2024-11-21, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananfobi
Även om #517 kanske inte kan bedömas som kliniskt efterbliven så måste det nog vara riktigt nära på. Finns väl för fan ingen som tänder på att få meddelanden i stil med ”I din fitta explodera mmmm krämpaj” och allt annat som andra tidigare nämnt här. Skrattade fan rakt ut när jag läste chattarna.

Chatloggarna liknar det någon som går på tjack kunnat skriva, men stavningen är för bra för det. Skulle dock kunna vara alkohol inblandat.

Citera
2024-11-21, 10:24
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
#517 togs ju runt midsommar. Han har haft väldigt god tid på sig att radera allt om sig själv på internet, men allt är kvar.
Undrar om han inte bryr sig, eller om han inte visste vad Dumpen är och vad en publicering innebär.

Han verkar bo hos sin mamma. Kan bara hoppas att hon får vara ifred från trakasserier.

Snart 40år och bor hemma hos mamma, herregud.
Citera
2024-11-21, 10:35
Medlem
MorgNThorgs avatar
Ser ut som om man köpt Johan Glans på Wish.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/07/Screenshot_20240622-125544_Blue-Kik.jpg
Citera
2024-11-21, 10:49
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
När jag tänker på det så är det flera stycken av gäddorna med IF som ändå har verkat ganska vänliga. Ja, det är givetvis illa för ett barn att bli våldtaget oavsett förövarens intelligens och mentala utvecklingsnivå. Men det är fan värre när vuxna till synes välfungerande män som lever ett ordnat familjeliv inte ens bryr sig om att vara trevliga mot barnet. Det är ett ytterligare mörker och säger ganska mycket om dem tycker jag. När man ens inte ids vara en vänlig slow groomer utan man drygar och vidrar sig direkt. Vissa har ju varit direkt elaka faktiskt. Exempelvis #454.

Ja, det är nåt som är riktigt snett här. Han har körkort, men det måste ju vara nåt som inte står rätt till? #517
Men vad står IF för? Jag har bara känt håglöshet inför de sista 10 gäddorna, med två undantag och det var den sista 517(?) som verkade vilja utöva direkt våld i chatten och så han raggaren som tog livet av sig och som uppenbart verkade jävligt sugen jävlas med riktigt små barn. Sånt lämnar mig aldrig oberörd. Men den här Zimba.. vafan.. Men det hör inte till den här tråden.
Citera
2024-11-21, 10:59
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg
Ser ut som om man köpt Johan Glans på Wish.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/07/Screenshot_20240622-125544_Blue-Kik.jpg
Hahaha ja verkligen! Och kvaliteten verkar stämma överens med wish också.
Citera
2024-11-21, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Men vad står IF för? Jag har bara känt håglöshet inför de sista 10 gäddorna, med två undantag och det var den sista 517(?) som verkade vilja utöva direkt våld i chatten och så han raggaren som tog livet av sig och som uppenbart verkade jävligt sugen jävlas med riktigt små barn. Sånt lämnar mig aldrig oberörd. Men den här Zimba.. vafan.. Men det hör inte till den här tråden.

IF=Intellektuell funktionsnedsättning (utvecklingsstörd alltså).
Citera
2024-11-21, 11:18
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:

IF = intellektuell funktionsnedsättning. Många av dem är på samma mentala nivå som barnen de tror att de pratar med och många av dem har ju bombat på med hjärtan och är snälla mot barnet. De vet att det är fel, men de förstår liksom ändå inte. De skulle troligtvis nappat på vem som helst. Och det kan aldrig nog understrykas att det är lika illa för ett barn att bli våldtagen av en mindre intellektuellt bemedlad person men jag personligen tycker att det är värre med de som faktiskt borde veta bättre.

Pandemoniumchatten #480 är en sån typ. Utbildad, bra jobb, sambo. SJUKA mängder chattloggar där han så totalt bara ser barnet som ett objekt som ska tillfredsställa hans lustar. Han frågar henne knappt nåt vardagligt överhuvudtaget. Hon ska knulla sig med hårborstar och hit och dit. Sida upp och sida ner. Det är en person som faktiskt borde veta bättre. Det är värre än de utvecklingsstörda som blir kära i barnet. Man är normalbegåvad och vill våldta ett barn och man orkar ens inte bemöda sig med att vara grundläggande trevlig.

Han påminner lite om Fleshlightyear #442. Ful liten fettsäck som verkar leva ett ganska gott liv med fru/sambo och barn. Han är iofs inte så otrevlig, men han skickar fullkomligt bisarra filmer där han sitter på toa och runkar i en lösfitta (eller det var nog ett rövhål tror jag) och stönar barnets namn. Han borde fatta att det inte är sexigt för nån att se. Dagcenterpersoner kanske inte har den insikten.

Zimba är ju en sån där stackare som är kär i barnet och vet att det är fel med nån under 15 men han förstår liksom ändå inte. Vissa uthängningar skaver. Jag har sagt det tidigare.
Citera
2024-11-21, 11:21
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Kvarnarna maler extremt långsamt i detta ärende. Tror man har svårt att veta hur man skall gå till väga då ju ett riktigt brottsoffer saknas i den meningen. Skall kolla med tingsrätten idag om det finns några nya handlingar (sedan oktober förra året) men jag tvivlar. Tyvärr.

Jaha! Är han typ åtalad för nåt? Bara kom på han sådär. Och han kändes ju äkta pedofil. Riktigt hemsk människa verkar det vara.
Citera
2024-11-21, 11:43
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
#517 togs ju runt midsommar. Han har haft väldigt god tid på sig att radera allt om sig själv på internet, men allt är kvar.
Undrar om han inte bryr sig, eller om han inte visste vad Dumpen är och vad en publicering innebär.

Han verkar bo hos sin mamma. Kan bara hoppas att hon får vara ifred från trakasserier.

Han kanske är en av de som tog ”vård” av impulskollen och det är skitsamma nu eftersom de inte finns kvar?
Citera
2024-11-21, 11:46
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Men vad står IF för?

Intellektuell funktionsnedsättning eller idrottsförening, beroende på i vilket sammanhang det nämns.
Citera
2024-11-21, 11:51
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Det är säkert hans morsa som äger bilen. Kan köra iallafall.

Visst är det ovanligt bos hos morsan i 13 år i den åldern. Visst om det var ett tillfälligt boende för hans hus brunnit ner, eller morsan är mycket svårt sjuk. Men 13 år, då är det något som inte stämmer. Återstår att se om han får bo kvar efter det där. Lär inte bli så rolig stämning vid julbordet.

Och som redan nämnts. Varför skulle ett barn på 13-14 år däromkring vilja ligga med en som är närmare 40 år. Egentligen borde ju vem som helst kan man tycka, bli väldigt misstänksam. Att det är kanske dumpen som är i farten.
#517 Jag kollade upp ägarskapet och det är faktiskt han som äger bilen. Jag vet inte om "kan köra" är en korrekt beskrivning när man utan problem rattar det lilla fordonet rakt över en gräsmatta. "Klarar av att manövrera pedalerna och ratten, ibland samtidigt" känns mer överensstämmande med verkligheten.
Citera
2024-11-21, 12:19
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Jaha! Är han typ åtalad för nåt? Bara kom på han sådär. Och han kändes ju äkta pedofil. Riktigt hemsk människa verkar det vara.

"2024-11-19 Underrättelse om nedlagd förundersökning"

Får se om de lämnar ut Fuppen, är intresserad av vad han hade i sin väska den idioten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in