Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-11-21, 11:35
Medlem
mr.demons avatar
Jag tror inte det är suspekta diagnoser som ADHD, autism,depression osv som är problemet. Det kan vara enorsak givetvis.

Men dom alla verkar nåt gemensamt. Dom har noll självinsikt.
Citera
2024-11-21, 12:24
Bannlyst
För det är bara lättlurade idioter som fastnar i dumpens nät.
Sen tror jag att 90% av dom inte är pedofiler som bara tänder på barn, det är snuskgubbar som tar vad dom får.
Hade dumpen enbart velat jaga pedofiler så skulle dom inte kört med att dom är 14 år i 90% av fallen.
Citera
2024-11-21, 12:33
Medlem
Klas-Vegass avatar
Det finns ett direkt samband mellan utvecklingsstörning och pedofili. Tex. så har 30% av alla högfungerande autister fantiserat om sex med barn. Jag anklagas för att hitta på dessa siffror men de kommer ifrån gillberg centrum i Göteborg (huvudförfattaren heter fernandes och är lätt att hitta med de uppgifter jag gett i detta inlägg).

Jag hittade uppgiften ovan när jag letade efter annat. Samtidigt hittade jag ett vetenskapligt arbete som sa att 30% (ja identisk procentsats) av alla blinda är pedofiler. Men la inte författarens namn på minnet.
Men borde vara enkel att hitta om man googlar.

Autism är definitivt ett problem. Autism hette först "infantil psykopati" följt av "barnpsykos" då omognaden var något man upptäckte tidigt. Det är inte ovanligt med 40-åringar som leker med lego eller tycker att transformers är den bästa filmen som gjorts. Kvinnorna har i regel mer pojkaktiga intressen som bilar men du kan hitta 40-åriga kvinnor som samlar på dockor eller tiaror.

Men man måste förstå att alla som ser ut som anders eklund är inte pedofiler, men pedofiler ser i princip alltid ut som anders eklund. Det är inte samma sak.

runt millenieskiftet hittade jag en chat för pedofiler. Det fanns inga bilder eller länkar som jag såg utan mer som ett chatrum för likasinnade.
Något som slog mig vara att dessa vuxna pratade om barnfilmer som vi vuxna pratar om vuxna filmer. att det var barnfilmer förstog de inte. Detta såg vi ju även hos michael jackson. Han var ett omoget barn som gillade karusell och andra åkattraktioner.
Senast redigerad av Klas-Vegas 2024-11-21 kl. 12:42.
Citera
2024-11-21, 12:35
Du tror pedos är normala? Ingen sån är frisk så borde vara ganska självklart.
Citera
2024-11-21, 13:16
Medlem
Kanske att smartare personer som är mer resurstarka kan utöva pedofili utan att åka dit.
Citera
2024-11-21, 13:25
Medlem
ett2ett2ett2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
För de är enklare att hitta eftersom de hugger betet direkt. Som ovanstående sa, brist på konsekvenstänk de gör först och tänker sedan (om alls)

Naturliga urvalet, de är dumma och har ofta inte kunnat reproducera sig ens (inte alla då) Nyfiknaste råttan är oftast den som får smällan över ryggen eller faller från vippbrädan till vattenhinken först.
Nyfikenhet är inte ett tecken på svagbegåvad utan snarare det motsatta, men ja "Curiosity killed the cat"

Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
För det är bara lättlurade idioter som fastnar i dumpens nät.
Sen tror jag att 90% av dom inte är pedofiler som bara tänder på barn, det är snuskgubbar som tar vad dom får.
Hade dumpen enbart velat jaga pedofiler så skulle dom inte kört med att dom är 14 år i 90% av fallen.
Om 90% av dumpens fångster är snuskgubbar som tar vad de får, samtidigt som det i princip inte finns cp-kåta 14 åringar som raggar gubbslem på internet. Vad är då vitsen med dumpen? De jagar ju inte riktiga peddofiler och barnförövare.

"Forskningen" (gud) säger:
The results of a meta-analysis showed that child sexual offenders seem to have a significantly lower IQ than people who have offended against adults
The sex offenders were generally of average intelligence, and the mentally retarded were not overrepresented among them,
Citera
2024-11-21, 13:29
Medlem
Jag "wallraffade" en gång på KiK för att se om barn verkligen skulle skriva och det hände också. En liten tjej med barnslig profilbild blev intresserad av den gamla gubbe jag låtsades vara. Är övertygad om att tjejen var en fiskare, men projektet föll ju inte så väl ut, då jag ogärna ville stämma någon träff och hamna på Dumpens sida.

Är man kåt så tappar man väl lättare omdömet och är man både kåt och efterbliven slutar det i katastrof.

Många av dessa män är också hypersexuella, säkert med ett medicinskt problem i botten som de skulle behöva läkemedel mot.
Citera
2024-11-21, 13:40
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anna-Kinberg-Neger
Är svagbegåvade och utvecklingsstörda mer benägna att gilla barn eller är de intelligenta bara bättre på att inte åka fast i fällan på Dumpen?

Bara ett riktigt stolpskott tror att en 13-14 åring vill träffa en äldre oattraktiv man, utan att varesig behöva grooma eller erbjuda pengar

Dumpen vet naturligtvis om detta, varför deras uthängningar i realiteten inte räddar några verkliga barn.
Citera
2024-11-21, 13:50
Citat:
Ursprungligen postat av Jordenrunt85
Kanske att smartare personer som är mer resurstarka kan utöva pedofili utan att åka dit.

Eller köpa sig fria från uthängning?
Citera
2024-11-21, 13:50
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Bara ett riktigt stolpskott tror att en 13-14 åring vill träffa en äldre oattraktiv man, utan att varesig behöva grooma eller erbjuda pengar

Dumpen vet naturligtvis om detta, varför deras uthängningar i realiteten inte räddar några verkliga barn.

Ja så är det. Finns bara några enstaka riktiga farliga pedofiler som Dumpen fått nys på. Sen några charmiga äckelmän som skulle kunna lyckas grooma nån trasig tonåring om de fick lite tid på sig eller någon som säkert skulle betala bra för ungfitta. Men de flesta som Dumpen tar är såna som aldrig skulle lyckas få till en träff med någon.
Citera
2024-11-21, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou

Du har ju inte en aning om va de har gjort tidigare i livet?
Jag vet om två som har blivit utsatta som barn när de vad med i scouterna.

Så de kan lika gärna ha varit aktiva hela sina liv.
Det finns ett liv utanför nätet med
Citera
2024-11-21, 14:16
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Så de kan lika gärna ha varit aktiva hela sina liv.
Det finns ett liv utanför nätet med

Och vilka bevis finns för att dessa slutar med det för att de blivit uthängda på Dumpen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in