2024-11-21, 19:04
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ja, det ser ut som att fiskaren "groomar" gäddan, men vad fan, om en fjortonåring skriver så, då sätter man väl ned foten?! Något är ju fel i hjärnkontoret ifall man som vuxen är så där lättledd.
Såklart är det flera fundamentala byggstenar som saknas i det som konstituerar en gäddhjärna. En normalt funtad människa skulle ju genast ta sitt vuxenansvar och säja nej, kanske t o m försöka förklara för barnet att det lurar en hel del fula fiskar på internet och uppmana barnet att se upp med ett och annat. Därefter skulle den vuxne avbryta kontakten. Gäddorna har alla jävla chanser i världen att låta bli att nappa, men lik förbannat får vi se nya hela tiden.
Citera
2024-11-21, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Om vi ska vara ärliga så är det faktiskt Dumpen själva som leder in samtalet på våldtäkt och andra verklighetsfrånvända saker. Fiskaren själv är ju minst lika porrstörd som den uthängda mannen, om jag får säga det så..

Här kan man verkligen snacka om att vi bjuds på helt orealistiska scenarier mellan en 40 åring, och en fiktiv 14 åring. Våldtäkt, BDSM, giftemål, gravid fetish osv, you name it.

Att mannen dock inte fattar att han pratar med ett troll övergår mitt förstånd.

Här har du ett riktigt scenario:

En vuxen person (och allt vad det innebär) konfronteras när han ska möta upp och våldta vad han tror är ett barn.

Vad mer behöver du? Weirdo.
Citera
2024-11-21, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Nu ska vi se...
Lite news angående #494

Jag har konverserat via messenger under några dagar med en av kollegorna till #494 och kan berätta att hans "ursäkt" a k a "förklaring" på jobbet att han hamnat på dumpen har varit att hans enda avsikt med det han gjorde var att locka fram Sara för att få prata med henne och ifrågasätta dumpens metoder, ingenting annat. Han hade försökt få kontakt med henne via andra sätt men misslyckats och ville själv konfrontera henne och även Patrik. Det är den story han dragit. Han har visst sagt något i stil med att "ni vet ju själva att jag inte är någon pedofil, jag gjorde det här bara för att få vädra mina åsikter offentligt med Sara."

Att han tagit bort Linkedin ska han ha motiverat med "jag pallar inte med en shitstorm av en massa troll".

Vad har hänt sen?

För på det låter det som han 494 kommer undan karriärmässigt...

Som någon skrev är han ett praktexempel på allt som är fel med JBTQ.

Hans ursäkt är dessutom komiskt lik herrn från Torsk på Tallinn.
Citera
2024-11-21, 20:36
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, det där var vidrigt. Jag fattade inte riktigt vad han menade dock. Han är ju ingen stjärna med språket direkt. Jag tolkade det som du, att en eventuell dotter tids nog också kommer att bli 13 och kanske se ut som sin mamma. Men sen så skriver han nåt som kan tolkas som att hon tids nog också kommer att bli 13 och kanske flytta hemifrån (p.g.a gravid med medelålders man hon med?). Eller så kanske han försökte räta upp det hela för att barnet reagerade negativt på det han skrev. Oavsett vad så är han ju helt jävla slut i huvudet. #517

Han ska charma en person över nätet och spyr då ut sina våldtäktsfantasier. Vad i helvitte har gått fel här? Och det är så uppenbart småjäntor han tänder på med tanke på språkbruket. Barnfitta, ungslida och flickanal.

Som redan sagts så har han troligen ett komplext, komplicerat och ytterst begränsat förhållande till kvinnor. Han är i yngre medelåldern och bor hemma hos mamma och verkar ha nån slags rapporteringsskyldighet? De pratar om att de ska ses efter jobbet och han skriver att han kan hitta på att han ska äta middag med en kompis. Lite som ett barn måste göra. Väldigt märkligt. Det kan ju bero på en rad olika saker. Han måste hållas under uppsikt, han har inget socialt umgänge/aktivt liv och det är konstigt att han är borta en kväll, de har en knepig relation osv. Kanske en kombo av allt. Men just det var en sak jag reagerade på - förutom hans sjuka fantasier och vidriga språkbruk. Det och att han mitt allt våldtäktssnack skriver att han bryr sig om barnet.

Det kan vara på sin plats med en rebus på den här jävla sopan faktiskt.

Rebus #517

Tilltalsnamn: samma som skådespelande Cleese och Travolta
Förnamn 2: samma som musikern Bowie
Efternamn: samma som illustratören Brita Ellström men byt ut ström mot mark

Född: 1980+5, årets nionde månad, dag 20+1

Ort: här finns Ryttarvallen och Gisle IP (för den som gillar fotbollsreferenser kan man gräva långt ner i divisionerna)

Det har funnits ett par stycken som har haft rejäla pjäser. Bland annat han värmlänningen vars fru/sambo figurerade en del i media efter publicering och professorn på Södertörn. Och nån av danskarna tror jag. Även riksäcklet Erns Rohm har jag för mig, men jag tror att den var deformerad på nåt sätt. Eller vem var det som hade ett ollon som såg ut som nåt från Alien? Vill helst inte tänka på gäddpenisar men ja, det är som du säger. Det är flera stycken som skickat bilder på sin sönderrunkade och flensiga kuk. I upphetsande syfte. De är möjligen intressanta ur ett medicinskt och psykologiskt perspektiv. Ostkuken minns vi (onumrerade Mannen med osten). Och det zoofila vidret i Kisa. #344 Den sista hade en sambo. Hur blir en kuk ens så där smutsig när man bor så att man har tillgång till dusch?

Och alla som står där med halvsvaj och desperat kniper tag runt roten för att det ska ut som att kuken kan stå. Inte bara gubbar som gör det, även yngre gäddor. Och alla som pressar ner bukfetman så att penis överhuvudtaget ska synas. På tal om att inte synas - har du sett Exorcistens penis? #318 Man ser ens inte att det är en penis. Den ser ut som en kvarleva från urtiden som lever på djuphavsbotten.

Nej, fy fan. Den moderna tidens blottare som dyngar på sin sexualitet och sitt könsorgan på främlingar. Och ska man promt göra det, efter samtycke - det händer ju att gäddan frågar eller barnet ber om det, så kan man väl för i helvete göra det med lite klass?

Innan jag skrev det här var jag sugen på frukostmacka med färskost. Det är jag inte längre.

Jag tackar ännu en gång,du gör verkligen min dag. Jag kommer även att sova så gott inatt, med ett leende på läpparna.😆🎯
Du skulle ju åkt runt i hela Sverige och hållt föreläsningar om hur man känner igen en pedofil, så jävla bra!
Citera
2024-11-21, 20:47
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Håller med om att fiskaren bjuder in/lockar/provocerar, ber till och med om runkvideo, om jag minns rätt. Så ja, extremt på fiskare.

Men ändå, oaktat detta, vad jag försökte förmedla var min spontana känsla av just den här gäddan, en känsla jag sällan får av andra.

Fiskaren nämner även att hon kollat på våldtäktsporr och sa att hon gillade det, och då gick den desperata lågbegåvade mannen igång direkt på det!

Sen har inte Dumpen lagt upp loggarna i kronologiskordning och dessutom verkar det fattas en hel del, så svårt att säga exakt vem som säger vad och när.

Hur som helst en av dom sjukaste loggarna från en fiskare som vi sett hittills.
Citera
2024-11-21, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Jaha! Är han typ åtalad för nåt? Bara kom på han sådär. Och han kändes ju äkta pedofil. Riktigt hemsk människa verkar det vara.

#102 Nylongäddan.
Det var en tag sen jag mailade tingsrätten och fick besked att rättegången är utsatt till 2025-01-27
Åtalspunkterna har jag inte koll på men citat från Dumpen postat 2022-06-07:
*Idag var dags för åtalsförlängning och man beslutade att mannen med drömmar om barn i nylontrumpbyxor och väskan full med övergreppsrekvisita ska kvarvara i häktet.*

(Blev en del åtalsförlängningar)
Citera
2024-11-21, 20:54
Medlem
Blir inte ett dugg förvånad om #517 blir polisanmäld inom kort. Att ha sitt riktiga namn som alias och extremt ruggig chattlogg, vad mer behövs.
Citera
2024-11-21, 21:37
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Blir inte ett dugg förvånad om #517 blir polisanmäld inom kort. Att ha sitt riktiga namn som alias och extremt ruggig chattlogg, vad mer behövs.

Jag tycker det vore intressant att veta hur hans liv har varit sedan konfrontationen eftersom den har skett på sommaren. Puttrade han hem med picanton till mamma och berättade att han önskar att gifta sig med ett barn? Blev han sedan blåst på spargrisen av den spinkiga wannabe-entreprenören på impulskollen? I övrigt tror jag inte att han har haft så mycket problem eftersom han känns som en person som inte har några vänner. Personalen på ICA lär ju inte ha känt till något före igår.
Citera
2024-11-21, 21:53
Medlem
Storanglarens avatar
Det är ju tydligt att något är fel på #517. Han är 39 år och bor fortfarande hemma hos hans mamma 77-åriga mamma. Redan där visar det ju att saker och ting inte står rätt till.
Citera
2024-11-21, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
#102 Nylongäddan.
Det var en tag sen jag mailade tingsrätten och fick besked att rättegången är utsatt till 2025-01-27
Åtalspunkterna har jag inte koll på men citat från Dumpen postat 2022-06-07:
*Idag var dags för åtalsförlängning och man beslutade att mannen med drömmar om barn i nylontrumpbyxor och väskan full med övergreppsrekvisita ska kvarvara i häktet.*

(Blev en del åtalsförlängningar)

Citerar mig själv.
Från FUP:
Analys/resultat
Det olagliga materialet består av både filmer och bilder som skildrar sexuella motiv på barn och sexuella övergrepp på barn.

Det förekommer bilder som visar barn som är helt eller delvis nakna, samt på flickors nakna underliv.

Det förekommer bilder och filmer där barn utsätts för olika sexuella handlingar så som oral och vaginal penetration av en vuxen mans erigerade penis.

Det förekommer bilder där barn skildras med spermaliknande vätska på sig.

Barnen som skildras har inte påbörjat sin pubertetsutveckling eller ännu genomgått fullbordad sådan.

Sammanfattning (från FUP)
Sammanfattningsvis är 153 filer att betrakta som övergreppsmaterial.
*66 st bilder är att betrakta som övergreppsmatrial.
* 84 st bilder är att betrakta som särskilt hänsynslöst övergreppsmatrial
* 3 st filmer är att betrakta som särskilt hänsynslöst övergreppsmatrial.
Filmernas totala speltid är ca 13 minuter och 56 sekunder.

MEN 102 nylongäddan är ju bara intresserad av kläder...
Allt är ju bara chattfantasier.
Dessutom är ju polisen och Dumpen i maskopi och planterat bevis.
Och som grädde på moset...
~ jag är ganska smart, har hög iq, en av de högsta i Sverige, jag har hög kapacitet~
Citera
2024-11-21, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananfobi
Jag tycker det vore intressant att veta hur hans liv har varit sedan konfrontationen eftersom den har skett på sommaren. Puttrade han hem med picanton till mamma och berättade att han önskar att gifta sig med ett barn? Blev han sedan blåst på spargrisen av den spinkiga wannabe-entreprenören på impulskollen? I övrigt tror jag inte att han har haft så mycket problem eftersom han känns som en person som inte har några vänner. Personalen på ICA lär ju inte ha känt till något före igår.

Bor man hemma hos sin gamle mor när man är nästan 40 undrar man ju lite hur man är som person. Självklart har alla sina anledningar. Men senaste 13åren? Borde man inte ha lyckats skramla ihop till något eget?

Någon form av ensamvarg är det.
Citera
2024-11-21, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Nja, riktigt så ser det väl inte ut? Det är #517 som kontaktar barnet. Han tycker att det är ok att hon bara är 13. Han skickar bild, hon svarar att han är snygg. Han svarar att hon är sexig. Han skiver att hon är fin och ser så mogen ut. Frågar hur lång hon är och innan hon hinner svara på det frågar han om hon är oskuld så det är han som börjar sexa sig. Ja, det är hon och hon skriver att han kanske kan lära henne. Det vill han gärna göra och så sexar han vidare med beskrivningar om vad han vill göra. Frågar om hon vill se kuken och så skickar han en bild på likmasken. "Sug den mmmm"

Vi verkar inte ha läst samma chattloggar.

Det är en sammanfattning av den inledande konversationen. "Tjejen" inbjuder vederbörande att
ta hennes oskuld och han är dessutom "snygg". Trigga störda personer på så vis kanske inte är en helt
sund metod. Det väcker ju bestar snarare.
Senast redigerad av bolt 2024-11-21 kl. 22:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in