2024-11-21, 08:37
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Håller med. Jag har sett kanske 2-4 stycken som verkat någorlunda sympatiska, av dessa 500. Man undrar om detta återspeglas i samhället? Förmodligen får vi hoppas.
Möter du i din vardag eller fest män som uppvisar alltför mycket tecken på abnormalitet, efterblivenhet eller öppen perversitet så är risken stor att du mött ett peddo. Finns alldeles för många av dem i Sverige. Dumpen fiskar bara upp en bråkdel, gissas det.
Citera
2024-11-21, 08:45
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Håller med. Jag har sett kanske 2-4 stycken som verkat någorlunda sympatiska, av dessa 500. Man undrar om detta återspeglas i samhället? Förmodligen får vi hoppas.

När jag tänker på det så är det flera stycken av gäddorna med IF som ändå har verkat ganska vänliga. Ja, det är givetvis illa för ett barn att bli våldtaget oavsett förövarens intelligens och mentala utvecklingsnivå. Men det är fan värre när vuxna till synes välfungerande män som lever ett ordnat familjeliv inte ens bryr sig om att vara trevliga mot barnet. Det är ett ytterligare mörker och säger ganska mycket om dem tycker jag. När man ens inte ids vara en vänlig slow groomer utan man drygar och vidrar sig direkt. Vissa har ju varit direkt elaka faktiskt. Exempelvis #454.

Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Vidrig djävul den där 517.

Ja, det är nåt som är riktigt snett här. Han har körkort, men det måste ju vara nåt som inte står rätt till? #517
Citera
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Den som behöver får många fina raggningsknep från gäddorna. Nu när mörkret har fallit på är det dags att fräscha upp det här: "Vi ses på parkeringen ovanför rulltrappan och så går vi bort till parken. Där är mörkt och bra så jag kan kan våldta ta dig där." Vilket A game #345 kör med. Funkar säkert asbra på Tinder.

Även #400 charmade loss. "Vill se hud, rumpa, lår, fitta... Strippa. Gör mig kåt. Kom igen." Detta toppat med telefonsamtal där han ligger och flåsrunkar och berättar om sina eksem. Och han erbjuder skjuts i sin lådcykel. Given Tinder-succé!
LOL! Hallstahammartoken #400 är en klassiker. Faktiskt en av de roligare konfrontationerna och telefonsamtalen. Snacka om verklighetsfrämmande gubbe. Senil eller porrskada eller bäggedera.
Citera
Medlem
Såklart har alla chattloggar varit otäcka. Men chattloggen från #517 är som taget ur en skräckfilm. Då det verkar som att allt inte visas, undrar då hur grovt det varit. Om det nu är censurerat.

Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Jävlar vad man postar gamla konfrontationer nu med svagbegåvade och narkomaner. Antar man har ett stort lager med sådana och tidigare inte ansett att dessa varit värda att publicera.

Varför gör man det nu? Nån slags sista dödsryckning innan man tänker lägga ner? Vad tror ni?
Skulle kunna bero på Impulskollens nerläggning. Att de nu inte får in pengar för att inte publicera, kör de på ändå.
Citera
2024-11-21, 08:48
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ja, det är nåt som är riktigt snett här. Han har körkort, men det måste ju vara nåt som inte står rätt till? #517
Ja, smått obegripligt att han har körkort. Något måste finnas på hen. Undras bara om det är psykvårdskontakt eller domar eller bara att individen måste ha levt helt utanför det mesta av samhället länge. Kolla bara på blicken! Han är inte sann.
Citera
2024-11-21, 08:48
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Det kan vara på sin plats med en rebus på den här jävla sopan faktiskt.

Rebus #517

Tilltalsnamn: samma som skådespelande Cleese och Travolta
Förnamn 2: samma som musikern Bowie
Efternamn: samma som illustratören Brita Ellström men byt ut ström mot mark

Född: 1980+5, årets nionde månad, dag 20+1

Ort: här finns Ryttarvallen och Gisle IP (för den som gillar fotbollsreferenser kan man gräva långt ner i divisionerna)

Rätt onödigt att krångla med en "rebus" när han använder sitt riktiga namn i chatten... Vilket många upptäckt:

MrKoll: "X är extremt eftersökt i den här tjänsten. Denna månad har vi hittills lämnat ut information om honom vid 947 tillfällen."
Citera
2024-11-21, 08:52
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Rätt onödigt att krångla med en "rebus" när han använder sitt riktiga namn i chatten... Vilket många upptäckt:

MrKoll: "X är extremt eftersökt i den här tjänsten. Denna månad har vi hittills lämnat ut information om honom vid 947 tillfällen."
Hoppas att Gräv tar tag i den där motbjudande typen. Stor lupp på det monstret! #517
Citera
2024-11-21, 08:54
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:

Ja, jag vet att #517 var dum nog att använda sitt riktiga namn i chatten dock så tycker jag att det är bra att gäddorna dokumenteras på fler ställen än bara Dumpen. Kan man lita på Dumpens hållbarhet på nätet? Svaret på den frågan är väldigt OT i den här tråden men det är en anledning till att lägga ut rebusar här.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-11-21 kl. 08:58.
Citera
2024-11-21, 09:02
Medlem
mr.demons avatar
Nylongäddan. Nån som vet vad som hände med han. Utgår från att han var en äkta peofil. Riktigt skrämmande figur.
Citera
2024-11-21, 09:04
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Hoppas att Gräv tar tag i den där motbjudande typen. Stor lupp på det monstret! #517

Garanterat typen som har tiotusentals porrbilder på minderåriga i sin dator.

Misstänker att hans fula lilla bil ofta ses utanför högstadieskolor...
Citera
2024-11-21, 09:32
Medlem
Rekas avatar
#517 togs ju runt midsommar. Han har haft väldigt god tid på sig att radera allt om sig själv på internet, men allt är kvar.
Undrar om han inte bryr sig, eller om han inte visste vad Dumpen är och vad en publicering innebär.

Han verkar bo hos sin mamma. Kan bara hoppas att hon får vara ifred från trakasserier.
Citera
2024-11-21, 09:45
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Nylongäddan. Nån som vet vad som hände med han. Utgår från att han var en äkta peofil. Riktigt skrämmande figur.

Kvarnarna maler extremt långsamt i detta ärende. Tror man har svårt att veta hur man skall gå till väga då ju ett riktigt brottsoffer saknas i den meningen. Skall kolla med tingsrätten idag om det finns några nya handlingar (sedan oktober förra året) men jag tvivlar. Tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in