Citat:
Ursprungligen postat av
Shrubbery
#517 måste fan ta priset i att vara fixerad vid sin egen sperma och hur denna ska appliceras i/på barnet. Det har figurerat många tomtar som uttryckt liknande saker genom åren, men ingen som denna.
Även ordet ”flickanal” som 517:an svänger sig med i chatten är bland det mest vidriga jag stött på i Dumpens historia.
Man trodde man var härdad, men så dyker detta upp.
40-åring som bor hemma hos kristen mamma. Själva sinnebilden för en seriemördare och/eller serievåldtäktsman. Det kan finnas hur mycket som helst i det bagaget. Har ett alldagligt, ”trevligt” utseende. Skulle kunna vara nån förälder man träffar när man hämtar sina små på förskolan. Min gissning är att det finns ett inre mörker som man kan märka av om man tillbringar lite tid med honom. Eventuellt missbruksproblematik med i bilden, men som ändå döljs bakom ett relativt städat yttre. Den allmänna gränslösheten och uppenbara bristen på impulskontroll talar för det.
Han tycks ha ett jobb. Framgår det någonstans vad han jobbar med?
Jag håller med. Helt och hållet.
Flickanal, barnfitta och ungslida. Vad i helvete är det fråga om här?
V.g. jobb så skriver han till barnet att det inte är en bra idé att skaffa barn när man inte har fast jobb och egen lägenhet. Sant förvisso, men det är en ännu sämre idé att skaffa barn med en 13-åring. Han verkar dock arbeta på nåt sätt och går upp tidigt och slutar kl 16. Har han inte fast jobb så lär det bli enkelt för arbetsgivaren att bli av med våldtäktsfilten. Kan han kanske vara inskriven i nån slags arbetsmarknadsåtgärd och har ett låtsasjobb? #517
Citat:
Ursprungligen postat av
bolt
Angående 517.
Fiskare: VAD SNYGG DU ÄR!!!
Gädda: Tack!
Fiskare: Vill du ta min oskuld?
Vem groomar vem i de här loggarna?
Nja, riktigt så ser det väl inte ut? Det är #517 som kontaktar barnet. Han tycker att det är ok att hon bara är 13. Han skickar bild, hon svarar att han är snygg. Han svarar att hon är sexig. Han skiver att hon är fin och ser så mogen ut. Frågar hur lång hon är och innan hon hinner svara på det frågar han om hon är oskuld så det är han som börjar sexa sig. Ja, det är hon och hon skriver att han kanske kan lära henne. Det vill han gärna göra och så sexar han vidare med beskrivningar om vad han vill göra. Frågar om hon vill se kuken och så skickar han en bild på likmasken. "Sug den mmmm"
Vi verkar inte ha läst samma chattloggar.