Citat:
Ursprungligen postat av
Pinto87
Föräldrarna bor väldigt trångt kan vara en 2a så tror det blir svårt att Christofer och Linnea flyttar in dit. Tänk de 4 o Christofers skrikande på 65 kvm. Att Christofer hamnar där på soffan senare räknar jag dock med.
Blir det flytt till Föräldrarna drar Linnea.
Linnea har inga skulder och hög inkomst 2023 på över 300k men tror hon vägrar lån och stå på räkningar med all rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pinto87
1. 78 kvm är väldigt trångt för 4 vuxna och 1 barn vv. Spec med tanken på hur Chrippa breder ut sig. Tex är vardagsrummet litet.
2. Jag skrev att jag tror en 2a. Ingen fakta.
3. Trådsanningar ska du inte prata om med tanken på dina inlägg om Jocke och bilar.
4. 65 kvm eller 78 ändrar inte mycket.
1. Du skrev faktiskt
"föräldrarna bor väldigt trångt", något som jag fetmarkerade i mitt tidigare inlägg, 78 m² är inte trångt för två vuxna.
2. På sättet du skrev ditt inlägg får man lätt uppfattningen att Chrippas föräldrar bor i en 2:a och trångt. En 2:a på 65 m² är väl för övrigt inte speciellt trångt för två vuxna.
3. Denna tråd handlar om Chrippa och inte om inlägg gjorda i Joakims tråd. Stor skillnad på att ställa frågor och att skapa en trådsanning...
4. Vet inte vad du menar med "ändrar inte mycket". Det är väl stor skillnad på om två vuxna bor på 65 m² eller 78 m², det är ju liksom ett helt rum extra...