Citat:
Ursprungligen postat av
Pinto87
Allvarligt? Verkligen?
1. Det handlar om barnets bästa!
2. Fängelse hamnar han i ändå.
3. Skadeglad förstör hans liv hur?
4. När blev förstöra att inte hjälpa?
Varför kan inte soc besluta barnets bästa? Soc har ju bedömt att barnet inte behöver omhändertas och placeras i fosterhem.
Hur hjälper det chrippa att man är skadeglad?
Förstöra har aldrig varit att hjälpa.