2024-11-21, 19:43
Medlem
Så nu är han borta, efter sig lämnar han totalt fem barn varav den yngsta år 8 år…
Är man i hans ålder bör man inte skaffa barn, ungen vet väl knappt att gubben på hemmet var hennes pappa.
Bristande omdöme in i det sista, skönt slippa den jävla narcissististen. Hans barn hatade honom pga av han ständiga frånvaro och ständiga otrohetsaffär mot deras mamma. Idiotien lyckades nästan spela bort hela av Volvo
Citera
2024-11-21, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snart-jul-igen
PG hade blivit en utomordentligt statsminister!
Han var ju med i Folkpartiet.
Citera
2024-11-21, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Hans son Oscar äger Pappa Pehrs fina gård sedan några år.
Jag har jagat rådjur där. Trevliga människor och familj.

Vila i Frid Pehr.
(Du var även min chef på FoU Volvo mitten -80tal.)

Jaktgården
https://maps.app.goo.gl/5VU1uUiAnxeFk9Mn7?g_st=com.google.maps.preview.cop y

Ja trevligt ställe, jag brukar stjäla mina julgranar där, börjar bli dags för ett besök igen
Citera
2024-11-21, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allvar66
Du är inte i konspirationsavdelningen nu.

Dom ror - ror medan PG stampar takten. Men så tar han också notan - notan från PK-banken.

Obs PK på den tiden stod för Porr Klubb.
Citera
2024-11-21, 19:51
Medlem
Hans dotter CEcilia -ett av barnen i första äktenskapet får inga pengar nu???

Varför?

”PG Gyllenhammars dotters strid om arvet innan hans död: ”Jag har inga pengar””

” – Tyvärr är det bye bye med arvet, pappa flyttade ju till Kanada med sin nya fru. Det är dubbla känslor runt det där, sade hon i våras till tidningen.”

” Numera kan man nog kalla mig fattig*miljonär. Jag har en lägenhet, men inga pengar.”

” Enligt Cecilia har hon levt länge på arvet från sin mamma, som gick bort 2008, men att detta nu är i princip helt slut.

– Man kan väl säga att jag har gjort en långsam klassresa nedåt. Under stora delar av livet har jag levt på mina föräldrar, genom arv och grejer, det är väl inget att sticka under stol med.”

https://www.hant.se/noje/pg-gyllenhammars-dotter-cecilias-strid-om-arvet-innan-hans-dod/10538766
Citera
2024-11-21, 19:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Han var ju med i Folkpartiet.

Nu är ja inte folkpartist i långa vägar, men skit i det, PG hade fixat den rollen som statsminister med bravur då när det begav sig, vill minnas att media gjorde en röstning om det PG fick folkets på sin sida lika väl som på Volvo, arbetarna på golvet lyssnade på PG. Tyvärr världen förändras thats life.
Citera
2024-11-21, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVictor
Jo nämen just det!

För dä sa hä på televisionen på 80 talet när hjenna såg på Aktuällt o tocken däringa Elfsberg med randislipsen var i rutan å Volvo dä va kvalitet minsann!

Volvo hade god kvalitet under hans tid
Citera
2024-11-21, 19:59
Avstängd
Tanachs avatar
Mr Volvo ville inte bosätta sig i USA på grund av Trump
Citera
2024-11-21, 20:02
Avstängd
Tanachs avatar
Mr Volvo:
Citat:
– Jag har rest mycket i mitt liv. Jag har alltid tyckt om USA, men inte nu på grund av Trump. USA är just nu halvförstört på grund av honom.
Citera
2024-11-21, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Ja trevligt ställe, jag brukar stjäla mina julgranar där, börjar bli dags för ett besök igen

Hugg ner två och vaska en
Citera
2024-11-21, 20:07
Medlem
Hm:

” Per G Gyllenhammar: ”Det var ljuvligt att bli pappa igen efter 80”

” I sin bok benämner Pehr dottern Barrett som “den gryende solen” i sitt liv. Han skriver att det var mer än ljuvligt att bli far igen efter fyllda 80. Dottern har gett honom en våg av energi och en känsla av mening. Hans nästa mål är att lära henne sitt modersmål.”

https://www.hemtrevligt.se/icakuriren/artiklar/intervju/20210205/per-g-gyllenhammar-et-var-ljuvligt-att-bli-pappa-igen-efter-80/
Citera
2024-11-21, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomten892
Klandra istället regeringen som gjorde general fel

Maud gjorde som Gyllenhammar sade och Gyllenhammar gjorde vad Herr Rotschild i sin tur bad honom om.

Den där affären borde utredad närmare.

Observeta att vid senaste interna striden inom SR var det wn producent med namnet Nathalie Rotschild som blev utrensad och omlokaliserad till Kvartal A.K.A. "Kapital". Världssionismens huvudorgan i vårt land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in