2024-11-08, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Herregud. Jag trodde att du skämtade men det var sant. Samt video på när de kör på personer med flit med bilen.

Det här är…magstark. För att uttrycka sig milt. Jag skulle inte säga att det var moralstärkande om jag så visste att det var ISIS -medlemmar eller peddos. Det blir alltid offer och oskyldiga som drabbas när en grupp håller på sådär (vilket är ett argument hon kanske känner igen).

Hon är ju störd. Undra hur mycket som hölls tillbaka av Oskar och nödvändigt pyssel med barnen.

Nej, kan inte följa henne längre. Det börjar bli som med Jonas Inde- den psykiska ohälsan exploderar.
Tidigare har jag tyckt lite synd om hon där hon projicerar att resten av hennes liv fallerar på något annat, men det blir alltmer tydligt att hon är en genomvidrig person. Någon föreslog att hon skulle bli undersköterska, men hon är fan inte lämplig att arbete med äldre.
Citera
2024-11-09, 18:19
Medlem
Så egoistiskt att inte skicka ut tavlor en döende mänska beställde i augusti.
Citera
2024-11-09, 22:16
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trass

Judehat är ett sinnesvirus som tar upp all ledig tid.
Citera
2024-11-09, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trass

I Ladydahmers värld existerar bara Ladydahmer och hennes känslor.
Citera
2024-11-10, 09:32
Medlem
moralhoras avatar
Undrar hur stackars Natashja kommer reagera över att man har hittat mängder videor där gulle-Hamas torterar oskyldiga palestinier? Är det judarna som ljuger igen?
Citera
2024-11-10, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thropos
I Ladydahmers värld existerar bara Ladydahmer och hennes känslor.

Jag kan bara inte förstå hur de flesta INTE har sett hur hon beter sig i alla år och då fattat att hon är elak, egocentrisk, enkelspårig, fanatisk, lat och självgod.
Hon har personlighetstypen till att bli besatt av vad som helst. Bara det ingår att sätta en grupp människor mot en annan. Det ska vara lidande och maktlöshet, offer och förövare, vare sig det är kvinnor mot män, röda mot blå, fattiga mot rika, palestiner mot judar. Hon kunde ta vad som och bli fanatisk och alla som inte tycker som hon och ställer sig på hennes extrema sida är sopor.
Sluta följ henne är mitt tips, så självdör uppmärksamheten som hon lever på som gör att hon kan sprida sin dynga.
Senast redigerad av Thekrash 2024-11-10 kl. 11:04.
Citera
2024-11-10, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thekrash
Jag kan bara inte förstå hur de flesta INTE har sett hur hon beter sig i alla år och då fattat att hon är elak, egocentrisk, enkelspårig, fanatisk, lat och självgod.
Hon har personlighetstypen till att bli besatt av vad som helst. Bara det ingår att sätta en grupp människor mot en annan. Det ska vara lidande och maktlöshet, offer och förövare, vare sig det är kvinnor mot män, röda mot blå, fattiga mot rika, palestiner mot judar. Hon kunde ta vad som och bli fanatisk och alla som inte tycker som hon och ställer sig på hennes extrema sida är sopor.
Sluta följ henne är mitt tips, så självdör uppmärksamheten som hon lever på som gör att hon kan sprida sin dynga.

Jag håller helt med dig, men ser två aspekter av hennes fanatism som gör att folk fortsätter följa henne: dels kan man läsa det hon skriver för att få sig ett gott skratt, och så kan man läsa henne för att hon erbjuder en enkel värld, med enkla lösningar. I en komplex värld, där inget är enkelt, ger LD en tilltalande lösning på allt.
Citera
2024-11-10, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xpqr12345
Jag håller helt med dig, men ser två aspekter av hennes fanatism som gör att folk fortsätter följa henne: dels kan man läsa det hon skriver för att få sig ett gott skratt, och så kan man läsa henne för att hon erbjuder en enkel värld, med enkla lösningar. I en komplex värld, där inget är enkelt, ger LD en tilltalande lösning på allt.

Citera
2024-11-10, 23:38
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Herregud. Jag trodde att du skämtade men det var sant. Samt video på när de kör på personer med flit med bilen.

Det här är…magstark. För att uttrycka sig milt. Jag skulle inte säga att det var moralstärkande om jag så visste att det var ISIS -medlemmar eller peddos. Det blir alltid offer och oskyldiga som drabbas när en grupp håller på sådär (vilket är ett argument hon kanske känner igen).

Hon är ju störd. Undra hur mycket som hölls tillbaka av Oskar och nödvändigt pyssel med barnen.

Nej, kan inte följa henne längre. Det börjar bli som med Jonas Inde- den psykiska ohälsan exploderar.

Vem hade kunnat ana att en person som tänder på seriemördare gillar sådant?
Citera
2024-11-11, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xpqr12345

Oops råkade trycka i väg svaret för tidigt. Ja det stämmer. Det speglar hennes hjärna. Enkel.
Citera
2024-11-22, 08:10
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Vem hade kunnat ana att en person som tänder på seriemördare gillar sådant?
Nu är hon väl inte ensam att fascineras av seriemördare? Det där är en otroligt korkad iakttagelse och kommentar, typ ALLA kollar på true crime, grottar i hemska historier osv. Till och med de som inte kan med att fascineras av riktiga seriemördare älskar fiktiva seriemördare, gud vad korkat.
Citera
2024-11-22, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Nu är hon väl inte ensam att fascineras av seriemördare? Det där är en otroligt korkad iakttagelse och kommentar, typ ALLA kollar på true crime, grottar i hemska historier osv. Till och med de som inte kan med att fascineras av riktiga seriemördare älskar fiktiva seriemördare, gud vad korkat.

För det första: nej, alla kollar inte på sånt.
För det andra: hon tog ju kontakt med seriemördare, skickade lättklädda bilder på sig själv till seriemördare etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in