2024-11-21, 13:33
  #53341
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vad tycker du om dem av er som har som agenda att förstöra Chrippas liv?

Det är du som påstår det. Det betyder inte att det är sant. Jag har absolut inte som mål att förstöra för honom. Han behöver vakna upp och se vad han SJÄLV gör, ivrigt påhejad av några, för att förstöra för sig och Linnéa samt några till som dragits med. Han ska, tillsammans med några till, fullständigt krossa sin bror. Men det har du inget problem med som jag ser det.

Hur kan det vara att förstöra för någon?
Han har många år kvar att leva och behöver få hjälp att vakna istället för medhjälp att förstöra sitt liv genom tex glada tillrop.
Citera
2024-11-21, 13:34
  #53342
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
Är ju folkbokföringsbrott att stå skriven där man inte har sin dygnsvila.
Med bank id uppdateras det typ varje dygn .
Om man ändrar via blankett kan det ta bortåt 10 arbetsdagar.

Undra hur länge dom kommer stå kvar som skrivna på vinden ?

Det blir iaf folkbokföringsbrott från och med nästa vecka.

Har man som Skabbe inte bank id bör man ju gärna igår ringa Skatteverket och förklara samt skynda på. Jag tror dock ingen av de kommer adressändra självmant.
Citera
2024-11-21, 13:36
  #53343
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är du som påstår det. Det betyder inte att det är sant. Jag har absolut inte som mål att förstöra för honom. Han behöver vakna upp och se vad han SJÄLV gör, ivrigt påhejad av några, för att förstöra för sig och Linnéa samt några till som dragits med. Han ska, tillsammans med några till, fullständigt krossa sin bror. Men det har du inget problem med som jag ser det.

Hur kan det vara att förstöra för någon?
Han har många år kvar att leva och behöver få hjälp att vakna istället för medhjälp att förstöra sitt liv genom tex glada tillrop.

De som förstör för honom är de som hejar på honom i psykosen. Antingen genier eller totalt dumma i huvudet.
Citera
2024-11-21, 13:37
  #53344
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Mamma Nea nämndes här före på Youtube. Men de läser ju inte här... Konstigt då båda skrivit i tråden med konton flitigt.

Vilket jag anser är väldigt pinsamt att dom aktivt har varit med och skapat ett så kallat drev mot sig själva och sått lite frön här & där.
Citera
2024-11-21, 13:49
  #53345
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vad tycker du om dem av er som har som agenda att förstöra Chrippas liv?

Men så som han hade håller på förstör han för sig själv, det han gjort mot andra människor är långt ifrån okej.
Han kan ju börja vara ärlig och stå för saker han har gjort så kanske folk ändrar uppfattning.
Det finns ingen agenda men han har aktivt begått flera brott och de behöver han stå till svars för.
Han sabbar sitt liv ganska bra själv.
Citera
2024-11-21, 14:09
  #53346
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vad tycker du om dem av er som har som agenda att förstöra Chrippas liv?


Tror ingen har det som agenda. Däremot så ser man potentiella brott och lägg därtill hans kaxiga attityd så får du hat mot dig och folk som är villiga att sätta käppar i hjulet... Det för man räkna med om man beter sig som en dåre, det är en fight han aldrig komma vinna som offentlig person.
Citera
2024-11-21, 14:11
  #53347
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Föräldrarna bor väldigt trångt kan vara en 2a så tror det blir svårt att Christofer och Linnea flyttar in dit. Tänk de 4 o Christofers skrikande på 65 kvm. Att Christofer hamnar där på soffan senare räknar jag dock med.

Blir det flytt till Föräldrarna drar Linnea.

Linnea har inga skulder och hög inkomst 2023 på över 300k men tror hon vägrar lån och stå på räkningar med all rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
1. 78 kvm är väldigt trångt för 4 vuxna och 1 barn vv. Spec med tanken på hur Chrippa breder ut sig. Tex är vardagsrummet litet.

2. Jag skrev att jag tror en 2a. Ingen fakta.

3. Trådsanningar ska du inte prata om med tanken på dina inlägg om Jocke och bilar.

4. 65 kvm eller 78 ändrar inte mycket.

1. Du skrev faktiskt "föräldrarna bor väldigt trångt", något som jag fetmarkerade i mitt tidigare inlägg, 78 m² är inte trångt för två vuxna.

2. På sättet du skrev ditt inlägg får man lätt uppfattningen att Chrippas föräldrar bor i en 2:a och trångt. En 2:a på 65 m² är väl för övrigt inte speciellt trångt för två vuxna.

3. Denna tråd handlar om Chrippa och inte om inlägg gjorda i Joakims tråd. Stor skillnad på att ställa frågor och att skapa en trådsanning...

4. Vet inte vad du menar med "ändrar inte mycket". Det är väl stor skillnad på om två vuxna bor på 65 m² eller 78 m², det är ju liksom ett helt rum extra...
Citera
2024-11-21, 14:26
  #53348
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
1. Du skrev faktiskt "föräldrarna bor väldigt trångt", något som jag fetmarkerade i mitt tidigare inlägg, 78 m² är inte trångt för två vuxna.

2. På sättet du skrev ditt inlägg får man lätt uppfattningen att Chrippas föräldrar bor i en 2:a och trångt. En 2:a på 65 m² är väl för övrigt inte speciellt trångt för två vuxna.

3. Denna tråd handlar om Chrippa och inte om inlägg gjorda i Joakims tråd. Stor skillnad på att ställa frågor och att skapa en trådsanning...

4. Vet inte vad du menar med "ändrar inte mycket". Det är väl stor skillnad på om två vuxna bor på 65 m² eller 78 m², det är ju liksom ett helt rum extra...

Jag menade bor trångt för att få in 3 till.
Citera
2024-11-21, 15:18
  #53349
Medlem
Gaspari-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Dopy påstår att han är 190 minst men Chrippa själv säger 1.79 😆😆

Han är 172.5 cm. Det är rätt fastlaget. Går inte 1 cm över 175.

I FUP:en som postas här ibland så står det att Chrippa är 175cm!!! Inga jävla 1.79m eller 2m
Citera
2024-11-21, 15:19
  #53350
Medlem
Hahahaha! Skryter denna absoluta nolla på riktigt om att hans sambo (Linnéa) drog in 400k på ett år? Det ger en månadsinkomst på ca 33k/månaden. Det är UNDER medellön i Sverige...

Som sagt; Christoffer - du är en nolla.
Citera
2024-11-21, 15:25
  #53351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
Chrippa brukar ju vara snabb med att visa upp. Hotellrum och lägenheter.
Varför visar han inte upp sin nya ?

Och varför är hans Youtube borta ?
Ngn som har en teori kring det?
Han har insett att det bara drabbar honom negativt att lägga upp sånt, han ska köra casino nu på alla plattformar. Men kanske inte håller kanske kommer ett inlägg på tiktok om lägenheten snart.
Citera
2024-11-21, 15:26
  #53352
Medlem
Följer varken Kräftan eller linnea nånstans.
Ingen housetour av lgh eller kontoret ännu ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in