Citat:
När jag läser i tråden här inser jag att alla här inte varit tonårstjejer. Amanda är en tvättäkta mobbare som gömmer sig bakom falskhet och gulligull - alla tjejer som någonsin träffat på en sån här tjej kan se från mils avstånd att Amanda stämmer in på den bilden. Använder det där gulliga men smått nedlåtande tonläget och så fort någon vänder ryggen till eller står i hennes väg så står hon redo med kniven. Middagen med familjen var ett praktexempel - Lina frågar A om hon klarar av posen på tå, A skiter fullständigt i att svara och vänder sig direkt till S mamma, klistrar på sitt falska leende och börjar smöra…
Men - möjligheten att hon inte är medveten om hennes falskhet finns. Då jag misstänker att nivån av intelligens är på samma nivån som den magiska energin i hennes kristaller….
Men - möjligheten att hon inte är medveten om hennes falskhet finns. Då jag misstänker att nivån av intelligens är på samma nivån som den magiska energin i hennes kristaller….
Har varit inne på det hela tiden. Hon toppade beteendet nu i senaste avsnitten när hon efter hemliga frågorna ställer programledarfrågor till Lina och Fanny när Steffes familj är med. Det var osnyggt. Scenen när hon mosade på om hennes stenar var nästan surrealistisk.
Jag tror att hon vet precis vad hon gör.
Citat:
Men både ser bra ut och ger ett bra första intryck. Rasmus har säkert mer personlighet i sig. Men han har säkert fått så mycket skit för sin adhd under uppväxten att han nu i vuxen ålder försöker spela så normal som möjligt, så vettig och mellanmjölk som det bara går. För att dölja den han egentligen är, den mer spralliga, impulsiva och roliga adhd killen som finns där inne någonstans. Det är den personligheten som faktiskt lockar många kvinnor och brudar, och inte den där tråkiga mellanmjölken som han låtsas vara. Men har han kallats för jävla dampunge i hela sin barndom, så tror han att det är ett dåligt drag som ingen vill veta av. Men det är fel. Det är tråkmånsen ingen dras till. Eller betydligt färre i alla fall.
Kan mycket väl vara exakt så och att det är därför han är mycket roligare efter några groggar. Då kommer sprallet fram.