2024-10-11, 18:23
Medlem
mariannejohanssons avatar
La upp pappret på instagram för några dagar sen👍
Citera
2024-10-15, 18:39
Medlem
Någon som har fungerande länk till FUP?
Citera
2024-10-16, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariannejohansson
Så om någon här är intresserad så blev jag precis friad från groft vapenbrott ✌️💪

Har du fått svar på din ansökan om vapenlicens då?
Citera
2024-10-16, 11:23
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felnor
Någon som har fungerande länk till FUP?
Backup på det jag kunde hitta i tråden:
30 dagars länk: https://easyupload.io/o2m3xe
Luleå TR B 1300-13 Dom + FUP
Hovrätten för övre norrland B 1300-14 Dom
Citera
2024-11-14, 10:46
Medlem
Citat:
Så om någon här är intresserad så blev jag precis friad från groft vapenbrott ✌️💪

Tror inte någon är intresserad över dig eller vad du gör
Senast redigerad av Lolhahee 2024-11-14 kl. 11:45.
Citera
2024-11-14, 11:29
Medlem
vilken historia innehåller allt utom pengar att ingen gjort en film om det här
Citera
2024-11-14, 19:04
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ja vi kommer att göra en podcast samtidigt som vi skriver resningsansökan, som handlar om hur processen går till.
Hur går det med podden?
Citera
2024-11-14, 22:43
Medlem
Citat:
Men va kul. Nu är du bara styckmördare av din kompis ploy. Vilket cv. Fattar du vilken paria du är? Har du många vännet? Har du licens för att skjuta plastkulor? De flesta sluta skjuta med ärtpistoler innan de fyllde 8. Det är väl däf du är? Sen vad vsr det du hade i bsdrummet mer än schampo? Var det margarin eller majonäs?
Citera
2024-11-15, 11:56
Medlem
mariannejohanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Men va kul. Nu är du bara styckmördare av din kompis ploy. Vilket cv. Fattar du vilken paria du är? Har du många vännet? Har du licens för att skjuta plastkulor? De flesta sluta skjuta med ärtpistoler innan de fyllde 8. Det är väl däf du är? Sen vad vsr det du hade i bsdrummet mer än schampo? Var det margarin eller majonäs?

Är det en fetisch du har över vad jag hade i mitt gamla badrum? Det är egentligen inte något jag bryr mig om vad folk har för fetischer men det är ju inte första gången du frågar specifikt om det.
Citera
2024-11-16, 21:33
Medlem
Citat:
Är det en fetisch du har över vad jag hade i mitt gamla badrum? Det är egentligen inte något jag bryr mig om vad folk har för fetischer men det är ju inte första gången du frågar specifikt om det.
Du är bara helt skruvad. Får du nån fisk nån gång? Hör att du brukar vara i centrala Boden o fiska sent.
Citera
2024-11-17, 08:17
Medlem
LGDs avatar
Citat:

Hur mycket du än vill framställa andra skribenter här i tråden som förkastliga. Så måste du väl ändå förstå att du är den absolut sjukaste människan? Du kan liksom håna och förolämpa personer som skriver här i tråden. Men hur du än försöker vrida och vända på det, så slutar det oavsett med att du är den absolut vidrigaste.
Citera
2024-11-18, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Hur mycket du än vill framställa andra skribenter här i tråden som förkastliga. Så måste du väl ändå förstå att du är den absolut sjukaste människan? Du kan liksom håna och förolämpa personer som skriver här i tråden. Men hur du än försöker vrida och vända på det, så slutar det oavsett med att du är den absolut vidrigaste.

Jo han har liksom redan "förlorat", vet inte varför han ens sitter och skriver.. Hade jag varit han skulle jag tagit till repet.. Han kommer aldrig bli ren sitt förflutna och kommer även alltid vara hatad av hela svenska folket och flyttar han utomlands kommer det nog inte dröja länge innan det uppmärksammas där också oavsett hur könskorrigerad eller namnbytt han är..
Snacka om lowlife alltså, kan ju inte vara värt att leva sånt liv...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in