Citat:
Ursprungligen postat av
LudvigSigurdDavid
Men vad står IF för? Jag har bara känt håglöshet inför de sista 10 gäddorna, med två undantag och det var den sista 517(?) som verkade vilja utöva direkt våld i chatten och så han raggaren som tog livet av sig och som uppenbart verkade jävligt sugen jävlas med riktigt små barn. Sånt lämnar mig aldrig oberörd. Men den här Zimba.. vafan.. Men det hör inte till den här tråden.
IF = intellektuell funktionsnedsättning. Många av dem är på samma mentala nivå som barnen de tror att de pratar med och många av dem har ju bombat på med hjärtan och är snälla mot barnet. De
vet att det är fel, men de förstår liksom ändå inte. De skulle troligtvis nappat på vem som helst. Och det kan aldrig nog understrykas att det är lika illa för ett barn att bli våldtagen av en mindre intellektuellt bemedlad person men jag personligen tycker att det är värre med de som faktiskt borde veta bättre.
Pandemoniumchatten #480 är en sån typ. Utbildad, bra jobb, sambo. SJUKA mängder chattloggar där han så totalt bara ser barnet som ett objekt som ska tillfredsställa hans lustar. Han frågar henne knappt nåt vardagligt överhuvudtaget. Hon ska knulla sig med hårborstar och hit och dit. Sida upp och sida ner. Det är en person som faktiskt borde veta bättre. Det är värre än de utvecklingsstörda som blir kära i barnet. Man är normalbegåvad och vill våldta ett barn och man orkar ens inte bemöda sig med att vara grundläggande trevlig.
Han påminner lite om Fleshlightyear #442. Ful liten fettsäck som verkar leva ett ganska gott liv med fru/sambo och barn. Han är iofs inte så otrevlig, men han skickar fullkomligt bisarra filmer där han sitter på toa och runkar i en lösfitta (eller det var nog ett rövhål tror jag) och stönar barnets namn. Han borde fatta att det inte är sexigt för nån att se. Dagcenterpersoner kanske inte har den insikten.
Zimba är ju en sån där stackare som är kär i barnet och vet att det är fel med nån under 15 men han förstår liksom ändå inte. Vissa uthängningar skaver. Jag har sagt det tidigare.