Det spelar ingen roll.
Citera
2024-11-22, 18:53
Medlem
DouglasFeldmans avatar
Ny gädda Thy Secret Master Stockholm #518

Pundigaste hittills, eller en av de iaf.

https://dumpen.se/2024/11/22/thy-secret-master-stockholm-518/
Citera
2024-11-22, 18:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DouglasFeldman

Grove-Ove, Grillbaxis, Sydamerikanen, Han som aldrig slutade springa,... och nu denna, vilket gäng!

Fantastiska femman!
Citera
2024-11-22, 19:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DouglasFeldman

Är jag efterbliven eller är det bara logg och ingen konfrontation?
Citera
2024-11-22, 19:19
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlitchQueen
Du "tror" mycket.

Det finns inte många ungdomar (om vi pratar under 15 år) som fiskar efter en sugardaddy på så sätt som dumpen-barnet gör.
Däremot finns det en del lite äldre (typ 20-25:åringar) som letar sugardaddy.
Men då är det inga halvdöda mongon med portabel syrgastub eller reflexvästar från Samhall som eftersöks. Då är det snygga, hela, rena män med pengar.
Och det finns speciella sajter för sånt. Där hänger inga fjortisar.

Vad gäller tjejer som är på rymmen från hvb eller sis-hem så visst utsätter sig dom för fara, men skulle vilja påstå att största farorna då är andra ungdomar, dvs att dom söker sig tillbaka till sina gamla kretsar när dom är på rymmen.
Att såna tjejer skulle sitta i veckor och chatta med feta gamla loosers händer inte. Såna tjejer är streetsmarta oppoturnister. Dom är inte så dumma som folk tror och dom vet bättre än att åka hem till äckliga gubbar. Dom har andra möjligheter så att säga.
Dom har heller inget intresse av att chatta med okända på Kik. Vem gör ens det nu för tiden förutom gamlingar?
Tak över huvet fixar dom utan att åka hem till varken candy kent eller nån annan av dumpens original.
Och allt handlar inte om SEX hela tiden. Det finns nåt som heter tjejkompisar. Äldre tjejkompisar är bra när man är på rymmen från ett LVU.
Bättre än att inbilla sig att men 100% "vet" en massa saker. Det är utmärkande för mindre begåvade och obildade personer så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in