2024-11-21, 19:54
Medlem
Grädd på väg hem till en tjej nu enligt Tiktok-story
Citera
2024-11-21, 19:57
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsmonster1
Grädd på väg hem till en tjej nu enligt Tiktok-story

En ny tjej? Ser inget om det. Kan du länka?
Senast redigerad av biljardballe 2024-11-21 kl. 20:06.
Citera
2024-11-21, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Hinnis live-sände, sa att Gräddis är ute och att hon inte kommer att säga något om henne.

När jag kollade liven igår var det i och för sig rätt tydligt att Pia bara skulle stanna över natten, och dra på morgonen när lesbianen skulle till skolan. Så jag tror inte hon är ute därifrån för att hon är utkastad, hon verkar ha varit införstådd med att det endast var för en natt.
Citera
2024-11-21, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
En ny tjej? Ser inget om det. Kan du länka?

Om du inte menar Hinhin men då är du fan 24 timmar efter... Jösses!

Nej en annan tjej, på gräddis vanliga TikTok-konto
https://vm.tiktok.com/ZGdYpfBXv/
Citera
2024-11-21, 20:02
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Nej en annan tjej, på gräddis vanliga TikTok-konto
https://vm.tiktok.com/ZGdYpfBXv/

Sidan funkar inte för mig. Kan bara se videos på hennes "Gräddrumpan Officiella"-Tiktok.

Om det stämmer så är det helt sjukt hur korkade människor det finns som låter sig ta hem en gränslös fyllekärring - som är känd för att förstora alla relationer runt omkring sig.
Jag spyr på dom lika mycket som jag spyr på kärringen.
Senast redigerad av biljardballe 2024-11-21 kl. 20:04.
Citera
2024-11-21, 20:04
Medlem
Citat:
Sidan funkar inte för mig. Kan bara se videos på hennes "Gräddrumpan Officiella"-Tiktok.

Kostigt. Den ligger precis efter storyn där hon sitter på Centralstationen. Hursomhelst säger hon att hon går längs med Sveavägen och att hon är på väg till en tjej som skickade DM om att hon får sova där inatt.
Citera
2024-11-21, 20:05
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Kostigt. Den ligger precis efter storyn där hon sitter på Centralstationen. Hursomhelst säger hon att hon går längs med Sveavägen och att hon är på väg till en tjej som skickade DM om att hon får sova där inatt.

Okej, spännande. Tack för informationen.
Hoppas det går åt helvete för båda två ikväll.
Citera
2024-11-21, 20:10
Medlem
LenaLars avatar
Citat:

Om det stämmer så är det helt sjukt hur korkade människor det finns som låter sig ta hem en gränslös fyllekärring - som är känd för att förstora alla relationer runt omkring sig.
Jag spyr på dom lika mycket som jag spyr på kärringen.

Prova googla "Snaptik story viewer". Med den kan du anonymt se tt stories.
Citera
2024-11-21, 20:14
Medlem
MaeWests avatar
Intressant att se, om hon ska harva runt så här...från den ena till den andra...släpandes på två mer o mer, söndriga resväskor.

Har folk verkligen ekonomi att serva en världsfrånvänd alkad lodare, som anser att det är andra som ska lösa hennes problem...?

Men, det är klart...det vankas ju pengar...sådant ger ju alltid "vänner".
Citera
2024-11-21, 20:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Hennes problem är ju att hon INTE är ”svårt psykiskt sjuk”. Hon har alkoholen visst, och ibland uppvisat lite hallucinationer, t ex kring att H inte var H utan en annan man. Säkert lite ASHD/autism också. Men hon tar egna beslut, och kan motivera dem. Dessutom är hon fullt kapabel att säga vad hon inte vill ha för hjälp. Ni måste förstå att personer med en personlighetsstörning kan göra och säga saker som för er är heeelt störda. Det betyder i sig inte att de är ”svårt psykiskt sjuka”. Hennes besvär tycks ju vara medfödda också. Strul hela livet. Enda gången det egentligen fungerar för henne, när hon har ström, mat, öppnar brev och har en hyfsat normal tillvaro är ju när hon bor med en man.

Det hade varit bättre för henne om hon var knallpsykotisk, trott att Putin opererat in ett chip i hennes hjärna och enda lösningen var att elda upp en ambassad. Då skulle det bli tvångsvård/LRV och medicinering. Hon skulle inte bli släppt förrän hon haft en fungerande tillvaro. Så tyvärr har Gräddrumpan en betydligt större krasch framför sig än lite hemlöshet innan samhället kommer kliva in.

Precis som du skriver, det kommer att krävas mer innan Pia får hjälp. Tyvärr.
Det krävs en hel del för LPT, inget lättvindigt beslut. Och det ska det inte vara heller.

Hon är ju uppenbart psykiskt sjuk men som du skriver så är ju hon nånstans rationell och kan motivera sina beslut. Det kan också en person som är i en manisk period vara, även om det inte är rationellt för andra som inte är i en mani.
Och man behöver inte gå längs strömmen om man inte vill.
Men jag tänker också att det såklart fungerar för henne när hon har tillgång till ström, mat, sömn och rutiner. Det är ju a och o om man har vissa psykiska diagnoser. Du behöver leva som skalman för att fungera och för att inte hamna i rännstenen.
Nu har inte Pia något utav det så det kommer bara gå utför. Och det är tragiskt, oavsett om hon har satt sig där själv eller inte.
Psykiatrin överlag är undermålig och ja självbestämmande ligger högt, vilket det ska, men har man en lång historia av problem som bara hopat sig bör det finnas något för att fånga upp innan det blir såhär illa.
Senast redigerad av MmekLar 2024-11-21 kl. 20:25.
Citera
2024-11-21, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Va, har hon stuckit därifrån?

Försvunnit ur lägenheten på nåt sätt iaf 😆Hin-Hin såg glad ut, sa att Gräddis inte är där längre och att hon inte tänker svara på frågor om henne.
Citera
2024-11-21, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
När jag kollade liven igår var det i och för sig rätt tydligt att Pia bara skulle stanna över natten, och dra på morgonen när lesbianen skulle till skolan. Så jag tror inte hon är ute därifrån för att hon är utkastad, hon verkar ha varit införstådd med att det endast var för en natt.

Hin-Hin såg ju på inget sätt upprörd ut så säkerligen inget större drama. Dock är ju inte Gräddis den som gör som hon ska annars…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in