Citat:
Ursprungligen postat av
DagobertDagobert
Hon mobbade ju fanny till att må dåligt. Tjejerna stack när hon kom osv och sen allt frågande om hon hade valt och att hon måste välja.. Trion av mobbare kände nog ganska snabbt att dom var ratade och då började mobbadet.. Jävligt osmakligt. Du och resten kan fortsätta slicka emilys arsle rent här, det tycker hon nog om.
Jag tycker inte att just detta räknades som mobbning. Men visst hon gick lite väl hårt åt Fanny det tycker även jag och kanske hon själv också i efterhand? Men mobbning var det inte! Men i slutänden var Emily en av de goda krafterna därinne och det märktes när hon åkte ut att hon var mycket omtyckt därinne.
Förövrigt håller jag inte med om att Lina och Fanny bara var där för att få uppmärksamhet. Jag tycker de båda haft fina dejter därnere så det tyder på att även dessa ville ha lite romantik. Vad gäller Fanny så kan jag förstå att hon har extra svårt och det tar lite längre tid att bygga upp känslor pga sin Afantasi problematik där hon är hjärnblind och inte kan visualisera visioner om framtiden i förhållandet. Hon är väldigt konkret och här och nu. Då krävs det mer tid att fullt ut utveckla känslorna.