2024-11-21, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Det är ju egentligen bara att ringa och säga att man vill boka färdtjänst och uppger hans personnummer så kommer dom säga att han inte har det eller att han har det. Eftersom hon tror att han i princip ligger i koma så undrar jag lite vad han ska ha färdtjänst till? Du får inte ha färdtjänst till vårdbesök och sånt. Menar hon då att kidnapparna fixat färdtjänst för att kunna åka billig taxi eller nåt?

Stämmer inte. Man måste uppge siffrorna på färdtjänst kortet alternativt boka via app där man identifierar sig med bank - id.
2024-11-21, 21:25
Medlem
Nulls son var tyst i tre år innan han ”försvann” det kan tyda på dåligt mående eller dålig kontakt med henne. Nu tror hon att släkten kidnappat honom och gjort honom sjuk. Vad sägs om att hon gjort honom sjuk genom att hänga ut honom? Han kanske blivit dålig av att folk söker honom för att få 300000 kr.
2024-11-21, 21:43
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Stämmer inte. Man måste uppge siffrorna på färdtjänst kortet alternativt boka via app där man identifierar sig med bank - id.
Jaha oj! Ja det var ju några år sen jag hade med det att göra och då ringde man bara och sa namn och personnummer. Då går det ju inte att kolla upp det på det sättet då.
2024-11-21, 22:22
Medlem
Citat:
Nulls son var tyst i tre år innan han ”försvann” det kan tyda på dåligt mående eller dålig kontakt med henne. Nu tror hon att släkten kidnappat honom och gjort honom sjuk. Vad sägs om att hon gjort honom sjuk genom att hänga ut honom? Han kanske blivit dålig av att folk söker honom för att få 300000 kr.
Hon säger att vänner tog honom ut på födelsedagsfirande och efter den dagen höll han sig undan N och svarade knappt på tilltal , i tid var detta inte långt efter att N sagt ifrån sig all kontakt med sin släkt som också är sonens släkt
2024-11-22, 12:00
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon säger att vänner tog honom ut på födelsedagsfirande och efter den dagen höll han sig undan N och svarade knappt på tilltal , i tid var detta inte långt efter att N sagt ifrån sig all kontakt med sin släkt som också är sonens släkt
Ja det var då de skulle ha drogat honom så han skulle bli sjuk.
Det flip floppar lite när det kommer till hans pappa tycker jag, nu är han inblandad på nåt sätt och hans nya frus förra man försvann och det var en del av planen tydligen.
Som att mannen försvann så hon blev singel och kunde bli ihop med Ns exman och den vägen få tag på sonen. Så jag tolkade det men hur hänger det ihop med att det ju är hennes kriminella bröder som gjort detta? Samarbetar de då med nya frun? Det är en riktig soppa som snurrar runt och så kommer troll och lägger till nya konstiga ingredienser hela tiden.
2024-11-22, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ja det var då de skulle ha drogat honom så han skulle bli sjuk.
Det flip floppar lite när det kommer till hans pappa tycker jag, nu är han inblandad på nåt sätt och hans nya frus förra man försvann och det var en del av planen tydligen.
Som att mannen försvann så hon blev singel och kunde bli ihop med Ns exman och den vägen få tag på sonen. Så jag tolkade det men hur hänger det ihop med att det ju är hennes kriminella bröder som gjort detta? Samarbetar de då med nya frun? Det är en riktig soppa som snurrar runt och så kommer troll och lägger till nya konstiga ingredienser hela tiden.
Hennes släkt stödde ex- mannen när han ville skiljas har jag förstått det som , det är nog ett av skälen till att hon bröt med dem .
Att döttrarna inte lyckas få stopp på N är lite märkligt , de är vuxna och borde kunna ställa ultimatum lite som man gör med missbrukare sök hjälp och sluta annars vill vi inte umgås
2024-11-22, 16:38
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Hennes släkt stödde ex- mannen när han ville skiljas har jag förstått det som , det är nog ett av skälen till att hon bröt med dem .
Att döttrarna inte lyckas få stopp på N är lite märkligt , de är vuxna och borde kunna ställa ultimatum lite som man gör med missbrukare sök hjälp och sluta annars vill vi inte umgås

Hon lyssnar ju inte på någon. Tror dom flesta bara skiter i henne och låter henne härja fritt. Likt Mahija, Fia, lejon mfl.
2024-11-22, 17:36
Medlem
Nu har de arabiskt talande lvu- kanalerna hittat Svidens bok , vad de säger är lite oklart men bild på bolen har de och pratar om den gör de i detta nu
2024-11-22, 17:39
Avslutad
Citat:
Nu har de arabiskt talande lvu- kanalerna hittat Svidens bok , vad de säger är lite oklart men bild på bolen har de och pratar om den gör de i detta nu

Precis vad araber behöver, en till sagobok för galenpannor att följa maniskt.
2024-11-22, 18:06
Medlem
Citat:

Okej. Kanske berättade de något för honom om henne då. Att hon inte är frisk. Min teori är att sonen är så jagad att han inte längre kan vistas bland folk, blivit psykdålig och därför fått färdtjänst.
2024-11-22, 18:15
Medlem
Citat:
Okej. Kanske berättade de något för honom om henne då. Att hon inte är frisk. Min teori är att sonen är så jagad att han inte längre kan vistas bland folk, blivit psykdålig och därför fått färdtjänst.
Han fyllde 20 år och lär ha vetat redan då att N inte var riktigt frisk .
Sonen har ingen färdtjänst för då skulle personen få upp profil på honom och det fick hon inte däremot gick hon på Ns lögn om att hon ville ha reda på exakt när han skulle fått det 2022 och därför gav hon de svar hon gav som att han tillhörde stockholm ..
2024-11-22, 22:20
Medlem
potatislandets avatar
Ber om ursäkt för ev OT men har ngn hört ngt om T*m L*****k och hans sambo
L*nnea (L som blivit av med sina fyra tidigare barn men) som fick en ny unge med T i våras?

T kraschade ju tydligen totalt i samma veva men vet nån om L har kvar ungen?

Tidigt i Ts haveristkarriär slog han följe med Fia, hon var en av vägarna in till dom riktiga dårarna, jag har med egna ögon (och tyvärr också öron) sett och hört båda två protestera utanför riksdagen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in