Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-04, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SebastianCepe
Dumpen har lååångt ifrån bara svagbegåvade och "muppar" som gått i fällan.

här googlade jag snabbt upp tre fina exempel på högutbildade och inte direkt fula gäddor med hög levnadsstandard som fångats, och det finns faktiskt många fler.

https://dumpen.se/2022/12/30/rektor-vill-betala-500-kr-for-oral-valdtakt-napp-180-stockholm/

https://dumpen.se/2023/07/05/ground-combat-miliitargaddan-napp-250-stockholm-karlskoga/

https://dumpen.se/2025/04/02/raketmannen-linkoping-588/

men det är ju tyvärr dom svagbegåvade som hörs och syns mest i statistiken, eftersom dom hos den genomsnittliga tittaren ger mest underhållningsvärde på sajten.

Är det ens någon som har blivit uthängd som hade kunnat lyckas attrahera någon tjej i den här åldern överhuvudtaget?Om inte, så hoppas jag att du fattar min poäng.

Sen har funnits vissa personer som har tagit hand om sig betydligt bättre absolut. Bestämmer dessa personer får inte lika mycket uppmärksamhet eller glöms bort faktiskt, försvinner i mängden. Det är mycket roligare att håna, skratta, prata skit, vara arg & sprida hat med mera till någon som inte är attraktiv.

Pretty privilige existerar, överallt.

Även i såna här scenarion så kommer de som ser lite bättre ut faktiskt. Kolla Pontus Rasmusson, han har erkänt att han vill vara med tjejer som är under 18, vissa tycker att han är äcklig fast han kommer undan relativt lätt. För att han ser ut som en söt ung kille. Hade det varit någon i samma ålder som var en sleten 26 åring ofräsch så nog betydligt större mängd hatat på denna killen.
Citera
2025-12-04, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Är det inte en del av dumpens affärsplan att locka fram en viss typ av personer så de kan leverera nya videos regelbundet och bli rika?
Samtidigt kommer nog en del smarta och kanske värre förövare undan dumpen?

Ej läst tråd.

Ja, just precis så är det.

Dom jagar ju sina gäddor på dejtingsidor för vuxna där dom till en början utger sig för att vara myndiga. Där hittar dom incels som är desperata och lika gärna skulle knulla en 90-åring ifall de fick erbjudandet om att få knulla.

Om de verkligen ville hitta riktiga pedofiler så borde dom jag på tiktok och i världen av onlinespel där de riktiga pedofilerna söker sina riktiga barnoffer.
Citera
2025-12-04, 09:17
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Är det ens någon som har blivit uthängd som hade kunnat lyckas attrahera någon tjej i den här åldern överhuvudtaget? Om inte, så hoppas jag att du fattar min poäng.
ja jag tror att alla tre i dessa exempel hade kunnat attrahera någon nyfiken 13- eller 14-åring. sen ska man ju komma ihåg att alla tjejer i den åldern inte heller ser ut som söta sexbomber, om man nu måste vara så utseendefixerad hela tiden. och tjejer med låg självkänsla skulle nog mycket väl kunna söka spänning och sex hos dessa fräscha herrar.
Senast redigerad av SebastianCepe 2025-12-04 kl. 09:21.
Citera
2025-12-04, 10:10
Medlem
Citat:
ja jag tror att alla tre i dessa exempel hade kunnat attrahera någon nyfiken 13- eller 14-åring. sen ska man ju komma ihåg att alla tjejer i den åldern inte heller ser ut som söta sexbomber, om man nu måste vara så utseendefixerad hela tiden. och tjejer med låg självkänsla skulle nog mycket väl kunna söka spänning och sex hos dessa fräscha herrar.

Måste man ha låg självkänsla för att attraheras av äldre? Detta är skitsnack, jag & mina vänner i tonåren om vi hade fått chansen med en lärare som var 30+ eller 40+ som var snygg, så hade ingen av oss tvekat. Det tror inte jag någon annan kille i den åldern hade gjort. Vi var dessutom ett väldigt självsäkert grabbgäng, tvivlar starkt på att någon hade mått dåligt.
Citera
2025-12-04, 10:48
Citat:
Måste man ha låg självkänsla för att attraheras av äldre? Detta är skitsnack, jag & mina vänner i tonåren om vi hade fått chansen med en lärare som var 30+ eller 40+ som var snygg, så hade ingen av oss tvekat. Det tror inte jag någon annan kille i den åldern hade gjort. Vi var dessutom ett väldigt självsäkert grabbgäng, tvivlar starkt på att någon hade mått dåligt.
jag menar från en tjejs perspektiv. du kan inte jämställa unga grabbars sexuella beteenden med unga tjejers sexuella beteenden. det är STOR skillnad.

vad jag menade var att det inte är ovanligt med tjejer med dålig självkänsla och ibland till och med de som har självskadebeteende, som söker sig till äldre killar/män. det är iallafall min bild efter över 50 års livserfarenhet.
Senast redigerad av SebastianCepe 2025-12-04 kl. 10:54.
Citera
2025-12-04, 11:35
Medlem
Citat:
jag menar från en tjejs perspektiv. du kan inte jämställa unga grabbars sexuella beteenden med unga tjejers sexuella beteenden. det är STOR skillnad.

vad jag menade var att det inte är ovanligt med tjejer med dålig självkänsla och ibland till och med de som har självskadebeteende, som söker sig till äldre killar/män. det är iallafall min bild efter över 50 års livserfarenhet.

Jag kan definitivt jämföra tjejer & killar för att få fram min poäng.Killar som dessutom är omognare än tjejer har inga problem att sätta på en snygg milf på 30-40 majoriteten hade tagit chansen om de fick,varför skulle då tjejer som är mognare både fysiskt & psykiskt inte kunna ha samma attraktion för att agera på den utan må dåligt?
Citera
2025-12-04, 11:45
Citat:
Jag kan definitivt jämföra tjejer & killar för att få fram min poäng. Killar som dessutom är omognare än tjejer har inga problem att sätta på en snygg milf på 30-40 majoriteten hade tagit chansen om de fick, varför skulle då tjejer som är mognare både fysiskt & psykiskt inte kunna ha samma attraktion för att agera på den utan må dåligt?
just därför!
för att tjejerna i samma ålder 13-14 är mer mognare mentalt, och i större utsträckning ser det olämpliga i att bli kär i (och inte lika lätt blir kåta på) t.ex. en 30-40 årig lärare, jämfört med killarna, som gärna skulle vilja leka rommen av sig med en het milf.

att jämställa och jämföra är två olika saker. jag respekterar din världsbild, men tänker inte debattera frågan ytterligare.
Senast redigerad av SebastianCepe 2025-12-04 kl. 11:52.
Citera
2025-12-04, 13:33
Medlem
Citat:
just därför!
för att tjejerna i samma ålder 13-14 är mer mognare mentalt, och i större utsträckning ser det olämpliga i att bli kär i (och inte lika lätt blir kåta på) t.ex. en 30-40 årig lärare, jämfört med killarna, som gärna skulle vilja leka rommen av sig med en het milf.

att jämställa och jämföra är två olika saker. jag respekterar din världsbild, men tänker inte debattera frågan ytterligare.

Fast om de nu fattar att det är fel mer än vad killarna gör, varför gör de det då? Förnekar du att det kan finnas en attraktion? En nyfikenhet?Jag tror inte varje fall genom människans historia då en ung tjej varit med en äldre man ångrar sig.
Citera
2025-12-04, 14:59
Medlem
oditnemeuxors avatar
Det krävs nog låg begåvning, eller åtminstone extremt förryckt självbild, om man på allvar tror att en 13-åring skulle vara intresserad av en halvfet, tunnhårig medelålders man. Redan där borde alarmet ljuda, men kåtheten tar överhanden. Intelligenta personer har ofta bättre kontroll över instinkterna. Om en påstådd 13-åring skriver med sexuella undertoner till en person med över 120 i IQ kommer denne, såvida han inte är autist, att ana ugglor i mossen. Vissa är lite halvintelligenta och verkar vilja lära känna barnet, men Dumpen ligger steget före ändå.

Men som flera påpekat är det främst nollorna som åker fast. Välbärgade pedofiler sköter det snyggare.
Citera
2025-12-08, 14:42
Bannlyst
Det där är typiskt svagbegåvade män. Det är förresten inte helt ovanligt med svagbegåvade män. Typ dalaröpappan…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in