2024-11-21, 12:20
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Om vi ska vara ärliga så är det faktiskt Dumpen själva som leder in samtalet på våldtäkt och andra verklighetsfrånvända saker. Fiskaren själv är ju minst lika porrstörd som den uthängda mannen, om jag får säga det så..

Här kan man verkligen snacka om att vi bjuds på helt orealistiska scenarier mellan en 40 åring, och en fiktiv 14 åring. Våldtäkt, BDSM, giftemål, gravid fetish osv, you name it.

Att mannen dock inte fattar att han pratar med ett troll övergår mitt förstånd.

Håller med om att fiskaren bjuder in/lockar/provocerar, ber till och med om runkvideo, om jag minns rätt. Så ja, extremt på fiskare.

Men ändå, oaktat detta, vad jag försökte förmedla var min spontana känsla av just den här gäddan, en känsla jag sällan får av andra.

Senast redigerad av Lessler 2024-11-21 kl. 12:41.
Citera
2024-11-21, 12:28
Medlem
Ezra75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Jaha! Är han typ åtalad för nåt? Bara kom på han sådär. Och han kändes ju äkta pedofil. Riktigt hemsk människa verkar det vara.
Hittar inget på Lexbase, men där är ju bara domar.
Citera
2024-11-21, 12:43
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananfobi
Haha, ja. Den här bisarra citatmaskinen var ju verkligen exceptionell. Men det har ju funnits några andra roliga exemplar som har uppfört sig som neandertalare där konversationen har gått ungefär:

Fiskare - Hej, jag heter Sara.
Gädda - Knulla?
Fiskare - Vem är du?
Gädda - Knulla!

Det finns många läckerbitar och charmtroll bland gäddorna. Men de senaste toppar allt tycker jag.
Citera
2024-11-21, 12:50
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
#517 Jag kollade upp ägarskapet och det är faktiskt han som äger bilen.
Snackar vi om den lilla tjejbilen nu? Det är nästan så han förtjänar att kallas Picantogäddan snarare än Filtgäddan.

Annat var det med Oldsmobilegäddan som körde runt i en manlig Oldsmobile, eller Kungsgäddan som har flera skrotiga SAAB-modeller att glida runt i.
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag vet inte om "kan köra" är en korrekt beskrivning när man utan problem rattar det lilla fordonet rakt över en gräsmatta.
Tycker han kör minst lika bra som D*ddy Co*l.
Citera
2024-11-21, 13:10
Medlem
#517 måste fan ta priset i att vara fixerad vid sin egen sperma och hur denna ska appliceras i/på barnet. Det har figurerat många tomtar som uttryckt liknande saker genom åren, men ingen som denna.

Även ordet ”flickanal” som 517:an svänger sig med i chatten är bland det mest vidriga jag stött på i Dumpens historia.

Man trodde man var härdad, men så dyker detta upp.

40-åring som bor hemma hos kristen mamma. Själva sinnebilden för en seriemördare och/eller serievåldtäktsman. Det kan finnas hur mycket som helst i det bagaget. Har ett alldagligt, ”trevligt” utseende. Skulle kunna vara nån förälder man träffar när man hämtar sina små på förskolan. Min gissning är att det finns ett inre mörker som man kan märka av om man tillbringar lite tid med honom. Eventuellt missbruksproblematik med i bilden, men som ändå döljs bakom ett relativt städat yttre. Den allmänna gränslösheten och uppenbara bristen på impulskontroll talar för det.

Han tycks ha ett jobb. Framgår det någonstans vad han jobbar med?
Citera
2024-11-21, 13:27
Medlem
Angående 517.

Fiskare: VAD SNYGG DU ÄR!!!
Gädda: Tack!
Fiskare: Vill du ta min oskuld?

Vem groomar vem i de här loggarna?
Citera
2024-11-21, 14:57
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery
#517 måste fan ta priset i att vara fixerad vid sin egen sperma och hur denna ska appliceras i/på barnet. Det har figurerat många tomtar som uttryckt liknande saker genom åren, men ingen som denna.

Även ordet ”flickanal” som 517:an svänger sig med i chatten är bland det mest vidriga jag stött på i Dumpens historia.

Man trodde man var härdad, men så dyker detta upp.

40-åring som bor hemma hos kristen mamma. Själva sinnebilden för en seriemördare och/eller serievåldtäktsman. Det kan finnas hur mycket som helst i det bagaget. Har ett alldagligt, ”trevligt” utseende. Skulle kunna vara nån förälder man träffar när man hämtar sina små på förskolan. Min gissning är att det finns ett inre mörker som man kan märka av om man tillbringar lite tid med honom. Eventuellt missbruksproblematik med i bilden, men som ändå döljs bakom ett relativt städat yttre. Den allmänna gränslösheten och uppenbara bristen på impulskontroll talar för det.

Han tycks ha ett jobb. Framgår det någonstans vad han jobbar med?

Jag håller med. Helt och hållet.

Flickanal, barnfitta och ungslida. Vad i helvete är det fråga om här?

V.g. jobb så skriver han till barnet att det inte är en bra idé att skaffa barn när man inte har fast jobb och egen lägenhet. Sant förvisso, men det är en ännu sämre idé att skaffa barn med en 13-åring. Han verkar dock arbeta på nåt sätt och går upp tidigt och slutar kl 16. Har han inte fast jobb så lär det bli enkelt för arbetsgivaren att bli av med våldtäktsfilten. Kan han kanske vara inskriven i nån slags arbetsmarknadsåtgärd och har ett låtsasjobb? #517

Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Angående 517.

Fiskare: VAD SNYGG DU ÄR!!!
Gädda: Tack!
Fiskare: Vill du ta min oskuld?

Vem groomar vem i de här loggarna?

Nja, riktigt så ser det väl inte ut? Det är #517 som kontaktar barnet. Han tycker att det är ok att hon bara är 13. Han skickar bild, hon svarar att han är snygg. Han svarar att hon är sexig. Han skiver att hon är fin och ser så mogen ut. Frågar hur lång hon är och innan hon hinner svara på det frågar han om hon är oskuld så det är han som börjar sexa sig. Ja, det är hon och hon skriver att han kanske kan lära henne. Det vill han gärna göra och så sexar han vidare med beskrivningar om vad han vill göra. Frågar om hon vill se kuken och så skickar han en bild på likmasken. "Sug den mmmm"

Vi verkar inte ha läst samma chattloggar.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-11-21 kl. 15:25.
Citera
2024-11-21, 15:07
Medlem
Så fiskarna skickar alltså bilder på unga tjejer, ibland på beställning av gäddan?
Hur går dom tillväga med detta
Citera
2024-11-21, 15:09
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Men ändå, oaktat detta, vad jag försökte förmedla var min spontana känsla av just den här gäddan, en känsla jag sällan får av andra.

Jag läste vad du skrev om din känsla om den här gäddan. Jag fick också liknande vibbar så du är inte ensam om det.
Citera
2024-11-21, 15:12
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Flickanal, barnfitta och ungslida. Vad i helvete är det fråga om här?

Han verkar ha tics på bisarra snuskord. Samtidigt har han ingen aning om varken blommor och bin eller anatomi. Han verkar tro att tjejer automatiskt blir gravida första gången och att analer växer med åren (vilket den givetvis gör, men den evolvar liksom inte på en vuxen människa ju äldre man blir vilket han verkar tro).

Citat:
Ursprungligen postat av ChimChim
Så fiskarna skickar alltså bilder på unga tjejer, ibland på beställning av gäddan?

Det är AI-genererade bilder.
Senast redigerad av Bananfobi 2024-11-21 kl. 15:51.
Citera
2024-11-21, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Håller med om att fiskaren bjuder in/lockar/provocerar, ber till och med om runkvideo, om jag minns rätt.

Du minns fel, det är gäddan som börjar sexsnacket med ”vill du suga min kuk?” och därefter frågar ”vill du se? 16 cm”.

Som vanligt är det alltså gäddorna som börjar och driver på det hela.
Citera
2024-11-21, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChimChim

Kan ha missuppfattat, men fiskaren tar en bild på sig själv och AI-manipulerar den sedan så hon "föryngras", alternativt är bilden 100 procent AI, typ gäddan skriver "skicka bild på dig själv i din Hello Kitty-pyjamas och håll upp tre fingrar", då matar fiskaren in de önskemålen i en AI-app och lägger till att tjejen ska se ut att vara 13 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in