Citat:
Ursprungligen postat av
jandals
Med Magnus kontrollbehov så borde han ha självinsikt till att inse att ingen expert i världen kommer hitta någon som träffar rätt på hans exakta krav.
Lars Lerin och "Junior" är en märklig match på pappret, men de funkar. Opposites can attract. Att matcha Magnus med en kopia av honom själv hade verkligen varit en katastrof, de hade tävlat i att kränka varandra. Jag tror att matchningen var välvillig och hade kunnat vara bra för Magnus, om han inte hade varit så snabb med att döma ut Hector.
Du får det att låta som att matchen var dålig för Magnus, men den var betydligt sämre för Hector. Han förtjänar någon som uppskattar och lyfter honom!
Han du svarar är ju sjuk i huvudet, varför går han på dig så för att du tycker Andreas är snygg? Hur kan man bli så svartsjuk på en annan flasbacksanvändares preferenser?!
Måste bara flika in att jag tycker Junior är otroligt obehaglig. Jag har manliga homosexuella vänner som haft kontrollerande, psykiskt (och fysiskt) misshandlande partners, får väldigt dåliga vibbar av Junior.
Och Lars Lerin är så himla snäll och tolerant och en sån som tycker synd om andra så det går ut över han själv.
Det värsta var när Lars skulle vara julvärd och hans narcissist-make kom och skulle stjäla showen genom att dansa i fjäderdräkt framför honom.
INGEN i julvärdstraditionens historia har haft sin fru/make som kommit in och varit med öht.