2024-10-27, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zsarp
Vilken känd "maffia" familj pratar Edvin om i dagens avsnitt ?

Kanske Södertäljenätverket.
Citera
2024-11-07, 10:48
Avslutad
Normalt sett är jag inte homofob men när det gäller personer som Edvin Törnblom då väljer jag att göra ett undantag, eftersom han är ett av mina största hatobjekt i kändisvärlden just nu. En till synes vedervärdig person som aldrig borde ha släppts lös överhuvudtaget, utan stannat kvar i garderoben.
Citera
2024-11-20, 00:41
Medlem
Marabouoreos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Normalt sett är jag inte homofob men när det gäller personer som Edvin Törnblom då väljer jag att göra ett undantag, eftersom han är ett av mina största hatobjekt i kändisvärlden just nu. En till synes vedervärdig person som aldrig borde ha släppts lös överhuvudtaget, utan stannat kvar i garderoben.
Spännande! Motivera gärna
Citera
2024-12-07, 13:31
Medlem
OlleLisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle

Han får Frederick Federley att framstå som charmig i jämförelse
Citera
2024-12-25, 17:07
Medlem
Den där Edvin klädde sig som ett schackbräde i Jul - Allsång på Skansen
Citera
2025-02-02, 22:38
Medlem
Edvin var så jävla snygg igår i Mello i sin kostym av läder, lack eller skinn. Snyggt som fan.
Citera
2025-02-23, 15:21
Medlem
Edvin berättar följande på sin instagram:

"Mamma har i alla år berättat en story om att när vi åkte mellan Nacka och Huddinge sjukhus under min förlossning så blastade sjuksyrrona One more times "Den vilda" i ambulansen och två dagar senare,vann dom Melodifestivalen 1996. Att 29 år senare PÅ DAGEN den 22/2 PÅ min födelsedag leda hela programmet omringad av helt otroliga vänner, kollegor-+ mamma och pappa var bara helt, helt, HELT otroligt! Tack för ni tittar och tack för alla ord ni skickar blir gråtfärdig av varenda ett!".

På 90-talet hölls ju alla bidrag hemliga fram till livesändningen så hur kunde sjuksystrarna blasta "Den Vilda" två dagar innan den släppts?
Citera
2025-04-07, 16:49
Medlem
Bakarettans avatar
Edvin Törnblom är ett jävla äckel med noll självinsikt.
Citera
2025-05-16, 12:02
Medlem
Vem pratar dem om i senaste avsnitten (ep.268 19:27) som la ut video på annan full deltagare i let's dance?
Citera
2025-08-06, 23:32
Avslutad
Johanna N är ju en feg råtta utan dess like. Såhär gick hon ut och spred hat mot en okänd influencer 2023 för att hon i sin egen lilla värld spred kroppspositivism till andra mammor:

Det här är ett community av tjejer, som alla är smala i princip. Som alltid varit enligt normen. Sen blir dom gravida. Föder sitt barn och får bristningar på sin mage, då ska dom göra ett statement av det här. Sitta och vara så "kroppen funkar så fint! Vi kvinnor, vi är bäst", och kallar sina bristningar för tigerränder. Då försöker dom vara så "alla kroppar är vackra". Det är fettfobi. Det är fettfobiskt av dom, men det förstår inte dom, för dom tror att dom kan vara med i nån kroppspositiv rörelse, säger Johanna Nordström.

Hon anser inte att Johanna Bladh har tolkningsföreträde i den här frågan.

https://nyheter24.se/noje/1135611-johanna-nordstroms-kanga-till-johanna-bladh-ska-du-hyllas-medan-jag-fornedras

Ett helt sjukt angrepp mot en annan kvinna som bara pratade om sig själv och vände sig till andra mammor för att peppa dem.
Men sen sitter Johanna Nordström två år senare och fnissar och beundrar en riktig ”fettfobiker” som verkligen spridit hat mot alla kvinnor som inte är smala, säger ”Det är vår dröm att du ska sitta här och säga att du hatar tjocka, tihi. Vi vet att detta kan trigga vissa lyssnare men det mesta är ironi, tihi, så glada att ha dig här, Katrin Zytomierska”.

Johanna och Edvin är verkligen genomvidriga människor helt utan värderingar överhuvudtaget.
Hade det varit populärt att vara rasist i mediaSverige imorgon hade de fnissande bjudit in JeanMarie Le Pen, ”Det är vår dröm att du ska sitta här och heila, tihi”.
Men handlar det om att kunna trycka till nån annan kvinna utan plattform och inflytande hade de nog gladeligen gömt sig bakom antirasism istället.
Hur fan kan nån ens lyssna på deras hjärndöda podd?!
Citera
2025-12-03, 22:09
Medlem
I vilket avsnitt pratar de om en politikers 40-årsfest? Hörde om avsnittet i en annan podcast och blev nyfiken.
Citera
2026-01-23, 12:44
Medlem
Det finns en enda anledning till varför man byter plattform från Spotify som har enorm tillgänglighet: man vill tjäna mer pengar.

Går denna flytt framgångsrikt kommer fler och fler podcasts att flytta och Du behöver betala mer för dina favoritpoddar.

Tycker debatten om Ursäkta och flytten från Spotify är intressant.

Min take är att de inte hade varit i närheten av så stora utan Spotify. Visst, båda var kända innan, framför allt Johanna, men podden exploderade först när den låg gratis i Spotifys flöden, topplistor och rekommendationer. Låg tröskel, lätt att testa, lätt att dela.

Nu när podden är ett etablerat varumärke flyttar man bakom betalvägg. Affärsmässigt helt logiskt, absolut. Men det är också rimligt att lyssnare känner sig lite blåsta. Många har följt, delat och hypat podden gratis, och nu stängs dörren.

Finns ändå något i känslan av att använda ett öppet system för att växa och sedan lämna det när man inte behöver det längre.

Man får göra så, men man kan inte samtidigt bli förvånad över att alla inte applåderar.
Senast redigerad av Autodidis 2026-01-23 kl. 13:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in