2024-11-20, 07:50
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha! Satsen i toapappret är ändå det skönaste raggningsknepet man sett hittills. Inte lika kreativt som "vulkanen" kanske men ändå sådär pirrigt och framfusigt så man bara vill veta mer om det lilla smakrika könsorganet. Den får man helt klart testa på Tinder nästa gång. "Såhär mycket sprutar jag".

#512 har vi ingen rebus på.

Den som behöver får många fina raggningsknep från gäddorna. Nu när mörkret har fallit på är det dags att fräscha upp det här: "Vi ses på parkeringen ovanför rulltrappan och så går vi bort till parken. Där är mörkt och bra så jag kan kan våldta ta dig där." Vilket A game #345 kör med. Funkar säkert asbra på Tinder.

Även #400 charmade loss. "Vill se hud, rumpa, lår, fitta... Strippa. Gör mig kåt. Kom igen." Detta toppat med telefonsamtal där han ligger och flåsrunkar och berättar om sina eksem. Och han erbjuder skjuts i sin lådcykel. Given Tinder-succé!
Citera
2024-11-20, 08:23
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Hahaha lol!

Ja, alltså. Vad är det för fel i huvudet? Förutom det uppenbara att de vill ha sex med barn. När man applicerar deras chattgame på en Tinderkonversation mellan vuxna blir det många gånger helt vansinnigt. Det är idel förslag om att ses på skumma mötesplatser. Parkeringar utanför matbutiker mitt i smällkalla vintern, trapphus, vilorum i källaren på sjukhus, hoppa in i bilen i farten, cykla förbi varandra på en cykelväg osv. Det tjatas om bilder, det skickas obscena bilder och filmer och många ids ens inte vara trevliga mot barnet. Då är många av dem till synes välfungerande män som lever familjeliv så de kan uppenbarligen bete sig någorlunda anständigt i raggningssituationer för jag tror inte att de träffade sin partner på en mörk parkeringsplats första dejten.

Lundaforskaren #474 exempelvis. Han är fan en av de pinsammaste gäddjävlarna. Lever ett till synes gott liv med barn och fru och har lyckats utbilda sig och ha nån form av karriär. Han ligger i badkaret och filmar innebandybenen och tigger beröm av barnet. "Säg att jag har snygga ben"

Dryg och pinsam rakt igenom. Barnet tycker att han är krånglig, han vill mötas upp på cykel men det är en massa jidder. "För fan XX. Upp på cykeln. Vi ses ute. Cyklar hem till mig (efter jag kollat att ingen är hemma)." Hur väl skulle det fungera på Tinder?

Och vidret #454 som satt och närmast tvångsmässigt hävdade sig mot ett barn. Fy fan. Då lyckas ju faktiskt de flesta (typ alla) utvecklingsstörda gäddorna bete sig trevligare och bättre.
Citera
2024-11-20, 12:00
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Även #400 charmade loss. "Vill se hud, rumpa, lår, fitta... Strippa. Gör mig kåt. Kom igen." Detta toppat med telefonsamtal där han ligger och flåsrunkar och berättar om sina eksem. Och han erbjuder skjuts i sin lådcykel. Given Tinder-succé!
Glöm inte https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/03/IMG_2292-1.png

Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
För att toppa den här milstolpen i gäddhistorien måste nästa idiot komma rullande med en droppställning, eventuellt i sällskap med personal från hemtjänsten.
Var försiktig med vad du önskar dig. Jag kan absolut tänka mig att de börjar ragga på dagcenter och demensboenden snart.
Senast redigerad av vByL2CLi 2024-11-20 kl. 12:23.
Citera
2024-11-20, 12:19
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Den som behöver får många fina raggningsknep från gäddorna. Nu när mörkret har fallit på är det dags att fräscha upp det här: "Vi ses på parkeringen ovanför rulltrappan och så går vi bort till parken. Där är mörkt och bra så jag kan kan våldta ta dig där." Vilket A game #345 kör med. Funkar säkert asbra på Tinder.

Ja, fy fan, vilken kvinna skulle kunna motstå en sådan läcker Don Juan? 😅 Fast med tanke på ett av dom senare praktkapen, Syrgasgäddan, så förbleknar dom allra flesta gäddor som inte når ner till den bottenstandarden. För att toppa den här milstolpen i gäddhistorien måste nästa idiot komma rullande med en droppställning, eventuellt i sällskap med personal från hemtjänsten.
Citera
2024-11-20, 13:50
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Glöm inte https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/03/IMG_2292-1.png

Inte att förglömma hans konto i sociala medier, troligen Insta, där han hade ytterst märkliga bilder på sin styvdotter. Låt vara att hon är vuxen, men vem fan lägger upp lättklätt på sin styvdotter? You can't make this shit up. #400

Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, fy fan, vilken kvinna skulle kunna motstå en sådan läcker Don Juan? 😅 Fast med tanke på ett av dom senare praktkapen, Syrgasgäddan, så förbleknar dom allra flesta gäddor som inte når ner till den bottenstandarden. För att toppa den här milstolpen i gäddhistorien måste nästa idiot komma rullande med en droppställning, eventuellt i sällskap med personal från hemtjänsten.

Syrgasgäddan, ja. Fy fan. Han går omkring med life support 24/7 men det stoppar honom inte. Han står där och flåsar med sin feta mage och slang i näsan.

Han tycker yngre är söta. Och han gillar mindre tjejer. Han gillar "Gärna mycket slick å sug. Och gärna sprut i alla hål"

Han skickar en bild i grodperspektiv där han dessutom blundar och han tror att barnet tycker att han är snygg. Han klarar sig visst utan syrgasen temporärt för han har lossat slangen på alla bilder. Men till träffen dyker han upp med syrgasväskan i högsta hugg och syrgasgrimman inkopplad. Hur tänkte han där? Förstå chocken man skulle få om man ska på träff och vederbörande dyker upp så.

Han frågar om hon har nån fantasi hon skulle vilja uppleva. Nja. Han själv skulle vilja ha sex med både mamman och dottern på samma gång. Han undrar om hon gillar tjejer också. Nej, bara killar. Det blir ingen trekant med mamma där inte!

Han vill inte skicka livebild p.g.a. vill inte se halvdöd ut. Jag vill inte vara den, men han är väl för fan redan halvdöd?

Som redan konstaterats; självinsikt noll. Bröstens storlek spelar ingen roll, bara det är proportionellt med resten av kroppen. Har han sett sin egen kagge? Är den proportionell till resten av kroppen? Det är ju dessutom för fan en hälsofara med så "oproportionerlig" mage. Han konstaterar iofs att han behöver bli av med några kilon men annars är han rätt nöjd med sitt utseende. Han är fet, ful, inte arbetsför, har värdelös hållning, ser 15 år äldre ut än sin riktiga ålder, har kärringansikte som många lågtestogubbar och kan inte ens andas ordentligt. Vad har en del för jävla självförtroende?

Och så lagrar han och delar han BP för att han är introvert och vill kunna umgås med folk på nätet och ha nåt att prata om. Vilken. Jävla. Störd. Dåre. #513
Citera
2024-11-20, 14:15
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Inte att förglömma hans konto i sociala medier, troligen Insta, där han hade ytterst märkliga bilder på sin styvdotter. Låt vara att hon är vuxen, men vem fan lägger upp lättklätt på sin styvdotter? You can't make this shit up. #400

Syrgasgäddan, ja. Fy fan. Han går omkring med life support 24/7 men det stoppar honom inte. Han står där och flåsar med sin feta mage och slang i näsan.

Han tycker yngre är söta. Och han gillar mindre tjejer. Han gillar "Gärna mycket slick å sug. Och gärna sprut i alla hål"

Han skickar en bild i grodperspektiv där han dessutom blundar och han tror att barnet tycker att han är snygg. Han klarar sig visst utan syrgasen temporärt för han har lossat slangen på alla bilder. Men till träffen dyker han upp med syrgasväskan i högsta hugg och syrgasgrimman inkopplad. Hur tänkte han där? Förstå chocken man skulle få om man ska på träff och vederbörande dyker upp så.

Han frågar om hon har nån fantasi hon skulle vilja uppleva. Nja. Han själv skulle vilja ha sex med både mamman och dottern på samma gång. Han undrar om hon gillar tjejer också. Nej, bara killar. Det blir ingen trekant med mamma där inte!

Han vill inte skicka livebild p.g.a. vill inte se halvdöd ut. Jag vill inte vara den, men han är väl för fan redan halvdöd?

Som redan konstaterats; självinsikt noll. Bröstens storlek spelar ingen roll, bara det är proportionellt med resten av kroppen. Har han sett sin egen kagge? Är den proportionell till resten av kroppen? Det är ju dessutom för fan en hälsofara med så "oproportionerlig" mage. Han konstaterar iofs att han behöver bli av med några kilon men annars är han rätt nöjd med sitt utseende. Han är fet, ful, inte arbetsför, har värdelös hållning, ser 15 år äldre ut än sin riktiga ålder, har kärringansikte som många lågtestogubbar och kan inte ens andas ordentligt. Vad har en del för jävla självförtroende?

Och så lagrar han och delar han BP för att han är introvert och vill kunna umgås med folk på nätet och ha nåt att prata om. Vilken. Jävla. Störd. Dåre. #513
Den här figuren har tamejfan allt! Jag roade mej med en kort närstudie av hans ansiktsbild. Det var sannerligen ingen rolig historia, för där uppenbarade sej även ursexigt, otrimmat näshår. Han ler med lite halvöppen mun och visar en mindre del av tänderna. Givet att karln i övrigt är en veritabel rivningskåk, så ser det faktiskt ut som att han har löständer också. Sicken fullpoängare! #513
Citera
2024-11-20, 14:53
Medlem
Bertil.Falukorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grotesconyllet
Hahahahaha, och här kom han! Första pingstprällepeddot!

Pastor skinkryttarfikus ska föra otukt i guds hus och pilla pojkstjärt! Hahaha det här är ju fan humor!

Han är ingen pingstpastor. Han var pastor i regnbågskyrkan Equmenia. Liksom Lena Wesström i Örebro för övrigt. Vi har inte sett de sista knasigheterna från detta samfund.
Citera
2024-11-20, 15:12
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:

Satir när den är som bäst!
Citera
2024-11-20, 15:43
Medlem
orrtupps avatar
Märkligt att låten om Gädda 510 fick så lite respons i tråden🤔

Stofil pedofil heter den på Youtube.
Citera
2024-11-20, 16:08
Medlem
Har det kommit nån rebus på den gäddan som jag missat?
Verkar som den får smyga förbi i vassen utan uppmärksamhet och det vore väl förargligt om inte den oxå får sin stund i rampljuset..

Samma med
#498 Laundrup Skåne
#495 Zito 666. Borås/Göteborg
#425 Den leende gäddan. Örnsköldsvik.

( Bara kikat från 400 och framåt)
Citera
2024-11-20, 16:52
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.Falukorv
Han är ingen pingstpastor. Han var pastor i regnbågskyrkan Equmenia. Liksom Lena Wesström i Örebro för övrigt. Vi har inte sett de sista knasigheterna från detta samfund.

Det värsta i denna tråd var när folk trodde att det rörde sig om en präst i svenska kyrkan.
Nej, nej, nej...
Citera
2024-11-20, 16:59
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Det värsta i denna tråd var när folk trodde att det rörde sig om en präst i svenska kyrkan.
Nej, nej, nej...
Vem snackar du om? Alingsåsgäddan G*mmalt Glidm*del?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in