2024-11-21, 06:55
Medlem
mariannejohanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skeden11
Jo han har liksom redan "förlorat", vet inte varför han ens sitter och skriver.. Hade jag varit han skulle jag tagit till repet.. Han kommer aldrig bli ren sitt förflutna och kommer även alltid vara hatad av hela svenska folket och flyttar han utomlands kommer det nog inte dröja länge innan det uppmärksammas där också oavsett hur könskorrigerad eller namnbytt han är..
Snacka om lowlife alltså, kan ju inte vara värt att leva sånt liv...

Har du hört uttrycket att styra in i sladden?
Ju mer tid som ni vill ge mig, ju mer tid kommer jag ta✌️
Kan jag få ut lite komedi över eran irritation ser jag det bara som en rolig bonus 🤣
Senast redigerad av mariannejohansson 2024-11-21 kl. 06:57.
Citera
2024-11-21, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariannejohansson
-Fot för fot och hand för hand.

Avskyr när folk inte säger hela versen 😅

Är inte detta citat rätt så jävla creepy? Med tanke på styckningen…
Hur många säger hela versen? Visste inte ens att den gick så, men en styckmördare har väl sten koll och dessutom avskyr man kanske då när man inte får höra hela 😬
Citera
2024-11-21, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariannejohansson
Har du hört uttrycket att styra in i sladden?
Ju mer tid som ni vill ge mig, ju mer tid kommer jag ta✌️
Kan jag få ut lite komedi över eran irritation ser jag det bara som en rolig bonus 🤣

Har du inte ut mer av ditt nya "liv" än att röra om i grytan här, ja då är många nog rätt nöjda ändå..
Citera
2024-11-22, 00:14
Medlem
illiadns avatar
Om någon har en fungerande länk till FUP skulle det uppskattas.
Citera
2024-11-22, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myrorelefanter
Är inte detta citat rätt så jävla creepy? Med tanke på styckningen…
Hur många säger hela versen? Visste inte ens att den gick så, men en styckmördare har väl sten koll och dessutom avskyr man kanske då när man inte får höra hela 😬

För kännedom fick jag igår 2 svar från mördaren på detta inlägg, som nu har tagits bort. Det gällde alltså att jag tyckte det var creepy att mördaren skrev ”for för fot och hand för hand”.
Svaren var något i stil med att uttrycket har en ”djupare intressant innebörd” och när jag bad om att få det utvecklat fick jag svar något i stil med att det är ”roligare om du listar ut det själv”.

Varför tar mördaren bort de inläggen kan man undra? Inga andra inlägg har tagits bort vad jag vet. Kanske fick mördaren panik över att ha sagt för mycket? Händerna kanske finns sparade någonstans och detta var någon slags ledtråd? Någon som vet om/vart fötterna hittades?
Citera
2024-11-22, 19:21
Medlem
Vad jag har förstått så påstår du att polisen hade planterat blod i bakluckan på din bil?
Vad skulle polisen ha för anledning att göra det enligt dig?
Citera
2024-11-22, 23:57
Medlem
Citat:
För kännedom fick jag igår 2 svar från mördaren på detta inlägg, som nu har tagits bort. Det gällde alltså att jag tyckte det var creepy att mördaren skrev ”for för fot och hand för hand”.
Svaren var något i stil med att uttrycket har en ”djupare intressant innebörd” och när jag bad om att få det utvecklat fick jag svar något i stil med att det är ”roligare om du listar ut det själv”.

Varför tar mördaren bort de inläggen kan man undra? Inga andra inlägg har tagits bort vad jag vet. Kanske fick mördaren panik över att ha sagt för mycket? Händerna kanske finns sparade någonstans och detta var någon slags ledtråd? Någon som vet om/vart fötterna hittades?

Användare kan inte ta bort sina poster själva, de kan redigera dom inom 60 min och radera innehållet men inte radera posten i sig. Så förmodligen admin som raderat dom om någon anmälde dom som OT.

Var länge sen jag läste om det här fallet, men hittades inte benen i nåt hus i skogen? Fanns alltså inte fötterna med där?
Citera
2024-11-23, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Användare kan inte ta bort sina poster själva, de kan redigera dom inom 60 min och radera innehållet men inte radera posten i sig. Så förmodligen admin som raderat dom om någon anmälde dom som OT.

Var länge sen jag läste om det här fallet, men hittades inte benen i nåt hus i skogen? Fanns alltså inte fötterna med där?

Aha! Tack för info, men hur kan ens NÅGOT som kommer från självaste huvudpersonen i denna tråd (utöver offret såklart) bedömas som OT? Bara jag som tyckte det där var intressant, det är väl jätte mysko att mördaren känner ett behov av att skriva ”fot för fot, hand för hand”, när man är dömd för att ha styckat en människa?

Jo jag har för mig det också! vart sjutton är händerna ?
Citera
2024-11-25, 14:23
Medlem
Citat:
Aha! Tack för info, men hur kan ens NÅGOT som kommer från självaste huvudpersonen i denna tråd (utöver offret såklart) bedömas som OT? Bara jag som tyckte det där var intressant, det är väl jätte mysko att mördaren känner ett behov av att skriva ”fot för fot, hand för hand”, när man är dömd för att ha styckat en människa?

Jo jag har för mig det också! vart sjutton är händerna ?

Ja dom där händerna vill man ju gärna veta vad som hände med. Men jag tror att det kan vara så enkelt att något djur hittade dem före polisen.
Citera
2024-11-25, 14:27
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gutsypopcorn
Ja dom där händerna vill man ju gärna veta vad som hände med. Men jag tror att det kan vara så enkelt att något djur hittade dem före polisen.

Dock saknades händerna & en höft kula, & Händerna var av kapade med,
Citera
2024-11-25, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Dock saknades händerna & en höft kula, & Händerna var av kapade med,

Ja precis därför jag tänker att något djur hunnit före.
Både händer och en höftkula är ganska små delar så att säga. Och därmed lätta för t.ex. en räv att ta med sig.
Naturen är snabb på att städa undan den här typen av saker.

Men möjligheten att nånting mycket mer groteskt har hänt med delarna som saknas finns ju självklart.
Citera
2024-11-25, 18:14
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gutsypopcorn
Ja precis därför jag tänker att något djur hunnit före.
Både händer och en höftkula är ganska små delar så att säga. Och därmed lätta för t.ex. en räv att ta med sig.
Naturen är snabb på att städa undan den här typen av saker.

Men möjligheten att nånting mycket mer groteskt har hänt med delarna som saknas finns ju självklart.

Kolla här
(FB) Boden: Mordet på Vatchareeya Bangsuan, maj 2013
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in