2024-11-20, 18:16
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Inte att förglömma hans konto i sociala medier, troligen Insta, där han hade ytterst märkliga bilder på sin styvdotter. Låt vara att hon är vuxen, men vem fan lägger upp lättklätt på sin styvdotter? You can't make this shit up. #400

Syrgasgäddan, ja. Fy fan. Han går omkring med life support 24/7 men det stoppar honom inte. Han står där och flåsar med sin feta mage och slang i näsan.

Han tycker yngre är söta. Och han gillar mindre tjejer. Han gillar "Gärna mycket slick å sug. Och gärna sprut i alla hål"

Han skickar en bild i grodperspektiv där han dessutom blundar och han tror att barnet tycker att han är snygg. Han klarar sig visst utan syrgasen temporärt för han har lossat slangen på alla bilder. Men till träffen dyker han upp med syrgasväskan i högsta hugg och syrgasgrimman inkopplad. Hur tänkte han där? Förstå chocken man skulle få om man ska på träff och vederbörande dyker upp så.

Han frågar om hon har nån fantasi hon skulle vilja uppleva. Nja. Han själv skulle vilja ha sex med både mamman och dottern på samma gång. Han undrar om hon gillar tjejer också. Nej, bara killar. Det blir ingen trekant med mamma där inte!

Han vill inte skicka livebild p.g.a. vill inte se halvdöd ut. Jag vill inte vara den, men han är väl för fan redan halvdöd?

Som redan konstaterats; självinsikt noll. Bröstens storlek spelar ingen roll, bara det är proportionellt med resten av kroppen. Har han sett sin egen kagge? Är den proportionell till resten av kroppen? Det är ju dessutom för fan en hälsofara med så "oproportionerlig" mage. Han konstaterar iofs att han behöver bli av med några kilon men annars är han rätt nöjd med sitt utseende. Han är fet, ful, inte arbetsför, har värdelös hållning, ser 15 år äldre ut än sin riktiga ålder, har kärringansikte som många lågtestogubbar och kan inte ens andas ordentligt. Vad har en del för jävla självförtroende?

Och så lagrar han och delar han BP för att han är introvert och vill kunna umgås med folk på nätet och ha nåt att prata om. Vilken. Jävla. Störd. Dåre. #513

Totalt sanslöst. Men det är intressant ändå att se denna Freakshow. Några kilos övervikt har han säkert. Det är mer än två kg som måste bort innan Beach 2025.
Citera
2024-11-20, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Glöm inte https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/03/IMG_2292-1.png

Var försiktig med vad du önskar dig. Jag kan absolut tänka mig att de börjar ragga på dagcenter och demensboenden snart.

Ja Dumpens fjortis kommer böna och be om att få komma till demensboendet och bli av med oskulden omgående. Det kommer tjatas utav helvete från Dumpens sida.

Gubben med syrgasväskan chatt är fullständigt efterbliven. Fet och ful som stryk men Dumpen skriver ändå snygg när han skickar bild. Han blir dessutom direkt informerad av Dumpens fjortis att hon gillar analt, oralt mm.

Han kanske inte är förståndshandikappad men många är ju det vilket Dumpen utnyttjar till max. Jävla dumheter.
Citera
2024-11-20, 18:41
Medlem
vByL2CLis avatar
Ny gädda! Filtgäddan #517. Verkar inte vara lika efterbliven som helgens bonanzagäng.
Citera
2024-11-20, 18:41
Medlem
Amig0s avatar
Ny gädda ute: https://dumpen.se/2024/11/20/johnellmark-gislaved-517/
Citera
2024-11-20, 18:48
Medlem
Lenny Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Ny gädda! Filtgäddan #517. Verkar inte vara lika efterbliven som helgens bonanzagäng.

Inte? Jag tror han heter som sitt användarnamn.
Det är isåfall rätt efterblivet, särskilt i sådana här sammanhang.

Edit:
Jo, denna behöver ingen rebus. Facebook bekräftar.
Står f.ö skriven med sin mamma sen 13år tillbaks.
Senast redigerad av Lenny X 2024-11-20 kl. 18:53.
Citera
2024-11-20, 18:58
Medlem
MyJustices avatar
517
Den gäddan namngav sig själv
Var lätt att hitta.
Han verkar vara porrskadad rätt rejält
Senast redigerad av MyJustice 2024-11-20 kl. 19:10.
Citera
2024-11-20, 19:09
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenny X
Inte? Jag tror han heter som sitt användarnamn.
Det är isåfall rätt efterblivet, särskilt i sådana här sammanhang.
Jo, det är efterblivet gjort, men han verkar inte vara efterbliven såsom Bonanza Boys är. Om man jämför #516 med #517 så tycks Filtgäddan både kunna stava samt framföra motorfordon på ett trafiksäkert sätt, medan #516 helt saknar kognitiva funktioner.

Om jag får säga vad jag tycker så är det värre att han som man kör runt i en liten tjejbil. Det om något är väl efterblivet.
Citera
2024-11-20, 19:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Amig0
Ny gädda ute: https://dumpen.se/2024/11/20/johnellmark-gislaved-517/

Dumpen har ändrat namnet, bra att du va snabb.

Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
517
Den gäddan namngav sig själv
Var lätt att hitta.
Han verkar vara porrskadad rätt rejält

Bor hos morsan i Gislaved, Mrkoll?

Sara verka hållit denna på halster ett bra tag, sommarvärme och nu är det typ snökaos.
Citera
2024-11-20, 19:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snart-jul-igen
Dumpen har ändrat namnet, bra att du va snabb.

Bor hos morsan i Gislaved, Mrkoll?

Sara verka hållit denna på halster ett bra tag, sommarvärme och nu är det typ snökaos.

Vilken tur att de ändrade namnet, jag menar - det finns ju ingen i hela världen som kommer hitta aset nu

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/07/Screenshot_20240622-125524_Blue-Kik.jpg
Citera
2024-11-20, 19:45
Medlem
https://mrkoll.se/person/John-David-Ellmark-Kallang-1-Gislaved/kyqRaQmUxacYfrmUxapuhQcYfrDYuqcYfrkyqRaQdYQapuhQue rA

517 #
Citera
2024-11-20, 20:15
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Vilken tur att de ändrade namnet, jag menar - det finns ju ingen i hela världen som kommer hitta aset nu

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/07/Screenshot_20240622-125524_Blue-Kik.jpg

Vad tror ni, dumplings? Var detta ännu en bonanazagädda? De finns ju två stycken Jo i det berömda excelarket som, så vitt jag vet, inte publicerats.
Citera
2024-11-20, 20:34
Medlem
#517 är rena rama natt och dag mot #516, här har vi en betydligt mer nyanserad herre. Istället dyslektiska korta sporadiska utspel om fitta och knull. Så kör denna gädda med sexnoveller. Han verkar gilla dirty talk och han är inte rädd för att dela med sig om sina fantasier.

"Ta iväg dig"
"Sen slita av dig dina kläder"
"Hålla fast dig"
"Tar av dina trosor när du gråter om du inte vill"
"Blir tänd på att du blir uttnyttjad"
"Försöker du springa iväg så hinner jag upp dig"
"Jag säger åt dig att spotta på min kuk"
"Åhh i din våta barnfitta"
"Ser hur du obekvämt ser på min kuk"

Det där går nog barn igång på!
Senast redigerad av KetaminKajsa 2024-11-20 kl. 20:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in