2024-11-22, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Nej, gäddorna ska fanimig veta sin plats o skämmas för vad dom gjort och sedan acceptera sitt jävla öde dom själva försatt sig i genom deras vidriga sexuella störning som dom ville låta gå utöver barn
Där visade du din sanna sida. Så helt ok att dumpen bryter lagar och regler hit och dit, gäddorna ska krossas.

Anarkister... skaffa ert eget land, sluta underminera en demokrati.
Citera
2024-11-22, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Mata inte trollen, bättre att ignorera.

Men Herr Karlsson, har du bytt sida? Du har ju hela tiden varit pro Dumpen i denna tråd... Men som man säger, sent ska synden vakna. Välkommen in i värmen!

??
Nu vet jag ju iof att ni inte klarar av att svara på det folk skriver.
Ni svarar ju som blåhåriga tanter hela bunten, dvs på något helt annat och gärna med något som aldrig har skrivits.

Jag anser inte att någon med ett porrmissbruk ska slippa straff, och nej det duger inte heller att säga att man mår dåligt
Citera
2024-11-22, 10:52
Medlem
trueforgoods avatar
Haha fy fan vad rolig Sara är när hon ska prata med gäddorna om riskbeteenden. Kommer liksom inte riktigt från rätt käft när hon själv har kört bil drogpåverkad gång på gång. Hur många människors liv (inklusive barn) har hon utsatt för livsfara med sitt beteende?

Sara "Svarta Änkan" Nilsson är en livsfarlig individ.
Citera
2024-11-22, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Där visade du din sanna sida. Så helt ok att dumpen bryter lagar och regler hit och dit, gäddorna ska krossas.

Anarkister... skaffa ert eget land, sluta underminera en demokrati.

Civilkurage skulle jag kalla det
Ibland behövs lagöverträdelser för att försöka uppnå politisk förändring
Citera
2024-11-22, 11:07
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Men lilla vän, du förstår att enligt den filosofin så får du då acceptera om människor begår lagöverträdelser för att uppnå vad som känns lika viktigt för dom. Det kan kanske vara t ex att hänga dig i en snara från ett träd för att väcka opinion mot utpressare. När man kräver rätten att skita i rättssystemet så får man acceptera att andra i det läget kommer kräva saker som inte är samma saker som just du vill men som känns lika viktigt för dom.
Senast redigerad av Semperexian 2024-11-22 kl. 11:12.
Citera
2024-11-22, 11:09
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Hur exakt är en utpressningsverksamhet som sker bakom lykta dörrar att uppnå en "politisk förändring"?

Det låter mer som en skuggverksamhet för egen vinning...
Citera
2024-11-22, 11:12
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Om jag skulle gissa så startade inte Dumpen med tanke som en utpressningsverksamhet; gissar på att planen var att kunna gå runt på Swish. Jag tror Patrik tänkte att det värsta som skulle kunna hända var att de skulle bli förtalsanmälda, och ptjae, då fick Sara ta smällen.

Men sedan så fick de liksom tag på en gädda som antagligen spontant erbjöd sig betala en stor summa för att inte bli uthängd... sedan en till. De började inse att den här typen av summor var tvungna att se "vita" ut och därmed kom idéen till Impulskollen, som skulle vara ännu ett sätt att distansera sig från det.

Patrik kommer såklart spela ovetande under alla förhör. Han kommer säga att han inte vet något eller hört något eller sett något. Men det kommer inte funka, för precis som du säger så är hans bolag inblandat och dessutom så har han personligen överlämnat visitkort till Impulskollen. Så då blir hans nästa uppenbara steg att kasta Sara och Impulskollen under bussen. Han må ha haft en del lagliga problem genom livet, men han är inte härdad kriminell och att åka i finkan i ett par år skrämmer nog skiten ur honom...

Härliga vanisinnesföreställningar en del har😂 HUR kan man vara så jävulskt pantad att man verkligen tror att detta är ett utpressningsupplägg? Det måste vara tidernas sämsta upplägg isåfall. Varfö skulle man ”ta skydd” bakom impulskollen, dessutom för småsummor jämfört med om man ägnat sig åt riktig utpressning, och dessutom så får man en bråkdel av det ”intjänade” genom det som sipprar tillbaks till dumpen via reklam.
Ni som har dessa vanföreställningar, ni kanske skulle ta och faktiskt lyssna på vad Sara och Patrik själva säger om saken via tex deras podd. Det är så jävla idiotiskt så hälften hade räckt 😂
Utöver detta så kommer ingen jävel att finna några som helst transaktioner eller bevis i saken. Det är väl toppen nu när allting kommer att skrutineras i minsta detalj, vad skall ni sitta och fantisera om när saken är helt utredd? Det skall bli spännande! Jag laddar med popcorn.
Citera
2024-11-22, 11:15
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Härliga vanisinnesföreställningar en del har😂 HUR kan man vara så jävulskt pantad att man verkligen tror att detta är ett utpressningsupplägg? Det måste vara tidernas sämsta upplägg isåfall. Varfö skulle man ”ta skydd” bakom impulskollen, dessutom för småsummor jämfört med om man ägnat sig åt riktig utpressning, och dessutom så får man en bråkdel av det ”intjänade” genom det som sipprar tillbaks till dumpen via reklam.
Ni som har dessa vanföreställningar, ni kanske skulle ta och faktiskt lyssna på vad Sara och Patrik själva säger om saken via tex deras podd. Det är så jävla idiotiskt så hälften hade räckt 😂
Utöver detta så kommer ingen jävel att finna några som helst transaktioner eller bevis i saken. Det är väl toppen nu när allting kommer att skrutineras i minsta detalj, vad skall ni sitta och fantisera om när saken är helt utredd? Det skall bli spännande! Jag laddar med popcorn.

Alice i underlandet. De hade stämt folk till höger och vänster för länge sedan eftersom allt detta i sådant fall vore grovt förtal.
Senast redigerad av Semperexian 2024-11-22 kl. 11:18.
Citera
2024-11-22, 11:21
Medlem
Citat:
Så inte civilkurage att lyfta fram lagbrott som företag medvetet begår..
Sorry Bertil. Dina åsikter är både grunda, otäcka och farliga.
Citera
2024-11-22, 11:23
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian
Alice i underlandet

Hela denna tråden har blivit som att kastas ned i kaninhålet… omvända världen med virrpannor som har den ena galnare iden än den andra. Långa texter där inte en enda sammanhållen tanke existerar. Antinge n har gräddan av gäddor samlats i en enda härva av hat, det andra alternativet är nästan värre, nämligen att folk verkligen är såpass dumma i huvudet att man tror på dessa fabler.
Visst, jag har sällan förvånats hurpass hjärndöda folk i allmänhet är, men i denna tråden blir man faktiskt just detta…förvånad!
Citera
2024-11-22, 11:24
Medlem
plommon11s avatar
Råkade klicka skicka innan jag vart klar! Sjöbergs försök till ifrånskyllning i den här youtube-videon är obetalbar. Som andra skrivit här redan, att hävda att han inte har ansvar är komik på hög nivå!
Citera
2024-11-22, 11:24
Medlem
Har på sistone sett fullvuxna män (2 st) ta kontakt med småtjejer helt öppet, så nätgroomingen har övergått till IRL grooming. Verkar vara ett nytt fenomen då jag aldrig sett det på det där sättet tidigare. Visst har man sett någon gubbe som spanat in en för ung tjej men inte mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in