Citat:
Ursprungligen postat av
Dalulven
Det låter som om du beskriver dig själv.
Är tyvärr inte intresserad av moppandet som hobby, med inbördes rangordningar och prestige. Det finns alltför många ömma ego-tår, och din är störst av alla? 😀
Har redan gjort en lista på mina bidrag, när Ursprungligen efterfrågade det.
Är inte intresserad av sociala medier, och få kommissarie Dreyfus-liknande MOP-galningar efter mig.
Däremot startar jag gärna, om moderator så tillåter, en tråd för oss som tror på Skandiamannen-teorin.
Då kan övriga stå och idissla på tomt fält.
Jag beskriver dig. Mig veterligen har du inte bidragit med något alls under alla år, mest idisslat och chattat och tramsat, citerat något enstaka förhör (vilket inte innebär att du bidrar). Aldrig lagt fram något vidare resonemang eller något som minner om analys.
Att starta en Facebookgrupp för särskilt inbjudna innebär inte att du är aktiv på sociala medier, dock innebär det i sluten grupp då alla håller med alla - något du verkar gilla/föredra.
Du kan med lätthet starta en Skandiamannen-tråd i Laidback forumet, där är det mer chatt, humor, ryggdunkande, idisslande och trams som gäller. Känns som mitt i prick för dig.
Nog om detta. Det här leder ingen vart, och är inte av godo för tråden, trist att man måste belysa sådant här med jämna mellan rum.