2024-11-21, 07:21
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Det är säkert hans morsa som äger bilen. Kan köra iallafall.

Alla kan köra en bil som har typ 50 hk. Ingenting händer ju när du trycker på gasen. Var ju komik när han arg och snopen puttrar iväg över gräset med sin beiga Kia Picanto.
Citera
2024-11-21, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananfobi
Alla kan köra en bil som har typ 50 hk. Ingenting händer ju när du trycker på gasen. Var ju komik när han arg och snopen puttrar iväg över gräset med sin beiga Kia Picanto.
Ja det såg komiskt ut 😂. Hade gått snabbare om han sprang iväg.
Citera
2024-11-21, 07:48
Medlem
Citat:
Har aldrig förstått mig på varför många av gäddorna stolt visar upp sina små och fula kukar. Vi har ju fått se allt från lagrad flensost till micropenis svingas runt med stolthet. Den här var ju liten och ser ovårdad ut men gäddan är stolt som en tupp över sin ”ganska stora kuk”. Snacka om att sakna verklighetsuppfattning.

Enda som har haft nåt att skryta med har väl varit #500 som dök upp förmodligen hög som ett hus till sin ”date” och såg ut som Popeye där han smattade med munnen. Samma gädda som förövrigt nog förtjänar pris som renligaste gäddan. Medan de flesta verkar sky vatten och tvål som pesten satt han ju dagarna i ända och runkade i badkaret enligt chatten.
De kan inte ha bra ögonmått. Förstår inte heller oavsett storlek, hur de kan tro ett barn ska bli intresserad av att se deras könsorgan. Minns ej nummer, men någon hade en penis som såg ut att inte få något blod. Alldeles lila i färgen.
Citera
2024-11-21, 07:51
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Jag tycker det är roligast som 311 svordomsgäddan när man ska göra en snabb getaway men det är så snorhalt och mycket snö att man måste köra som gamla Elsa för att komma därifrån.
Citera
2024-11-21, 07:56
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, alltså. Vad är det för fel i huvudet? Förutom det uppenbara att de vill ha sex med barn. När man applicerar deras chattgame på en Tinderkonversation mellan vuxna blir det många gånger helt vansinnigt. Det är idel förslag om att ses på skumma mötesplatser. Parkeringar utanför matbutiker mitt i smällkalla vintern, trapphus, vilorum i källaren på sjukhus, hoppa in i bilen i farten, cykla förbi varandra på en cykelväg osv. Det tjatas om bilder, det skickas obscena bilder och filmer och många ids ens inte vara trevliga mot barnet. Då är många av dem till synes välfungerande män som lever familjeliv så de kan uppenbarligen bete sig någorlunda anständigt i raggningssituationer för jag tror inte att de träffade sin partner på en mörk parkeringsplats första dejten.

Lundaforskaren #474 exempelvis. Han är fan en av de pinsammaste gäddjävlarna. Lever ett till synes gott liv med barn och fru och har lyckats utbilda sig och ha nån form av karriär. Han ligger i badkaret och filmar innebandybenen och tigger beröm av barnet. "Säg att jag har snygga ben"

Dryg och pinsam rakt igenom. Barnet tycker att han är krånglig, han vill mötas upp på cykel men det är en massa jidder. "För fan XX. Upp på cykeln. Vi ses ute. Cyklar hem till mig (efter jag kollat att ingen är hemma)." Hur väl skulle det fungera på Tinder?

Och vidret #454 som satt och närmast tvångsmässigt hävdade sig mot ett barn. Fy fan. Då lyckas ju faktiskt de flesta (typ alla) utvecklingsstörda gäddorna bete sig trevligare och bättre.
Håller med. Jag har sett kanske 2-4 stycken som verkat någorlunda sympatiska, av dessa 500. Man undrar om detta återspeglas i samhället? Förmodligen inte får vi hoppas.
Senast redigerad av LudvigSigurdDavid 2024-11-21 kl. 08:41.
Citera
2024-11-21, 08:12
Medlem
Bananfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Jag tycker det är roligast som 311 svordomsgäddan när man ska göra en snabb getaway men det är så snorhalt och mycket snö att man måste köra som gamla Elsa för att komma därifrån.

Haha, ja. Alltid kul när de ska spela tuffa och det faller platt.
Citera
2024-11-21, 08:27
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Allt kan väl inte stå rätt till i huvudet på 517 heller? Förutom det uppenbara att han vill ligga med ett barn. Chattloggarna ligger i en enda röra, dubbletter och vissa verkar saknas så det är svårt att få ett sammanhang. Men hur i helvete uttrycker han sig? Dessutom bor han hemma hos mamma, har grisfejs och gubbkropp trots inte 40 fyllda och skickar bild på en kuk som han påstår är stor. 16 cm säger han. Av bilderna att döma är det glädjemått. Här har vi att göra med ett riktigt jävla sjukhuvud. Som så många gånger tidigare sagt; you can't make this shit up,

"Vill inte runka på länge o komma en jätte sats i din barnfitta mmmm"

"Göra dig gravid mmmm" (och diskussion om var barnet skulle bo och det skulle bli med skolan om hon blir gravid nu)

"Åhhh mmm ja så intimt och sexigt med din våta fitta och så saftig och krämig mmmm"

"Önskar jag i din säng nu o ta för mig av din trånga slida"

"Vill ge dig min säd i din fitta unga fitta"

"Jag går runt med kuken till din mun o ansikte mmmm"

"Ta ut din tunga vill slå lite lätt med ollonet"

"Ja stora sperma lass i din fitta"

"Förena min kuk med din våta ungslida mmmm"

"Ta in min ståndade penis i dig mmm"

"Ja mm och du får se o känna på min nakna mans kropp och kuk"

"Känna dina läppar och tunga o saliv mmm"

"Åhhh känna hur min ollon känns din mun. Mmmm"

"Ifrån min äldre mogen kuk i dig mmm... Jag vill knulla upp den... Och cumma lmmmm"

"Jag får spruta på något annat hål eller ansikte kroppen mmmm"

"Du behöver inte svälja om du tycker det känns konstigt. Jag nöjer mig med att komma på ditt ansikte"

"Vi råknulla dig bakifrån och låta ditt huvud o ansikte mot kudden och dina bröst mot täcket. Du blir som låst" (han vill råknulla henne så att hon inte kan gå)

"Även munsexmmm"

"Så snabbt i din fitta anal och hårt pumpa mmm"

Här börjar han prata om filten och våldtäkts fantasier i skogen.

"Och legat sked bakom dig... Och hållit din mun men min ena hand... Jag tvingar in min kuk i din slida... Jag håller fast dig... Hotar med att örfilar dig om du fortsätter att grina... O du springer iväg så kommer jag dra ner dig farten i råknulla dig... Men kanske iallafall när jag tar dig med våld... För just nu har vi våldtäkt vi pratar om... Men när du inte blir våldtagen så tycker jag om att du njuter och mår bra"

"Skulle kunna komma i din rumpa med... I din flickanal"

"Vill njuta av ditt blöta sköte"

"Mitt vuxna mogna kuk"

"Tvingar dig att suga... Tvingar dig att stöna o njuta" Barnet säger att väl inte kan tvinga henne att stöna. "Jo. Annars gör jag dig gravid. Eller att jag tvingar dig att svälja all sperma... Du verkar fortfarande gråta och vara uppjagad... Jag blir bara hårdare och kåtare när jag ser det

"Först fittan och sen din tajta rumpa mmmm... Jätte brutalt dominera dig... Göra dig till min slampa... Jag knullar sönder dig Röv knullar dig rejält"

"Vill våldta dig hårt"

"Tar av dina trosor när du gråter om inte vill... Min kuk är hård och stor nu"

"Åhhh i din våta barnfitta"

"Kissar ner lite ibland när du blir så blöt?"

"Knulla upp ditt fitthål"

"Min kuk plaskar det i din fitta"
Vidrig djävul den där 517.
Citera
2024-11-21, 08:30
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi
Vilken är den senaste uppdaterade dödslistan över gäddor som tagit bort sig?
Undrar jag med. Tror att #504 var sist ut...
Citera
2024-11-21, 08:30
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Jävlar vad man postar gamla konfrontationer nu med svagbegåvade och narkomaner. Antar man har ett stort lager med sådana och tidigare inte ansett att dessa varit värda att publicera.

Varför gör man det nu? Nån slags sista dödsryckning innan man tänker lägga ner? Vad tror ni?
Citera
2024-11-21, 08:32
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
517
Den gäddan namngav sig själv
Var lätt att hitta.
Han verkar vara porrskadad rätt rejält
Behövs lite gräv på Dum-John, tror jag. Nått måste han ha på sig eller så har han levt under en sten sedan barnsben.
Citera
2024-11-21, 08:34
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Jävlar vad man postar gamla konfrontationer nu med svagbegåvade och narkomaner. Antar man har ett stort lager med sådana och tidigare inte ansett att dessa varit värda att publicera.

Varför gör man det nu? Nån slags sista dödsryckning innan man tänker lägga ner? Vad tror ni?
Impulskollens frånfälle väcker en del frågor. Många gäddor är informerade och fattar vad som är bästa taktik, dvs fåordigt eller pila iväg. Detta sagt så har flera av konfrontationerna efter Bullen Bohman (#504) också varit ganska så mediokra, även om den senaste #517 sticker ut som ett extremt vider.
Citera
2024-11-21, 08:35
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Du glömde delen där han frågar om barnet kommer se ut som henne, och att barnet tids nog också kommer bli 13

Ja, det där var vidrigt. Jag fattade inte riktigt vad han menade dock. Han är ju ingen stjärna med språket direkt. Jag tolkade det som du, att en eventuell dotter tids nog också kommer att bli 13 och kanske se ut som sin mamma. Men sen så skriver han nåt som kan tolkas som att hon tids nog också kommer att bli 13 och kanske flytta hemifrån (p.g.a gravid med medelålders man hon med?). Eller så kanske han försökte räta upp det hela för att barnet reagerade negativt på det han skrev. Oavsett vad så är han ju helt jävla slut i huvudet. #517

Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Riktigt grymma citat! Tack för sammanfattningen!

Har vi någon rebus på den jäveln? Några goa fotbollsreferenser?

Han ska charma en person över nätet och spyr då ut sina våldtäktsfantasier. Vad i helvitte har gått fel här? Och det är så uppenbart småjäntor han tänder på med tanke på språkbruket. Barnfitta, ungslida och flickanal.

Som redan sagts så har han troligen ett komplext, komplicerat och ytterst begränsat förhållande till kvinnor. Han är i yngre medelåldern och bor hemma hos mamma och verkar ha nån slags rapporteringsskyldighet? De pratar om att de ska ses efter jobbet och han skriver att han kan hitta på att han ska äta middag med en kompis. Lite som ett barn måste göra. Väldigt märkligt. Det kan ju bero på en rad olika saker. Han måste hållas under uppsikt, han har inget socialt umgänge/aktivt liv och det är konstigt att han är borta en kväll, de har en knepig relation osv. Kanske en kombo av allt. Men just det var en sak jag reagerade på - förutom hans sjuka fantasier och vidriga språkbruk. Det och att han mitt allt våldtäktssnack skriver att han bryr sig om barnet.

Det kan vara på sin plats med en rebus på den här jävla sopan faktiskt.

Rebus #517

Tilltalsnamn: samma som skådespelande Cleese och Travolta
Förnamn 2: samma som musikern Bowie
Efternamn: samma som illustratören Brita Ellström men byt ut ström mot mark

Född: 1980+5, årets nionde månad, dag 20+1

Ort: här finns Ryttarvallen och Gisle IP (för den som gillar fotbollsreferenser kan man gräva långt ner i divisionerna)

Citat:
Har aldrig förstått mig på varför många av gäddorna stolt visar upp sina små och fula kukar. Vi har ju fått se allt från lagrad flensost till micropenis svingas runt med stolthet. Den här var ju liten och ser ovårdad ut men gäddan är stolt som en tupp över sin ”ganska stora kuk”. Snacka om att sakna verklighetsuppfattning.

Enda som har haft nåt att skryta med har väl varit #500 som dök upp förmodligen hög som ett hus till sin ”date” och såg ut som Popeye där han smattade med munnen. Samma gädda som förövrigt nog förtjänar pris som renligaste gäddan. Medan de flesta verkar sky vatten och tvål som pesten satt han ju dagarna i ända och runkade i badkaret enligt chatten.

Det har funnits ett par stycken som har haft rejäla pjäser. Bland annat han värmlänningen vars fru/sambo figurerade en del i media efter publicering och professorn på Södertörn. Och nån av danskarna tror jag. Även riksäcklet Erns Rohm har jag för mig, men jag tror att den var deformerad på nåt sätt. Eller vem var det som hade ett ollon som såg ut som nåt från Alien? Vill helst inte tänka på gäddpenisar men ja, det är som du säger. Det är flera stycken som skickat bilder på sin sönderrunkade och flensiga kuk. I upphetsande syfte. De är möjligen intressanta ur ett medicinskt och psykologiskt perspektiv. Ostkuken minns vi (onumrerade Mannen med osten). Och det zoofila vidret i Kisa. #344 Den sista hade en sambo. Hur blir en kuk ens så där smutsig när man bor så att man har tillgång till dusch?

Och alla som står där med halvsvaj och desperat kniper tag runt roten för att det ska ut som att kuken kan stå. Inte bara gubbar som gör det, även yngre gäddor. Och alla som pressar ner bukfetman så att penis överhuvudtaget ska synas. På tal om att inte synas - har du sett Exorcistens penis? #318 Man ser ens inte att det är en penis. Den ser ut som en kvarleva från urtiden som lever på djuphavsbotten.

Nej, fy fan. Den moderna tidens blottare som dyngar på sin sexualitet och sitt könsorgan på främlingar. Och ska man promt göra det, efter samtycke - det händer ju att gäddan frågar eller barnet ber om det, så kan man väl för i helvete göra det med lite klass?

Innan jag skrev det här var jag sugen på frukostmacka med färskost. Det är jag inte längre.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-11-21 kl. 08:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in